Bosch WAT28655NL

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAT28655NL op Kieskeurig.be.

Paul Veldhuizen 29-03-2020

Stil, zuinig en gewoon goed

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Mooi overzichtelijke display en de machine is heerlijk rustig en stil.
Hoge toerental voor een al lekkere droge was

Pluspunten

• Stil / makkelijk te installeren
  • Zuinig / Hoog toerental

Minpunten

• Nog niet ontdekt

John 26-03-2020

Zeer stille en eenvoudige wasmachine van een vertrouwd merk

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Onze oude Bosch wasmachine was nog niet kapot na 13 jaar maar we hebben hem doorgeschoven naar één van de kinderen die uit huis gaat. Toch weer gekozen voor Bosch omdat we zeer tevreden zijn over de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van dit merk. Gekozen voor dit type vanwege het hoge toerental, de stille werking en het mooie i-Dos systeem. Wordt het wassen nog eenvoudiger!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Was is al droger vergeleken met vorige wasmachine
  • Makkelijke bediening
  • Vertrouwde kwaliteit
  • Stabiel op de pootjes

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

Annelies 20-03-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

We hebben voor deze gekozen vanwege de automatische doseringsmogelijkheden en die zijn super handig. Ik hoef nu niet meer na te denken over hoeveel wasmiddel, dat doet het apparaat automatische. Ook werkt het heel intuitief, zelfs mijn man is er gelukkig mee. Ik durf er ook mijn dure draagdoeken in te wassen met de wolfunctie, dus ook dat scheelt mij heel veel tijd en andere handwas programma's zijn ook goed.

Hij heeft veel mogelijkheden en bijna elk programma is ook specifiek weer aan te passen.

Het grote voordeel van deze dosering is dat je gewoon je eigen wasmiddel kunt gebruiken, dus je houd je eigen geurtje. Ook kan je het makkelijk uitschakelen en een ander wasmiddel toevoegen.

Pluspunten

• automatise dosering
  • veel programma mogelijkheden

Minpunten

• nog niet gevonden

Kateryna 16-03-2020

Very quiet, very easy to operate

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

As for the size - it is ideal for our family of three (and even room for extra when, for example, we wash all the bed linen). I-dos function is a great thing. This is the first machine that we have with this function, but it's very nice. We have only been using the machine for about three weeks, but are super happy with it. All in all I would say great price for this quality.

Pluspunten

• quiet enough
  • easy to operate
  • i-dos function very helpful

Mariska 16-03-2020

Ruim, uitgebreid, gebruiksvriendelijk !

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Ruime wasmachine, 8 KG, trommel verlicht (meer luxe dan noodzaak maar toch), heel makkelijk in gebruik, zeker dat het wasmiddel zelf gedoseerd wordt bij wasjes die kleiner zijn dan de 8KG die in de machine passen.

Pluspunten

• Ruim
  • Gebruiksvriendelijk

Anoniem 15-03-2020

Zeker doen

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Zo blij dat wij voor de Bosch hebben gekozen van een indesit naar een Bosch. Is alsof wij van een Fiat Panda naar een Porsche zijn gegaan!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

c trobia 13-03-2020

Zuinig, makkelijk, rustig!

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Oude wasmachine was afgebroken na 7 jaar zwaar gebruik, èèn stuck van de koolborstels gingt in het PCB, die verbrandt. ZO: geen koolborstels meer voor het volgende! Dit model is prima, rustig en slim, ik houd het van.

Pluspunten

• rustig
  • zuinig

Mario 12-03-2020

Stil en geruisloos

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Uitermate stille geruisloze machine. Wassen doet hij natuurlijk goed en centrifugeren ook. Van het automatische doseersysteem wasmiddel is de basishoeveelheid zelf in te stellen. Zuinigheid ten top. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

mario 05-03-2020

veel instelmogelijkheden, mooie trommel, stil

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Per wasbeurt is een wat duurdere machine nauwelijks duurder. Deze machine heeft veel goede standaardinstellingen die desgewenst ook nog eens aangepast kunnen worden. Nieuw voor ons is de verlichting in de trommel, het automatische doseersysteem van wasmiddel en het speciale interne reinigingsprogramma. We hopen zo "zeepluis"/zeepaanslag in de leidingen te voorkomen. Belangrijk voor ons is het lage geluidsniveau.

Pluspunten

• stil, veel instelmogelijkheden, mooie trommel
  • "zelfreinigend" tegen zeepluis,
  • automatische dosering wasmiddel

Minpunten

• nog niet ontdekt

H. Beck 01-03-2020

Makkelijk in gebruik, redelijk geluidsniveau

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Mijn oude wasmachine stopte ermee, na veel reviews gelezen te hebben kwam ik uit op deze wasmachine.
Snel geleverd en geplaatst, eerst even aankijken of ik me kon vinden in de reviews.
Nu 30 wassen later constateer ik dat deze juist waren, een stille machine met een uitstekend resultaat. Het i-dos systeem
werkt prima en is voor mij een uitkomst omdat ik altijd teveel wasmiddel gebruikte. De bediening van de machine is eenvoudig en wijst vanzelf (ook de gebruiksaanwijzing is duidelijk) Kortom een kind kan de was doen.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• i-dos voor 1 wasmiddel

RoyD 01-03-2020

Bosch WAT28655NL Stille zuinige wasmachine goed laadvermogen

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Bosch gekozen als vervanging van een erfstuk wasmachine.. Nadat wij vorig jaar al voor een Bosch warmtepomp droger waren gegaan was het besluit om voor een Bosch wasmachine te gaan een stuk makkelijker..
Even wennen aan een touchscreen op het apparaat - ik ga nog even zoeken of er ook een lock functie op zit..

