Bosch WAT28655NL

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAT28655NL op Kieskeurig.be.

Ronald 07-09-2020

Geruisloos wassen

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Nu twee weken in huis en bevalt prima. Het is te merken dat er aandacht is besteed aan het geluid dat de wasmachine maakt. Tijdens het wassen maakt de machine bijna geen geluid, anders dan het wasgoed dat door de trommel ruist. Ook het cntrifugeren maakt geen lawaai, inderdaad kan je 's nachts de machine aanzetten zonder je nachtrust te verstoren.
Ben zeer blij met de aankoop, al heb ik nog niet alle mogelijheden gebruikt. Het IDOS is een prachtige uitvinding, zonder al te moeilijk te doen met maatbekertjes of zo iets, wast de machine heerlijk schoon en zacht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marion 12-08-2020

Fluisterstil

Fijne wasresultaten
Nagenoeg geruisloos centrifugeren [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IvdK 26-07-2020

De (voor mij) Perfecte Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Omdat mijn 27 jaar oude Miele bovenlader echt toe was aan vervanging, heb ik na een uitgebreide oriëntatie op internet besloten te kiezen voor deze Bosch voorlader. De reden dat ik nu voor een voorlader heb gekozen is dat de machine na een zolderverbouwing op een verhoging komt te staan waardoor een bovenlader niet handig meer is. Aangezien dit mijn eerste voorlader is vond ik de keuze behoorlijk spannend, maar nu ik deze machine drie weken heb gebruikt, ben ik erg tevreden met mijn aankoop. De uitgebreide mogelijkheden qua wasprogramma's, toerentallen voor het centrifugeren en graden maken dit een zeer complete machine. Daarnaast vind ik de grote vulopening een aanwinst voor het wassen van bijv. dekbedhoezen. Het idos-programma vind ik pure luxe en was voor mij geen 'must'. Aangezien er maar één soort wasmiddel kan worden toegevoegd, heb ik gekozen voor wasmiddel voor gekleurde was omdat ik dat in verhouding het meest gebruik. Wasmiddel voor donkere en witte was dat wordt toegevoegd d.m.v. het doseervakje lost goed op en het vakje wordt mooi schoon. Ik vind het handig dat de machine aangeeft hoe lang een wasprogramma duurt en dat hij een signaal geeft wanneer hij klaar is. Deze wasmachine is veelzijdig, ziet er mooi uit en - dat is natuurlijk het allerbelangrijkst - was gewoon erg goed schoon. Ik zou deze machine aan iedereen aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aron 17-04-2020

Fijne wasmachine en I-dos werkt perfect

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

stille wasmachine met eenvoudig te selecteren programma's. Lange grondige wasbeurten en super snelle korte wasjes. Met I-dos besparen we veel wasmiddel en wasverzachter. Zuinig in gebruik en schone was!

Pluspunten

• I-dos
  • veel programma's

Minpunten

• geen I-dos voor 2 soorten wasmiddel
  • verder niets te klagen

Janske 11-04-2020

Tevreden klant

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Mooie wasmachine met makkelijke bediening het enige wat ik lastig vind om in te schatten wanneer ik wasmiddel moet bijvullen dat word niet aangegeven dus kan gebeuren dat de was gedraaid word zonder wasmiddel

Danielle 10-04-2020

Grote trommel

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Goede machine, wast goed, centrifuge is heel goed. Genoeg programma's, ik mis alleen een (echt) kort programma (bijv. 30 min.) voor de kleding. Ik vind het doseersysteem ideaal, je vult het systeem en geeft aan hoeveel je wilt gebruiken.

Pluspunten

• wast goed
  • ideaal door doseersysteem

Minpunten

• extra kort programma

Jan61 08-04-2020

Topwasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Onverwacht moesten we de oude wasmachine vervangen. Na diverse vergelijkingen gemaakt te hebben, viel onze keuze op deze machine. Werkelijk een topmachine: gemakkelijk in bediening en heerlijk stil. Ook de kwaliteit van de schone was is perfect. Wij zijn dus heel gelukkig! :-) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

wasmachine 07-04-2020

fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

perfecte machine en precies wat ik er van verwacht had.
Ik had al jaren een Bosch en wilde na kapot gaan weer een Bosch met het idos systeem
Ik ben heel tevreden

Miranda 01-04-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Super fijne wasmachine. Intelligente dosering werkt perfect, je vult het doseersysteem heel makkelijk. Gebruikersvriendelijk. duidelijke display. Vrijwel geluidloos apparaat. zuinig

Pluspunten

• intelligente dosering
  • geluidloos/stil
  • gebruikersvriendelijk

Frits 31-03-2020

Grote deuropening.

