Siemens iQ500 WM14T6H6NL

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WM14T6H6NL op Kieskeurig.be.

Judith 02-09-2020

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Ik ben tevreden over deze wasmachine. Allerbelangrijkste is dat de was er lekker fris en schoon uitkomt. De dosering voor wasmiddel, wasverzachter en water vind ik heel fijn en handig. Er zijn diverse wasprogramma's die ik bijna allemaal wel gebruik.
Het verbinden met de app is me gelukt, maar duurde even voordat het goed communiceert met mijn telefoon en vanaf afstand te besturen is, vandaar niet de 5 sterren.
Maar vooral heel tevreden en blij met dit apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul 09-08-2020

Gewoon een fijne machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Wij hebben deze machine al weer enige tijd en de dmachine draait 1 - 3 keer per dag.
De machine wast goed en is stil.
Een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ray M. 07-07-2020

Stille, zuinige en smart wasmachine!

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Wasmachine heb ik inmiddels een paar weken in gebruik en ik ben echt super tevreden over deze wasmachine. De wasmachine is stil, zuinig en doet zelf zijn wasmiddel doseren. Tevens kan je de wasmachine koppelen aan je smartphone. Dan krijg je bijvoorbeeld een melding dat het programma is afgerond. Prijs en kwaliteit verhouding is echt super.

walb 16-03-2020

Siemens wasmachine met wifi

Erg fijne wasmachine.
Makkelijk in gebruik.
Super fijn op afstand te bedienen en uitgestelde tijd in te stellen.
Meerdere programma's , zuinig
En erg fijn een trommelreiniging programma. Word aangegeven als dit nodig is.
Enige min punt tot nu toe dat het aantal centrulifuge max 1400 is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Duk34 10-12-2019

Handig, mooi, maar....

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Het apparaat heeft door zijn grote touch screen een moderne uitstraling. Handig is dat je na start van het programma nog kunt bijvullen. De besturing via wifi en melden van de voortgang via wifi werkt prima. De machine kan zelf bepalen hieveel wasmiddel hij uit de lade moet nemen. Echter je kunt de lade vullen met bv een liter wasmiddel voor witte was, maar als je daarna bonte was wil draaien moet je hem eerst weer leeggieten en vullen met een ander wasmiddel. Gevolg....toch maar zelf doseren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Saar 28-08-2019

Wast goed, maar met minpunten gebruiksgemak

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Het wasresultaat van de machine is goed. Handig dat je via de app een seintje krijgt als de was klaar is. Maar wel 2 minpunten die het gebruik(sgemak) beperken. Een lade voor dosering van voorwasmiddel ontbreekt. Je moet het voorwasmiddel in de wasmachine strooien, dat is geknoei, en dan komt het voorwasmiddel gelijk met het hoofdasmiddel in de trommel. Geen voorwas met apart wasmiddel mogelijk, dat is echt een gemis. Ook de intelligente dosering is niet handig. In een groot gezin heb je afwisselend bonte, witte en fijne was, dus ook verschillende vloeibare wasmiddelen. Maar met het intelligente doseersysteem gebruik je 1 type vloeibaar wasmiddel voor alle was, je kan niet per was wisselen. Ook werkt het niet met poederwasmiddel. Nutteloze optie dus, lijkt mij meer iets voor een industriele toepassing dan voor de particuliere waspraktijk, en onhandig omdat je deze optie elke was weer moet uitzetten als je het niet gebruikt. Dus bij elke was onnodige extra handelingen. Als ik deze minpunten tevoren had geweten had ik deze machine niet gekozen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mari lou 23-07-2019

Fijne wasmachine !

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Vorige week gekocht en met 4 huisgenoten al een aantal keer gebruikt. Veel keuze in programma' s en bijbehorende tijdsduur. I dos systeem erg makkelijk. Wifi mogenlijkheden nog niet uitgeprobeerd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chris81 23-07-2019

Snel, Stil en heel veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Ik heb deze machine nu een tijd in huis en ben helemaal onder de indruk, Wit tafellaken met rode wijnvlekker via het rode wijn programma weer schoon. Het automatische doseersysteem voor wasverzachter en wasmiddel werkt fantastisch en super makkelijk. Verder is de machine echt fluisterstil, gelukkig laat ie via een berichtje op de telefoon weten dat de was klaar is. Het enige wat deze machine nog beter zou maken is als hij de was ook zou ophangen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nancy1972 18-07-2019

Een stille en slimme wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Ik heb eindelijk een wasmachine die stil is, zelfs bij centrifugeren! Met het idos systeem gebruikt hij de hoeveelheid wasmiddel wat nodig is voor de hoeveelheid wasgoed. Als je nog iets vergeten bent qua wasgoed, kan je er gedurende de hele wastijd, nog iets bijdoen. Ook op afstand is hij te bedienen.
Ik ben zeer tevreden over het wasresultaat en de programma keuzes. Sterk aan te bevelen

Sjous 10-07-2019

Goed gekozen

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Fijne machine, wel even goed de gebruiksaanwijzing volgen. Leuk om hem op de PDA te volgen en in te stellen. Wij zouden deze machine zo weer kiezen. Ik mis wel de integratie met Google Home. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

