Indesit IWDC6145 - Reviews

1,12 kWh

6,5

Pepper92 05-02-2015 Product jaar of meer in bezit

3,8
Na ongeveer 4 jaar en 3 reparaties is de wasdroogcombi helemaal stuk gegaan. We hebben slangen moeten vervangen en de motor van de pomp.

Nooit een indesit wasmachine meer! Of hoe de onafhankelijke wasmachine bezorger het zei: een in-de-shit wasmachine.

De was kwam nooit droog uit de droger, ook niet als die maar voor de helft vol zat. Als ik de was niet direct uit de wasmachine haalde om het op te hangen, ging het zo erg stinken dat de was opnieuw gewassen moest worden.

Verschrikkelijke wasmachine, nu overgestapt op de Samsung Eco Bubble.

MVP73 03-01-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Wasmachine en droger in één, erg makkelijk en werkt goed. Lawaai vind ik meevallen, maar de wasprogramma's duren wel erg lang. Verder prima apparaat voor een alleenstaande als ik.
Maar na 4,5 jaar maakt ie echt enorm lawaai: blijkt het contragewicht onderin de machine los getrild en kapot te zijn!! Echt waardeloos. Reparatie/vervanging is bijna net zo duur als een nieuw apparaat, dus dat ga ik niet doen..

JokePluijm 16-06-2014 Product jaar of meer in bezit

Ik heb mijn was/droog combinatie in 2004 gekocht en hij heeft het nu na 10 jaar begeven. De reguliere wasprogramma's inclusief drogen duren erg lang inderdaad, maar wanneer je programma 9 gebruikt met drogen is het goed te doen. Het apparaat niet te vol doen, want hij heeft niet zo'n grote trommel als een reguliere droger. Wij gaan weer een zelfde aanschaffen, prijs/kwaliteit verhouding is top! In 10 jaar niet duurder geworden (349,0)

mv2bengels 23-04-2013 Product maand in bezit

Prima wasmachine hij wast en droogt super! Is makkelijk in gebruik en maakt geen herrie. Heeft ook handige programma's voor handwas, sportschoenen, etc.

onlein 21-02-2013 Product jaar of meer in bezit

6,6
Het wasresultaat is redelijk.
de mogelijkheden zijn goed.
Hij is makkeijk te bedienen.
Hij ziet er aardig uit.
Maar hij is nu kapot na net geen drie jaar!!!!
De reparatie van de electronicaplaat kost ongeveer evenveel als een nieuwe dus helaas...
Dus voor korte duur een prima machine voor een goede prijs. Jammer dat we er niet langer van konden genieten!

marksi 27-01-2013 Product kwartaal in bezit

prima was/droger, als je in je eentje woont ideale je moet ongeveer 5 keer een witte was wassen/drogen om de geur van de rubberen rand aan de binnenkant te verwijderen maar voor dit geld koop je geen losse machines van dezelfde kwaliteit.
afgezien van een wat onduidelijke bediening en de geur problemen in het probleem is het perfect voor studenten/alleenstaande die alleen hun witten was in de droger doen.

wel: wit wassen/drogen onder de 5 kilo (met bedegoed onder de 4)
en zware gekleurde dingen onder de 3kilo (donker textiel is vaak ook gewoon veel zwaarder)
je kan ook handmatig de droger gebruiken en kun je zelf experimenteren met hoeveel minuten je was droog word.

de maximale programma duur wassen/drogen is 280 minuten (4.6 uur) en NIET 6 uur.
veel winkels verkopen een hoop onzin om je twee machines doen te verkopen, maar na de opstart probleempje is dit meer waar voor je geld dan twee lossen machines.

poissonbleu 24-09-2012 Product paar dagen in bezit

maakt veel lawaai, droogt niet super op tijd programma. Droog programma voor kleerkast duur enorm lang. Rare geur na het wassen. wast ok.

Anoniem1988029423 09-09-2012 Product maand in bezit

3,4
Dramatisch!

Reguliere programma's duren 6 uur!!
Droogt niet goed.
Was stinkt enorm. Zelfs met Robijn wasverzachter.
Washok stinkt ook.
Maakt veel lawaai.
Wasmachine wordt zo heet dat de stoom eraf komt.

Lex K. 07-09-2012 Product half jaar in bezit

Koop dit echt nooit!!

Het droogt echt voor geen meter!!!!

Duurt uren en maakt herrie!

En de ruimte waar dit verschrikkelijke apparaat geplaatst is meurt nog steeds naar "fabriek"

Ik heb de keuze gemaakt voor een goedkope oplossing, maar dit is echt de slechtste keus allertijden.
Volgende keer weer een normaal merk.

Jean-Paul.M 16-11-2011 Product paar weken in bezit

Prima machine, niet te vol proppen als je ook na de was gaat drogen, de machine wast heel goed schoon, droogt prima, geluid is normaal. Alles wat je verwacht voor deze prijs, ik vind zelfs boven verwachting, gewoon een geweldige machine.

Marcel3 01-03-2011 Product jaar of meer in bezit

6,8
Machine maakt veel lawaai, laat regelmatig sporen van (vloeibaar) wasmiddel/verzachter achter, vooral zichtbaar op zwarte kleding. Droger droogt niet volledig kastdroog, wasgoed blijft vochtige plekken houden, wat verder overigens niet hinderlijk is.
Qua mogelijkheden verder wat beperkt. Geen programma zonder centrifuge mogelijk, daardoor als ik een was heb waarbij niet alles gedroogd mag worden, centrifugeer ik dubbel. Verder prima machine, wasresultaat is goed, uitgestelde was is soms handig, handig ook direct drogen na een wasbeurt.