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Het i-dos systeem sprak mij aan en de geluidsproductie was laag.
tevens is het een energiezuinig apparaat. Heb altijd goede ervaringen met Bosch witgoed apparatuur.

• Zuinig

Patrick 30-03-2020

Goede Kwalitatieve Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Erg positief over de machine, de I-Dos meet nauwkeurig hoeveel wasmiddel en krachtverzachter nodig is. Verder is het was resultaat goed en blijft de machine tijdens het wassen.

Pluspunten

• Kwaliteit

RR 30-03-2020

Prima Wasmachine erg stil

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Apparaat is heel stil en gebruiksvriendelijk. 8 kg trommel is aan te raden en een mooi touchscreen display.
een kind kan de was doen.

• Grote trommel

Paul Veldhuizen 29-03-2020

Stil, zuinig en gewoon goed

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Mooi overzichtelijke display en de machine is heerlijk rustig en stil.
Hoge toerental voor een al lekkere droge was

Pluspunten

• Stil / makkelijk te installeren
  • Zuinig / Hoog toerental

Minpunten

• Nog niet ontdekt

John 26-03-2020

Zeer stille en eenvoudige wasmachine van een vertrouwd merk

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Onze oude Bosch wasmachine was nog niet kapot na 13 jaar maar we hebben hem doorgeschoven naar één van de kinderen die uit huis gaat. Toch weer gekozen voor Bosch omdat we zeer tevreden zijn over de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van dit merk. Gekozen voor dit type vanwege het hoge toerental, de stille werking en het mooie i-Dos systeem. Wordt het wassen nog eenvoudiger!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Was is al droger vergeleken met vorige wasmachine
  • Makkelijke bediening
  • Vertrouwde kwaliteit
  • Stabiel op de pootjes

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

Serie 6 22-03-2020

super wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Ben erg blij met deze Bosch Serie 6 wasmachineHij voldoet aan al mijnverwachtingen. Bosch bedankt voor het maken van zulke geweldige apparaten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Annelies 20-03-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

We hebben voor deze gekozen vanwege de automatische doseringsmogelijkheden en die zijn super handig. Ik hoef nu niet meer na te denken over hoeveel wasmiddel, dat doet het apparaat automatische. Ook werkt het heel intuitief, zelfs mijn man is er gelukkig mee. Ik durf er ook mijn dure draagdoeken in te wassen met de wolfunctie, dus ook dat scheelt mij heel veel tijd en andere handwas programma's zijn ook goed.

Hij heeft veel mogelijkheden en bijna elk programma is ook specifiek weer aan te passen.

Het grote voordeel van deze dosering is dat je gewoon je eigen wasmiddel kunt gebruiken, dus je houd je eigen geurtje. Ook kan je het makkelijk uitschakelen en een ander wasmiddel toevoegen.

Pluspunten

• automatise dosering
  • veel programma mogelijkheden

Minpunten

• nog niet gevonden

Kateryna 16-03-2020

Very quiet, very easy to operate

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

As for the size - it is ideal for our family of three (and even room for extra when, for example, we wash all the bed linen). I-dos function is a great thing. This is the first machine that we have with this function, but it's very nice. We have only been using the machine for about three weeks, but are super happy with it. All in all I would say great price for this quality.

Pluspunten

• quiet enough
  • easy to operate
  • i-dos function very helpful

Mariska 16-03-2020

Ruim, uitgebreid, gebruiksvriendelijk !

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Ruime wasmachine, 8 KG, trommel verlicht (meer luxe dan noodzaak maar toch), heel makkelijk in gebruik, zeker dat het wasmiddel zelf gedoseerd wordt bij wasjes die kleiner zijn dan de 8KG die in de machine passen.

Pluspunten

• Ruim
  • Gebruiksvriendelijk

Anoniem 15-03-2020

Zeker doen

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Zo blij dat wij voor de Bosch hebben gekozen van een indesit naar een Bosch. Is alsof wij van een Fiat Panda naar een Porsche zijn gegaan!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

c trobia 13-03-2020

Zuinig, makkelijk, rustig!

Geschreven voor: Bosch WAT28655NL

Oude wasmachine was afgebroken na 7 jaar zwaar gebruik, èèn stuck van de koolborstels gingt in het PCB, die verbrandt. ZO: geen koolborstels meer voor het volgende! Dit model is prima, rustig en slim, ik houd het van.

Pluspunten

• rustig
  • zuinig