Miele WMH122WPS PWASH2.0&TDOS XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WMH122WPS PWASH2.0&TDOS XL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Philippe en Hilde uit Brugge 20-05-2018

Twin-dos: zuiniger dan een Nederlander.

Daar waar Miele vooropstelt dat een twindos-dispenser ultra phase 1 goed is voor 38 tot 50 wasbeurten, heeft onze eerste dispenser precies 85 (juist!) wasbeurten afgehandeld. Zuiniger dan zuinigst, met supernette en frisse was.

Pluspunten

• onvoorstelbaar zuinig
  • schitterend nette en frisse was
  • perfekte droogresultaten zonder kreuken
  • super voor zowel grote als kleine pakken wasgoed
  • ideaal voor grotere stukken wasgoed

Minpunten

• absoluut geen enkel minpunt

Philippe en Hilde uit Brugge 29-01-2018

Twin dos, veel zuiniger dan een Nederlander!

Dag, hier Philippe uit Brugge. Een half jaar geleden kochten wij dit toestel. Als ik als man hierover schrijf, dan betekent dit dat er technische zaken zijn die heel sterk opvallen. Vooreerst de zuinigheid. Er werd gezegd dat Ultra Phase 1 (blauw) goed is voor 37 tot 50 wasbeurten. Wij zijn reeds aan 58 beurten en nog is deze niet leeg. De wasresultaten zijn meer dan perfekt. Hardnekkige vlekken op wasgoed bij mijn dochter (Siemens) en mijn zus (Miele zonder Twin Dos) die na een tiental wasbeurten nog niet verdwenen, zijn in onze machine na 1 wasbeurt verdwenen, zonder toevoeging van enig ontvlekkingsmiddel. En de was geurt superfris, zonder scheikundige toegevoegde camouflagegeurtjes. Ongelooflijk tevreden!

Pluspunten

• Twin Dos werkt superzuinig
  • Perfekte wasresultaten
  • Perfekte droogresultaten
  • Weinig kreuken na droogzwieren
  • Heel stille werking

Minpunten

• Geen