• Bedieningsgemak

Minpunten

• touchscreen gevoelig voor perongelukjes bedienen

Ad 01-03-2020

Grote vulopening, makkelijke bediening, erg stil.

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Onze vorige Bosch wasmachine hadden we bijna 20 jaar en heeft maar 1 keer een kleine reparatie gehad. Daarom kozen we nu weer voor een Bosch. De techniek is in die jaren toch weer duidelijk verbeterd en biedt meer mogelijkheden. Zo heeft deze machine het i-dos doseer systeem voor vloeibaar wasmiddel en wasverzachter. Ook werkt de machine stiller en is hij energiezuiniger. We hebben de machine nu een paar keer gebruikt en zijn erg tevreden. We hopen dat we hier lang plezier van hebben.

Pluspunten

• grote vulopening
  • zeer stil

ingrid 25-02-2020

eerste indruk is goed

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Omdat ik sinds gisteren de wasmachine binnen heb, kan ik alleen spreken over een eerste indruk. Maar de eerste was is gedraaid en die kwam goed schoon en opvallend droog de trommel uit. Fijn! De machine maakt niet veel geluid tijdens het wassen. Ook Fijn!

Pluspunten

• was komt relatief droog uit de trommel
  • geluid

Mozart 25-02-2020

Top Wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Op 18 februari 2020 heb ik een Bosch WAT28655NL besteld bij Coolblue, tot nu toe 2 keer mee gewassen en de ervaring is geweldig. Ik vind vooral de automatische dosering van wasmiddel en wasverzachter super.. De wasmachine is erg stil in vergelijking met wat ik had! Dus alles bij elkaar een perfect keuzen...

Pluspunten

• Automatische dosering
  • stil tijdens wassen

Michiel (Zwolle) 24-02-2020

Bosch WAT28655NL wasmachine; topmachine voor scherpe prijs

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Mijn vorige Bosch draait inmiddels 14 jaar zonder problemen maar is me te luidruchtig en wordt daarom verkocht. Deze serie 6 machine ervoor in de plaats gekocht. Alle relevante was opties zitten erop. Geen internet want dat vind ik onzin voor een wasmachine. Zeer tevreden met de goede prijs van Veiligkopen.nu!

Pluspunten

• Goede, duurzame machine voor weinig geld

Minpunten

• Geen warm water aansluiting

Arjan 23-02-2020

Stille machine veel functies

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Na 12 jaar werd onze huidige bosch machine slecht. Dit was een 9kg machine, uiteindelijk voor een nieuwe 8kg machine te gaan.

Inmiddels enkele wassen gedraaid, allereerst is het idos ideaal! Een keer wasmiddel en wasverzachter erin. Machine doseert zelf door het gewicht van de was. Trommelverlichting is ook erg prettig, verder is de bediening eenvoudig. Kortom goede machine met veel wasprogramma’s, welke erg stil is!

• Trommelverlichting

Minpunten

• Wasmand past niet onder de deur.

Monique 23-02-2020

zelf hoeveelheid wasproduct bepalen

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

ben super blij met mijn nieuwe wasmachine. Overzichtelijk, makkelijk in te stellen en wat ik super vind is de mogelijkheid voor het doseren van je wasmiddel. Echt top! Hierdoor blijft je was mooi, is schoon en ruikt heerlijk fris.

Pluspunten

• dosering wasmiddel
  • energiezuinig stand
  • makkelijk te bedienen
  • veel soorten wasprogramma's
  • erg stil

S. Wessels 22-02-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Fijne wasmachine met veel opties en wasprogrammas. Makkelijk bediendbaar en het i-dos systeem doet z'n werk goed.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Veel opties/wasprogrammas

Tevreden klant 22-02-2020

BOSCH Wasautomaten WAT28655NL

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

I.v.m. met een brand in de oud wasmachine zijn wij opzoek gegaan naar een nieuwe wasmachine. Aangezien wij veel huishoudelijke producten van Bosch hebben was de voorkeur voor Bosch reeds bepaald. Uiteindelijk gekozen voor de BOSCH WAT28655NL. Super mooie machine met touch-display, I-Dos doseersysteem voor wasmiddel, zeer zuinig en maakt weinig geluid. Nu een aantal weken in gebruik, de machine is voorzien van voldoende keuze programma's die keuze van het programma makkelijk maakt. Helemaal te vrede. Oja, de €50,- cash-back was ook een mooie meevaller,

Pluspunten

• Bediening
  • I-Dos
  • weinig geluid
  • prijs/kwaliteit

Kim 21-02-2020

Grote trommel, lekker stil

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Heerlijk grote machine waar ik zelfs dekens en kussens in kan wassen. Een grote diversiteit aan programma’s om uit te kiezen voor verschillende textiel soorten.
De machine heeft een ideaal systeem dat zelf wasmiddel en wasverzachter doseert! Hierdoor gaat de machine langer mee en je wasmiddelen ook.
Hij centrifugeert erg goed en is erg stil bij 1400 toeren.
Hij wast ook erg stil en is erg makkelijk in gebruik. En behalve dat, ziet de machine er ook nog eens erg mooi uit😁
Ik zou de machine zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Grote trommel