Bosch Serie 6 WAT28645NL

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 56 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WAT28645NL op Kieskeurig.be.

irene 05-03-2020

Nog nooit zo'n stille wasmachine gehad !

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Na jarenlang Zanussi nu de overstap naar Bosch. Mijn eisen waren: Niet te moeilijk in gebruik, schone was (natuurlijk ;-) stil, koolborstelloos, mogelijkheid om zelf filter te kunnen reinigen en het oog wil ook wat, aangezien hij bij ons in de keuken staat. Wanneer het programma voltooid is gaat er een heel prettig bescheiden piepje af.
Tot op heden scoort hij op alle fronten met een hoog cijfer en ben heel tevreden met dit apparaat! Hoop dat deze stille kracht lang mee mag gaan?
Het is niet het goedkoopste model onder de Bosch keuzes (ook niet de duurste) maar dan heb je ook wat.
Mijn vorige Zanussi was nog maar 3 jaar oud en begon al zodanige gebreken te vertonen dat de reparatiekosten boven de kostprijs uitstegen.

Pluspunten

• Stil, eenvoudig in gebruik en mooie vormgeving
  • Schone was en zelf filter kunnen reinigen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Bart 09-07-2019

Bosch wasmachine WAT 28645NL i-dos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Na 4 jaar is de onze Samsung eco bubbel wasmachine defect 10 jaar garantie op de Borstelloze motor echter niet op de electronische schakelklok. Wij hebben besloten om een Bosch wasmachine te kopen....waarom 9 jaar geleden vaatwasser bosch eco silence gekocht geen problemen...14 jaar geleden droger gekocht van Bosch functioneert uitstekend geen problemen, regelmatig simpel onderhoud is echter wel belangrijk....filter reinigen vergeet dit niet. De technologie van Bosch wasmachines WAT 28645NL is uitermate perfect ontwikkeld qua elektronica en functiemogelijkheden voor de gebruiker. i-dos druppel systeem vloeibaar wasmiddel alsook wasverzachter is perfect in te stellen naar eigen wens. Het naar wens zelf instellen qua water en stroomverbruik is zelf programmeerbaar zeer handig voor kleine wasjes het bespaard veel energie en water. Stroomverbruik komt op 106 kWh per jaar een prima wasmachine en met de Bosch extra garantie 7 jaar op alles voor € 95 euro extra. Dat stel ik wel op prijs incl: alle bijkomende kosten vallen binnen de garantie.

Kortom een uitstekende wasmachine voor een zeer scherpe prijs en kwaliteit wat je van Bosch in huishoudapparatuur kan en mag verwachten. Aanbeveling.

• Zuinig
  • Makkelijk te bedienen
  • Tiptoetsen zeer handig
  • Combinatie programma's veelvuldig

Minpunten

• Te veel wasmiddel kan overstromen op vloer
  • Zet de machine goed waterpas aanbeveling

Jhonny 05-04-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

De was is altijd goed schoon vooral het anti allergie programma ben ik goed over te spreken. Het doseer systeem is ook handiger dan ik gedacht had. het bespaart toch weer wat wasmiddel omdat de wasmachine niet meer gebruikt dan dat hij nodig heeft.

Pluspunten

• Doseer systeem
  • Allergie programma

rinus everaers 31-03-2020

Goede no-nonsens wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

goede wasmachine voor mensen zo als wij , die gewoon iets zoeken waar je snel/makkelijk
even je wasjes doet. hij is heel stil en eenvoudig te bedienen !!!!

Pluspunten

• lekker stil
  • simpel te bedienen

Minpunten

• draait alleen links open

agnes 23-03-2020

duidelij programma, energiezuinig en stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Goede wasmachine, al heel veel jaren Bosch wasmachines en drogers gehad naar tevredenheid. Ook deze wasmachine werkt goed, is zeer geluidsarm en energiezuinig. Duidelijk display met de diverse mogelijkheden.

pieter 23-03-2020

erg stil en gebruiksmakkelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

super fijne wasmachine om te beginnen en ruime deur opening wat dingen net iets makkelijker maakt daarnaast is hij ontzettend stil en komt de was er met zeer goed resultaat uit. voor de prijs echt een aanrader, trommel reiniging, bodemsensor, slang en overloop beveiliging zijn een must daarnaast het gebruis gemak idos waardoor de wasmachine zelf doseert. echt geweldig!

de Waal 21-03-2020

Stil , energie besparend en duidelijk bedieningspaneel

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Werkt naar verwachting en prijs / kwaliteit zijn zeer goed. Dos systeem bevalt goed. De wasmachine doet bijna geruisloos zijn werk.
Digitaal bediening systeem is duidelijk en handig in gebruik.

• Energie besparend

Minpunten

• Tot nu toe geen

Ursula 18-03-2020

Strak design

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Mooie strak uitziende wasmachine. Was wel even zoeken hoe ik alleen kan centrifugeren zonder spoelen, maar uit eindelijk gevonden. Verder super stil.

Michael 18-03-2020

'Kleine wasjes,grote wasjes. Je doet ze in deze wasmachine.'

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Gebruiksvriendelijke wasmachine met goed wasresultaat. Makkelijk aan te sluiten. Heel betaalbaar. Ik ben er heel tevreden mee.

