Bosch Serie 6 WAT28645NL

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WAT28645NL op Kieskeurig.be.

8,9

Bart 09-07-2019

Bosch wasmachine WAT 28645NL i-dos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Na 4 jaar is de onze Samsung eco bubbel wasmachine defect 10 jaar garantie op de Borstelloze motor echter niet op de electronische schakelklok. Wij hebben besloten om een Bosch wasmachine te kopen....waarom 9 jaar geleden vaatwasser bosch eco silence gekocht geen problemen...14 jaar geleden droger gekocht van Bosch functioneert uitstekend geen problemen, regelmatig simpel onderhoud is echter wel belangrijk....filter reinigen vergeet dit niet. De technologie van Bosch wasmachines WAT 28645NL is uitermate perfect ontwikkeld qua elektronica en functiemogelijkheden voor de gebruiker. i-dos druppel systeem vloeibaar wasmiddel alsook wasverzachter is perfect in te stellen naar eigen wens. Het naar wens zelf instellen qua water en stroomverbruik is zelf programmeerbaar zeer handig voor kleine wasjes het bespaard veel energie en water. Stroomverbruik komt op 106 kWh per jaar een prima wasmachine en met de Bosch extra garantie 7 jaar op alles voor € 95 euro extra. Dat stel ik wel op prijs incl: alle bijkomende kosten vallen binnen de garantie.

Kortom een uitstekende wasmachine voor een zeer scherpe prijs en kwaliteit wat je van Bosch in huishoudapparatuur kan en mag verwachten. Aanbeveling.

• Zuinig
  • Makkelijk te bedienen
  • Tiptoetsen zeer handig
  • Combinatie programma's veelvuldig

Minpunten

• Te veel wasmiddel kan overstromen op vloer
  • Zet de machine goed waterpas aanbeveling

Evelien 11-01-2020

Erg fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Ruime trommel, nagenoeg geluidsloos, ook wanneer hij klaar is. Dat zou van mij wat harden mogen, want de wasmachine staat op zolder, dus nu moet ik echt gaan kijken of hij klaar is of niet. Verder ben ik nog druk bezig met uitzoeken welke programma's voor welke wassen het fijnst zijn. Vind de programma's namelijk wel lang, veel langer dan bij mijn vorige wasmachine. Gelukkig is er genoeg keus in welk programma je wilt en ook die zijn nog handmatig aan te passen. Tegen mijn verwachting in ben ik ook erg blij met de automatische dosering. Ook hierin ben ik soms nog zoekende, maar dat komt wel goed. Al met al een heel erg fijne, geluidsloze wasmachine tegen een redelijke prijs!

Pluspunten

• Automatische dosering
  • Geluidsloos
  • Ruime trommel
  • Ruime keuze aan wasprogramma's
  • Mogelijkheid handmatige aanpassingen te doen

Minpunten

• Maakt bijna geen geluid als de was klaar is.
  • Standaard programma's duren erg lang

W. vd Born 07-01-2020

duurzaam nieuwe stijl

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

We hadden heeeeel veel jaren een Zanker Intimat, zo'n bovenlader met ingebouwde aparte centrifuge ( dus dat was best duurzaam, zo lang een apparaat gebruiken).
Maar na een paar keer scharniertjes vervangen, lamme knop provisorisch herstellen ( want niet meer los te krijgen) toch maar uitgekeken naar een nieuw apparaat.
Ook vanwege anders kijken naar duurzaam: energieverbruik.
De huidige machines zijn toch echt veel zuiniger dan zo'n oud beestje.

Maar ze zijn ook wel ingewikkelder: bij onze Intimat kon je gewoon handmatig met een knop de temperatuur instellen, ook op 35 graden ofzo.
Dus daarom eerst gegaan voor een (goedkoopste) Miele, die zijn eenvoudig in gebruik. Maar de lokale wasmachinezaak kon geen Miele leveren, of erg veel duurder dan landelijke keten. En ik hecht voor dit soort apparaten toch wel aan lokaal kopen.

Dus toch maar voor Bosch gekozen ( onze vaatwasser is van Bosch, bevalt goed), en in de winkel bleek deze ook best handig in bediening. De I-dos moeten we nog uitproberen, is toch wel leuke optie..