H 09-07-2019

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Onze wasmachine van het merk Siemens had het na 16 jaar begeven voor ons een reden om weer voor dit merk te gaan.
Via de site van Coolblue de test gedaan welke wasmachine past bij mij en uit één van ze deze gekozen .
Even wennen (2 dagen) maar tot nu toe prima.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • weinig geluid
  • geeft aan wanneer hij klaar is

Minpunten

• uitleg op papier is te summier. (zoekplaatje)

Louis 20-06-2019

Heerlijk rustig

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Wasmachine nu een week in huis en diverse wasjes gedraaid. Het is heerlijk rustig. In het begin hadden we het idee dat hij niet aan stond, maar alles werkte naar behoren. Voor ons een leuke bijkomstigheid dat er wifi op zit met een app. Mijn vrouw vindt het maar niets. Je kan oo de app zien hoe lang het allemaal nog diirt bijvoorbeeld. Na 1 wasje was mijn vrouw al om en gebruikte de app ook om te kunnen zien wanneer het klaar was. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ellenpu 12-06-2019

Moderne wasmachine, goed en stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Deze wasmachine heb ik nog maar kort maar ben tot nu toe erg tevreden. Automatisch wasmiddel toevoegen vind ik een prachtige functie omdat - als je dit eenmaal hebt ingesteld - je hier niet meer over na hoeft te denken.
De machine is erg stil en wast schoon. Is ook nog energiezuinig, dus wat wil een mens nog meer?

WoodShoe 63 18-02-2019

Futuristische wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Ik heb deze machine net gekocht omdat de oude Asko het na 23jaar begeven had. Na lang zoeken viel m'n oog op deze Siemens met i-dos en HomeConnect. Nu ben ik wel een beetje gek op machines met snufjes en ik moet zeggen ik ben blij verrast door Siemens. Als je deze wasmachine vult met wasgoed en je laat de stroom aan dan kan je op afstand alle instellingen aanpassen
en de wasmachine starten. Ik zou het iDos systeem wel graag willen zien voor witte en gekleurd wasmiddel. Nu moet je iDos vullen met b.v Witwasmiddel en als je later gekleurde was wil draaien moet je eerst iDos uitzetten en handmatig kleurwasmiddel in linker bakje gieten. Verder prima schone en redelijk droge was waardoor de condensdroger sneller klaar is. Chapeau Siemens.

Bettina Hennen 05-12-2018

geweldige waskwaliteit

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Ik heb vorige maand de nieuwe wasmachine gekregen en ben er heel bij mee. Hij was perfect is heel erg stil. de machine heft een heel gemakkelijke gebruikshandleiding, de wasprograma's zijn duidelijk en helder

Ferdinand61 25-11-2018

Perfecte machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Deze wasmachine nu enkele weken on gebruik, mooi was resultaat en zeer stil en makkelijk te bedienen

bloem63 28-09-2018

fijne machine, makkelijk in bediening

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

maanden in gebruik en geen dag spijt van deze aankoop. De was komt er schoon en fris uit, er zijn verschillende wasprogramma die ik gebruik, zoals speed als de was niet zo vuil is .De machine is stil, laat aan het eind een belletje horen , kortom dik tevreden over Siemens.

Danielle 09-07-2018

Paar maanden in bezit

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Na mijn eerdere review kom ik terug op 1 puntje. De optie zelfdosering is toch niet wat ik ervan had gedacht. De was komt er niet fris en lekker ruikend uit. Het is wel schoon, maar het geeft meer de geur van mijn vorige machine waarom ik hem juist heb weg gedaan.
Als ik nu een lekker geurende was wil gebruik ik dus het zelf vulbare bakje.

Minpunten

• Zelf dosering werkt niet naar behoren

HD 07-06-2018

Zeer stil, veel opties

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Gekocht vanwege de vele opties zoals i-dos en WiFi. Ook de energiezuingheid en de lage db’s zijn zeer aantrekkelijk.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • i-Dos en Wifi
  • Zeer stil

Minpunten

• Helaas geen strijkfunctie, het enige wat ontbreekt

Vikin 03-06-2018

Prima wasmachine met veel digitale functies

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T6H6NL

Prima wasmachine. Maakt niet veel geluid. Kleding komt er mooi schoon uit. De wasmachine kan in de gaten gehouden worden door middel van een app op je smartphone.
I-dos systeem werkt goed maar is alleen te gebruiken voor 1 type wasmiddel. Het zou praktischer zijn geweest als het systeem 2 type wasmiddelen kon doseren (voor wit en bonte was). Het idee is namelijk dat je de bak vult met 1 liter wasmiddel en dat het verder zijn werk doet. Maar bij het doen van een ander type was moet de bak weer leeggehaald worden. Een oplossing zou zijn om voor een andere wassoort het I-dos systeem uit te schakelen en de wasmiddel via de handmatige lade te doseren.

Pluspunten

• wast kleding goed schoon
  • is stil voor een wasmachine
  • is verbonden met de Wifi

Minpunten

• I-dos kan alleen 1 type wasmiddel doseren