Ton 10-03-2020

fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Deze machine al op het oog want onze oude stond op stuk gaan dus toen het zover was deze besteld bij Veilingkopen en omdat er andere leveranciers plotseling de prijs verhoogden.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • Vele mogelijkheden
  • zelf kunnen aanpassen van de programma's

Minpunten

• nog niet gevonden na 2 weken gebruik

MvD 04-03-2020

Fijne wasmachine met veel keuzemogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Ruime keuze aan programma instellingen. Met o.a. zelf te kiezen combinaties van hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter.
I-DOS doseer systeem is ideaal!

John 01-03-2020

Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Wasmachine is erg stil in alle programma's. Vooral bij centrifugeren een groot geluidsverschil ten opzichte van onze oude wasmachine. Was komt er ook heel fris uit. We raden iedereen dit produkt aan. Ook het I-dos systeem is erg makkelijk en doeltreffend. Kijkende naar het stroomverbruik is het helemaal pret. Voor mij dus geen andere meer dan deze Bosch.

Pluspunten

• Heel erg stille wasmachine (ook bij centrifugeren)
  • Waskwaliteit is erg goed

Minpunten

• Geen gevonden tot nu toe

M.C.M. van der Aart 28-02-2020

Mooie machine van topkwaliteit.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Voldoende keuzes voor de juiste was. Voor ons was de keuze voor een Bosch wasmachine vanzelfsprekend omdat onze vorige Bosch precies 20 jaar trouwe dienst heeft verricht. Werkte nog, maar werd wat luidruchtiger, vandaar aanschaf nieuwe Bosch.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Schoon en stil

Minpunten

• n.v.t.
  • n.v.t.

Goede wasmachine 27-02-2020

Goede wasmaschine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Dit is de goedkoopste Bosch wasmachine in de dure serie. Bediening is duidelijk, veel gaat automatisch. Is stil.
We hopen dat deze maschine ook weer 15 jaar meekan: zuinig met electriciteit en water. Het doseringssysteem is even wennen: eerst moet al onze wasmiddelen (wit/bont/zwart) op en daarna gaan we over op het universele wasmiddel waardoor er automatisch gedoseerd kan worden

Pluspunten

• Zuinig met water
  • Zuinig met electriek

Minpunten

• Nog geen

Yvo 25-02-2020

Stille wasmachien

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Een fijne wasmachine, die volgens de beschrijving een stuk zuiniger en stiller is dan onze oude wasmachine. Heerlijk. Je kunt binnen 1 wasprogramma zelf nog weer kiezen hoeveel graden, welk toerental om te centrifugeren. en of je het wasprogramma wilt verkorten. En alles met tiptoetsen. Een hele vooruitgang met onze oude wasmachine. Je hoeft de beschrijving niet eens te lezen. Het wijzigt zich vanzelf. Eigenlijk is het een feestje om nu te wassen.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te bedienen

Dewi 18-02-2020

Intelligente machine, wassen zonder zorgen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Op aanraden van de witgoedspecialist voor fe wasmachine en droger van Bosch gegaan. Superveel functies op beide machines en als kers op de taart een "sssssst" functie zodat er 's-nachts zonder herrie gewassen kan worden. Daarnaast mooie uitstraling en supermodern tiptoetspaneel.

• Wasmiddeldoseerder

Pascale 15-02-2020

Bosch Serie 6 WAT28645NL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Fijne wasmachine kiest snel zijn programma en regelt zelf de dosering van vloeibaar wasmiddel en wasverzachter

Pluspunten

• Doseert zelf wasmiddel en wasverzachter
  • Weegt het wasgoed en kiest zijn programma

geng 14-02-2020

kanp stel

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Wasmachine en droger overgenomen van vorige huurder. Achteraf toch liever een vers stel. Alleen al het aanzien. Wat een knap stel. Netjes bezorgd en geïnstalleerd door de jongens van BCC. Nee dames zijn nog niet tot deze regionen doorgedrongen. Proefgedraaid. Geruisloos, althans bijna geluidloos. Verheugen ons op de wekelijkse was. Droger ook aangesloten op de afvoer. Werkt ook mooi. Ons eigen apparaat was zeker 15 jaar oud. De vernuftelingen van Bosch hebben beslist niet stilgezeten Mooi. Draait als een zonnetje.

Pluspunten

• vormgeving
  • geluidsarm

Richard 14-02-2020

Perfecte wasmachine voor de singel man (vrouw)

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Fijne wasmachine geen gezeur met doseren. Super makkelijk in te stellen en te bedienen. Het is een stille wasmachine. En het is een Bosch dus voorlopig de eerste 10 jaar geen omkijken (bij goed onderhoud).

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Gemakkelijk te bedienen
  • I-Dos automatische doseersysteem
  • Stil tijdens wassen centrifugeren niet storend
  • Goede handleiding duidelijk. Do and Don't

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Gdries 13-02-2020

Wasmachine WAT 28654/NL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Geweldig apparaat. Bijna geruisloos. Display duidelijk. Kind kan de was doen. Centrifuge is perfect. De was komt er veel droger uit is vergelijk met onze oude wasmachine.

Pluspunten

• Bijna geruisloos