Tot zover ervaring: wast goed, ook droog genoeg, was toch even afwachten vergeleken met oude losse centrifuge, we wilden ook in principe 1600 toeren, anderzijds is 1400 beter voor je wasgoed..

De machine is ook stil, maar zit toch achter deur, dus dat is niet zo belangrijk.
ECO was duurt lang, maar dat is logisch, en kort wasje gaat ook heel goed.
Dus tot zover : goede aankoop.

Pluspunten

• wast goed
  • bediening helder
  • lange verwachte levensduur
  • grote opening

Anoniem 29-12-2019

Prettige en stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

De wasmachine doet precies wat het moet doen. Het reinigt de was goed en is bovendien stil. De touchscreen werkt fijn en is overzichtelijk. Kortom een aanrader !! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Annie 13-12-2019

Wasmachine Bosch WAT 28645NL

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Goede wasmachine, makkelijk te bedienen, energiezuinig, diverse opties om zelf je was naar keuze in te stellen

Wim Oss 12-12-2019

Prima merk en solide machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Op het eerste gezicht een prima machine. Vandaag ontvangen en inmiddels een wasbeurt gedaan, wast perfect schoon!

Pluspunten

• vertrouwde kwaliteit
  • voldoende functies
  • automatische wasmiddeldosering

Anne 26-11-2019

Eenvoudige bediening en veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Machine met veel verschillende wasprogramma's en een grote vulopening. Overzichtelijk display wat de bediening eenvoudig maakt. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Is minder stil dan wordt beloofd in de beschrijving.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• maakt herrie bij centrifugeren

Z4zoo 24-11-2019

Voldoet aan alle verwachtingen

Z4zoo 24-11-2019

Voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

De wasmachine is net een computer. Je geeft aan wat je wilt en hij doet het gewoon. Heerlijk. Geen geluidsoverlast. Sluit automatisch af. Geeft vooraf signaal als de was klaar is. Kind kan de was doen (en mijn man nu ook). Geweldig apparaat. Super tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Herman Vlug 18-11-2019

Mooie, goede machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Wat lekker stil en handige logische bediening, was resultaat is ook prima in orde. In de winkel duidelijke informatie gekregen en omdat we al meerdere apparaten van Bosch hebben ook het volste vertrouwen dat ie nog jaren meegaat!

Pluspunten

• stil
  • handige bediening (iDos

Minpunten

• deur niet om te draaien

Robert 18-11-2019

Met I-dos, toch eenvoudig. Energie-en milieuvriendelijk.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Prima. moderne en geavanceerde opvolger van onze vorige Bosch. Deze heeft geen koolborstels meer (scheelt dure reparatie)
en het prima I-dos systeem (scheelt verbruik), dat per wasbeurt desgewenst ook kan worden uitgezet!
Eenvoudige, maar zeer volledige programma-instelling, via simpele draaiknop en dan, alleen aanvullend, via duidelijk digitaal schermpje ernaast.
Een zeer Stille en zuinige machine, zowel qua wasmiddel en/of+ wasverzachter als qua energie (ook extra zuinige programma's mogelijk, als je die dag de tijd ervoor kunt besteden. Kan hem ook op een later tijdstip (daltarief) laten starten!

Absolute aanrader, qua programaa's, het overige gebodene, en wasresultaten (nu 2 weken in gebruik ) en ook qua prijs. Deze WAT28645 werd binnen 2 werkdagen gratis geleverd EN aangesloten en aan huis getest via Coolblue, die ook gratis de oude wasmachine meenamen! Een toppertje, en zeer gebruikersvriendelijk, deze nieuwe Bosch wasmachine!

Pluspunten

• doseer systeem (dat per wasbeurt ook uit kan)
  • zuinig met wasmiddelen EN energie
  • zeer stil
  • bediening simpel en comfortabel
  • fraai uiterlijk

D&G 14-11-2019

Zuinige stille machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Na meer dan 20 jaar hield mijn oude BOSCh er na trouwe dienst er mee op. Na goed onderzoek gedaan te hebben, nu voor deze gekozen. De machine is bijzonder stil, zuinig, wast keurig schoon en hij heeft een goed aantal programma's. Zeer blij mee, als deze ook nog eens zo lang mee gaat! :)

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • grote trommelopening

Minpunten

• centrifugeren niet altijd aanpasbaar

F.Docter 28-10-2019

Gemaksvriendelijke wasmachine met i Dos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Super mooi model wasmachine, i Dos systeem werkt perfect.
Een overzichtelijk touchscreen display.
Tevens erg stil met de koolborstelloze motor.
Wij hebben voor dit model gekozen, omdat wij dezelfde 6 serie lijn droger hebben.

