Siemens WM16W4G2NL

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 188 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16W4G2NL op Kieskeurig.be.

Chantal 04-08-2019

siemens wasmachine wm16w4g2nl

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Hele fijne wasmachine, grote trommel en erg stil. Veel verschillende waskeuze. Ideale wasmachine voor een groot gezin .

Pluspunten

• grote trommel (verlicht)
  • erg stil
  • duidelijk te bedienen

Minpunten

• niet elk progamma kan 1600 toeren
  • niet elk progamma mag 9kg wassen
  • mis een donker wasprogama

Reviewer 87 24-11-2018

Fijne stille wasmachine met veel was programma's

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Aantrekkelijk is dat ondanks de programma voorkeuze er toch aanpassingen mogelijk zijn voor o.a. temperatuur, centrifugeer toerental etc. De machine is stil en programmering is gemakkelijk. Na registratie 10 jaar garantie op de motor is geruststellend en zegt iets over de kwaliteit.

Pluspunten

• 10 JAAR GARANTIE NA REGISTRATIE!!!
  • Programma's zijn gemakkelijk aan te passen
  • Erg stil
  • Goed wasresultaat
  • Grote trommel

Minpunten

• Eco programma duurt wel lang

Famdaas 23-11-2018

Klasse machine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

De zanussi, prima apparaat, gaf er na 8 jaar de brui aan. Gekozen voor een grotere inhoud en bij deze Siemens leken al onze wensen aanwezig te zijn. En dat is ook zo, hij zelfs meer. Wat een prachtig apparaat.

• Mogelijkheden

Herman 14-11-2018

Zo stil en trillings vrij

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Mijn oude ging het begeven, dus zo snel mogelijk een andere zoeken, en die redelijk betaalbaar was.
Dan zie je vele merken en modellen, en alle gegevens zijn mooi als je het leest, wat types opgeschreven en gaan zoeken naar revieuws, en dan blijkt die ik eerst wilde kopen toch niet zo best was, maar Siemens wel ,ook bij mensen die ik kende was neem een Siemens degelijk en goed.
Terug naar de showroom en nog eens gekeken, tja toch nog een een zwaardere genomen vanwege de grote inhoud, wel zo makkelijk en toch zo zuinig.

Pluspunten

• De krachtige motor
  • zuinig in gebruik
  • verlichting bij de deur
  • Het mooie duidelijke scherm
  • makkelijk nog iets in te stoppen met druk op knop

Minpunten

• moet kijken als hij klaar is, ik hoor hem niet

R Struijk 11-11-2018

Goede kwaliteit en mooi design

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Goede wasmachine met een perfect wasresultaat. Is erg stil tijdens het wassen en centrifugeren. Heeft een makkelijke bediening en een mooi design. Wordt geleverd met kwalitatief goede water aan- en afvoerslangen. Je kunt kiezen uit verschillende wasprogramma's die ook nog eenvoudig aan te passen zijn. Na registratie krijg je 10 jaar garantie op de motor die duurzamer is omdat hij werkt zonder koolborstels. Er kan 9kg in dus je hoeft minder vaak te wassen en dat is dus ook nog milieuvriendelijker! Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Goed wasresultaat
  • Grote trommelinhoud
  • Weinig geluid tijdens wassen en centrifugeren
  • Is energiezuinig

Degelijk, stil

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

sinds enkele weken draait deze machine elke dag naar volle tevredenheid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Werkt prima, zoals verwacht

Werkt prima, zoals verwacht

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Deze wasmachine hebben we nu zo'n 3 weken in gebruik en hij bevalt goed. lekker stil, de was is goed schoon. fijn apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marjo 17-12-2019

Beter wassen dan dit kan niet.

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Zo blij met m n nieuwe wasmachine. Hij is stil, zuinig in gebruik, heeft een groot laadvermogen en wast superschoon. Hij is makkelijk in gebruik, duidelijk display, grote, kleine, lange en korte wasjes. Goed geprijsde machine en nog eens 10 jr garantie. Dat is waar Siemens voor staat.

Casper 15-12-2019

Premium wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Ik had een AEG besteld, maar die enorm langdurende wasprogramma's vond ik niet handig. Daarom omgeruild voor de siemens en ik heb er geen spijt van, ik heb deze wasmachine nu 2 weken in mijn bezit en hij bevalt zeer goed! Veel wasprogramma's en ook nog aan te passen naar eigen wens, de was komt er erg schoon en frisruikend uit. Enige nadeel dat ik heb kunnen vinden bij deze wasmachine is dat er een beetje water blijft staan in het rubber. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Elsje 12-12-2019

Geweldige machine!

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Hele fijne wasmachine voor een gezin. Lekkere grote trommel, ideaal! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marro 10-12-2019

Siemens TOP WASMACHINE

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Na 17 jr afscheid genomen van onze oude Siemens wasmachine, hij werkte nog steeds maar was kwam er iets minder fris uit. Blij met de nieuwe Siemens. Geruisloos zowel in wassen en centrifugeren. Keuze uit lange en korte programma's. Gemakkelijke bediening, grote vulopening, 9 kg wasgoed, 10 jr garantie en hopelijk net zo'n lange levensduur als onze vorige wasmachine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lars 09-12-2019

Nette en stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Recent gekocht in verband met luide oude wasmachine. Boven verwachting stil, kan gedurende de nacht gewoon aan staan zonder wakker te worden. Tevens goed wasresultaat. Erg tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

KJZan 04-12-2019

Perfecte wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Fijne wasmachine, wast energiezuinig maar kan ook snel wassen.
Was prima schoon. Maakt weinig geluid. Kortom echt een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-12-2019

Super machine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Na enig twijfelen en op advies van de verkoper, hebben wij besloten om deze machine aan te schaffen.
Hij werkt echt super, erg stil en de was is vlug klaar vergeleken met onze oude machine!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 18-11-2019

prima

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

duurt alleen lang voor je een was gedraaid hebt. doe je het versneld dan is het weer te snel vind ik [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Siemens wasmachine 17-11-2019

Siemens wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Stille goedwerkende machine zonder veel lawaai.De vorige was ook een Siemens die nu bij de kinderen staat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-11-2019

Toptechniek

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Specificaties zijn top, maakt in de praktijk deze specificaties meer dan waar. Geruisloos, snel en zuinig in het gebruik. Een zeer goede investering. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marvin 11-11-2019

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Een uitstekende wasmachine. Met een goede prijs kwaliteit verhouding. De wasmachine is erg makkelijk in gebruik en is ook heel stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

de Vrij 10-11-2019

Super machine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Heel te vrede met deze wasmachine! Super stil, ook het centrifugeren is fijn dat je zelf kunt instellen in toeren. En een piepje als het klaar is! Wij zeggen toe aan een nieuwe, wij raden hem zeker aan!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]