Samsung WW70K4420YW - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

versteeg 01-12-2016 Product paar weken in bezit

fijne bediening , erg stil , kan was bijvullen .

het is een fijne wasmachine zeer stil , makkelijke bediening , en je kan een vergeten kleding stuk toevoegen. redelijke prijs .

Bas Kwakkel 21-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine! Voor een mooie prijs.

Sinds een paar weken heb ik de machine staan en hij bevalt heel goed. Mijn oude bosch heeft het maar 4 jaar volgehouden en nu gekozen voor deze samsung. De klep om snel nog even die ene sok er in te gooien is super handig. Ook vind ik de machine makkelijk in gebruik en de was komt er brandschoon uit. Veel programma keuze en ook nog energie zuinig. Ik heb een gezin met 2 kinderen en de wasmachine draait elke dag. Zeker een aandrader!

Pluspunten

• Veel programma's
  • Klepje om was toe te voegen
  • Gebruiks vriendelijk

Minpunten

• Niet heel stil

Anke 18-10-2016 Product paar weken in bezit

Handige, moderne en goede wasmachine!

Wat een hippe wasmachine! Mijn zoontje werd helemaal vrolijk van de muziekjes die zich bij het bedienen van de knoppen en het einde van het programma laten horen. Ik het zelf vond vooral een uitkomst dat de geluiden ook uitgezet konden worden. Mijn vorige machine van Siemens bleef maar piepen na afloop van het programma, wat storend was, zeker ’s nachts of als de kinderen een dutje doen! De AddWash van Samsung schakelt zichzelf na afloop (met of zonder muziekje) zelf uit. Je moet dus niet vergeten dat je er een was in had zitten, maar je hebt dus ook niet dat hinderlijke geluid als het niet uitkomt!
Zelf wordt ik vooral vrolijk van de vele opties van de machine, waarvan de AddWash deur natuurlijk de meest in het oog springende is. Deze functie is erg handig in gebruik. Je voegt gedurende een groot deel van het programma nog even een sok, handdoek of zelfs trui toe. Ik heb het niet geprobeerd met hele vuile was, maar alles wat ik er nog aan toevoegde kwam er gewoon schoon uit. Verder is de was heerlijk droog, daardoor snel droog (ik heb geen droger), waardoor ik niet meer achterloop met mijn was.
Je kan goed zien hoe lang het wasprogramma nog duurt en in welke fase het programma zich bevindt. Ook kun je de machine makkelijk vergrendelen zodat de kinderen als ze aan de knoppen zitten niets aan het programma of de temperatuur veranderen. Zelf gebruik ik vooral de programma’s Dagelijkse was, Katoen, Donkere was, 15 minuten. Misschien dat ik in de toekomst ook nog eens sportkleding in een apart programma wil wassen, maar nu gooi ik het gewoon bij de donkere was.
Een aantal opties moet je bedienen door op twee knoppen tegelijk te drukken. Even de handleiding lezen vooraf is wel handig. Zo moet je eerst op pauze drukken voordat je de AddWash deur kunt openen. Op zich een goede beveiliging! Al met al zeer tevreden over deze machine!

Pluspunten

• Schone en frisse was
  • Geluid kan uitgeschakeld worden
  • AddWash functie
  • Kinderslot / vergrendeling
  • Energiebesparend programma en 15 minuten programma

Minpunten

• Kleine sokjes komen soms in de rand

Backdoor 17-10-2016 Product paar weken in bezit

Zeer stille machine!

De Samsung AddWash is een zeer stille en zuinige machine. De AddWash functie is zeer makkelijk aangezien ik nog weleens een kledingstuk verlies op weg naar de machine toe! Ook is de machine erg gebruiksvriendelijk en heeft deze genoeg verschillende was programma's. Kortom zeer aan te bevelen want is hier niet meer weg te denken

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Stille machine

Minpunten

• sokken van onze kleine blijven hangen in de rand

Kim 16-10-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne wasmachine!

Sinds een paar weken gebruik ik nu de Add Wash van Samsung en in een gezin met 2 jonge kinderen vind ik deze wasmachine echt een verademing. De wasmachine heeft ruimte voor veel was (7 kg, ik was een wasmachine van 5 kg gewend). En het is zo fijn dat wanneer ik net een was aan heb gezet en ik tijdens het opruimen nog een vuil t-shirt, sok of slab tegenkom, ik deze gewoon nog kan toevoegen. Hij komt er nog schoon uit ook! :-)
Ook heb ik echt een veel beter wasresultaat dan dat ik hiervoor gewend was met mijn 9 jaar oude Whirlpool. Vorige week had ik een witte legging met vlekken van rood fruit. Dat had ik al opgegeven. Maar de legging kwam er schoon uit! En ook alle slabben komen er schoon uit!
Mijn vorige wasmachine maakte veel herre tijdens het centrifugeren. Deze wasmachine hoor ik, ondanks de 1400 toeren, nauwelijks. Ik kan nu beneden niet meer horen of mijn wasmachine klaar is ;-) Maar gelukkig heeft Samsung daar een mooi geluidje voor ontwikkeld.
Er zitten veel verschillende wasmogelijkheden op, bijvoorbeeld voor een snelle was, sportkleding, donkere kleding of gewoon de dagelijkse was. Ook kan ik aangeven of de was extra vuil is. En ook heel fijn is de timer zodat de was vers gedraaid is als ik uit mijn werk kom.
Ik vind het een hele fijne wasmachine en raad deze zeker aan!

Pluspunten

• Heel stil
  • Wast goed schoon
  • Veel verschillende wasmogelijkheden

Minpunten

• Deur gaat niet 180 graden open

Lisa 16-10-2016 Product paar weken in bezit

Aanrader! Fijne wasmachine met veel functies

Ik ben erg tevreden over deze wasmachine. Inmiddels heb ik hem nu ongeveer 2 weken in huis en heb tot nu toe nog geen minpunt kunnen ontdekken. Hij is makkelijk te bedienen en de was komt er goed schoon en fris uit. Hiervoor gebruikte ik een Zanussi flexi dose 5kg. De Samsung wasmachine is aanzienlijk stiller en wat ik ook erg prettig vind is dat hij aangeeft hoelang de was nog duurt.
Ook is de timer voor mij een uitkomst! Zo kan ik instellen dat de was om bijvoorbeeld 07:00 klaar moet zijn zodat ik deze, als ik wakker word, kan ophangen. De wasmachine berekend dan zelf hoe laat hij beginnen moet.
Ook is het energieverbruik van deze wasmachine duidelijk lager dan die van de Zanussi. Via een slimme thermostaat kan ik het energieverbruik bekijken en is dit duidelijk af te lezen.
De Samsung WW70K4420YW is een wasmachine met veel programma's en functies. Zo is er bijvoorbeeld een programma voor sportkleding. Doordat ik bijna dagelijks in de sportschool te vinden ben, ben ik erg enthousiast over dit kortdurende programma waardoor mijn sportkleding snel weer schoon en klaar voor gebruik is.
Over de Addwash functie was ik eerst nog wat sceptisch maar deze vind ik achteraf erg handig! Je voegt snel en makkelijk (tijdens een draaiend wasprogramma) vergeten was zoals sokken, washandjes of bijvoorbeeld een T-shirt toe. Dit kon bij mijn vorige wasmachine niet. Met de maximale belading van 7kg kan veel was tegelijkertijd gewassen worden. Heerlijke wasmachine die handig is in gebruik!

Pluspunten

• Laag geluidsniveau
  • Energiezuinig
  • Timer
  • Addwash functie
  • Veel verschillende programma's