Pluspunten

• Koolborstelloze motor
  • touchscreen display
  • i-Dos systeem

Rick 24-10-2019

Top wasmachine met de nieuwste snufjes

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Mooie en degelijk machine, hij is erg stil en het wasresultaat is prima. De bediening werkt erg fijn met de hoofdknop en touch screen display.
IDos systeem is erg handig en scheelt weer een extra handeling. Dit is helemaal zelf in te stellen alleen is wel maar plek voor 1 soort wasmiddel (naast wasverzachter) maar het doseren kan ook uit voor als je een keer een witte was moet doen.

Verder is de deur rand wel nogal lomp en breed waardoor deze iets uitsteekt en mijn deurkast, waar de machine in staat, niet helemaal dicht kan.
De normale was programma's duren naar mijn ervaring erg lang (3 uur) en de eco stand maakt deze nog langer.

In conclusie erg tevreden over de machine en zeker aan te raden!

Pluspunten

• iDos doseersysteem
  • Duidelijke bediening

Minpunten

• Grote brede deur rand
  • Normale programma's duren redelijk lang

Paulien 26-08-2019

Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Prima wasmachine, ik vind alleen de intelligente dosering niet fijn werken. Ik gebruik verschillende soorten wasmiddel voor verschillende soorten was, dan werkt dit niet handig. Ook mis ik een programma voor alleen centrifugeren. Verder erg tevreden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Gaat vanzelf uit

Minpunten

• Geen programma voor alleen centrifugeren
  • Programma voor volle machine duurt erg lang

Hanneke 27-07-2019

Absolute aanrader!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Mooi design, alles mooi strak afgewerkt, mooi groot kleurendisplay
Automatische dosering: fijner dan ik had verwacht (kan ook uitgezet worden)
Wast lekker stil
Resttijd wordt getoond
Heerlijk schone was
Veel functies
Gebruiksvriendelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

E 29-06-2019

grote opening, stil, doseersysteem en zeer zuining

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

stil, grote deuropening, duidelijk bedieningspaneel, doseersysteem en zuinig. Hopelijk gaat deze net zolang mee als de vorige.
goede prijs / kwaliteit

Nick 27-06-2019

Geweldige wasmachine met idos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Helemaal top met automatisch Ido’s systeem en zeer korte programma’s en alles komt er kreukvrij uit !!!

Lucien Vleugels 19-06-2019

Bosch Vaatwasser met doseersysteem

AANRADER:
Mooi een eenvoudig te bedienen wasmachine, met vele opties voor een zeer mooie prijs.
Indicatie op scherm geeft per programma de hoeveel te gebruiken water/stroom weer. Samen met het automatisch doseer systeem voor wasmiddel is het gemakkelijk om bewuster met het milieu omgaan.
Enig nadeel is dat alleen maar 1 soort wasmiddel gebruikt kan worden voor automatisch doseren (wit/bont). Indien je kiest voor bint wasmiddel, moet je voor een was waar wit gebruikt wordt deze toch handmatig per was vullen.
Als deze weer 15 jaar meegaat zoals de vorige 2 van Bosch zijn wij meer dan tevreden.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit is goed.
  • Overzichtelijke display
  • 1 knop bediening: Programma keuze en Start
  • Mogelijkheid wasprogramma's aan te passen

Minpunten

• Kan maar 1 wasmiddel in iDos systeem (bont of wit)

Marius 19-06-2019

stil, gebruiksvriendelijk, schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28645NL

Sinds enkele dagen in bezit; stille wasmachine ook bij 1400 toeren. Was komt er snel en schoon uit. Het automatisch doseren maakt het heel gemakkelijk.

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendelijk
  • mooi display
  • snel

Minpunten

• 1 wasmiddel reservoir;