Siemens WM16W4G2NL

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 188 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16W4G2NL op Kieskeurig.be.

Chantal 04-08-2019

siemens wasmachine wm16w4g2nl

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Hele fijne wasmachine, grote trommel en erg stil. Veel verschillende waskeuze. Ideale wasmachine voor een groot gezin .

Pluspunten

• grote trommel (verlicht)
  • erg stil
  • duidelijk te bedienen

Minpunten

• niet elk progamma kan 1600 toeren
  • niet elk progamma mag 9kg wassen
  • mis een donker wasprogama

Reviewer 87 24-11-2018

Fijne stille wasmachine met veel was programma's

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Aantrekkelijk is dat ondanks de programma voorkeuze er toch aanpassingen mogelijk zijn voor o.a. temperatuur, centrifugeer toerental etc. De machine is stil en programmering is gemakkelijk. Na registratie 10 jaar garantie op de motor is geruststellend en zegt iets over de kwaliteit.

Pluspunten

• 10 JAAR GARANTIE NA REGISTRATIE!!!
  • Programma's zijn gemakkelijk aan te passen
  • Erg stil
  • Goed wasresultaat
  • Grote trommel

Minpunten

• Eco programma duurt wel lang

Famdaas 23-11-2018

Klasse machine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

De zanussi, prima apparaat, gaf er na 8 jaar de brui aan. Gekozen voor een grotere inhoud en bij deze Siemens leken al onze wensen aanwezig te zijn. En dat is ook zo, hij zelfs meer. Wat een prachtig apparaat.

• Mogelijkheden

Herman 14-11-2018

Zo stil en trillings vrij

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Mijn oude ging het begeven, dus zo snel mogelijk een andere zoeken, en die redelijk betaalbaar was.
Dan zie je vele merken en modellen, en alle gegevens zijn mooi als je het leest, wat types opgeschreven en gaan zoeken naar revieuws, en dan blijkt die ik eerst wilde kopen toch niet zo best was, maar Siemens wel ,ook bij mensen die ik kende was neem een Siemens degelijk en goed.
Terug naar de showroom en nog eens gekeken, tja toch nog een een zwaardere genomen vanwege de grote inhoud, wel zo makkelijk en toch zo zuinig.

Pluspunten

• De krachtige motor
  • zuinig in gebruik
  • verlichting bij de deur
  • Het mooie duidelijke scherm
  • makkelijk nog iets in te stoppen met druk op knop

Minpunten

• moet kijken als hij klaar is, ik hoor hem niet

R Struijk 11-11-2018

Goede kwaliteit en mooi design

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Goede wasmachine met een perfect wasresultaat. Is erg stil tijdens het wassen en centrifugeren. Heeft een makkelijke bediening en een mooi design. Wordt geleverd met kwalitatief goede water aan- en afvoerslangen. Je kunt kiezen uit verschillende wasprogramma's die ook nog eenvoudig aan te passen zijn. Na registratie krijg je 10 jaar garantie op de motor die duurzamer is omdat hij werkt zonder koolborstels. Er kan 9kg in dus je hoeft minder vaak te wassen en dat is dus ook nog milieuvriendelijker! Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Goed wasresultaat
  • Grote trommelinhoud
  • Weinig geluid tijdens wassen en centrifugeren
  • Is energiezuinig

Debby 07-07-2020

Goede machine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Deze wasmachine is een aanwinst in ons huishouden. Makkelijk in gebruik en werkt perfect. Door de verschillende tiptoetsen voor elk soort wasgoed in te stellen. Ook heel fijn de vuile keuzeknop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rick 04-07-2020

fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

De meeste wasjes worden op het programma snel en mix gedraaidt en de was komt er schoon uit. Genoeg programma's en een stille machine [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anja 09-06-2020

Super machine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Deze wasmachine heeft veel nuttige korte en lange programma's, en is zeer stil. De grote trommel is zeer fijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M. Renders 02-06-2020

Siemens Wasmachine iQ700

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Veel programma's. 1 klein nadeel dat er niet uitsluitend gecentrifugeerd kan worden. Dit gaat in combinatie met speoelen. Mijn 2 vorige wasmachines (Miele) kon dit wel. Maar door de uitgebreide programma's heel tevreden. Ook de speed knop is een uitkomst! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Eline 31-05-2020

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Hele fijne wasmachine, lekker ruim, we hebben nu supersnel de wasmand leeg. Zuinig in energieverbruik, dit is ook zeker een pluspunt. Mooi design, stil, duidelijke en verschillende programma's die binnen het programma ook nog aan te passen zijn. Wij zijn erorm tevreden met deze wasmachine! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dreamteam !! 31-05-2020

Waskracht

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Grote capaciteit, een diversiteit aan was opties, mooi vormgegeven en bijzonder stil [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leo IJ. 26-05-2020

Prima apparaat voor een mooie prijs

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

We hebben deze nog maar kort, maar de wasmachine voldoet uitstekend. Stil, zuinig, eenvoudig. En dat alles voor een schappelijke prijs. Wel gekocht op het moment dat de prijsdaling net was ingezet... :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul 01-05-2020

Doet wat hij beloofd en superstil.

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Heerlijke machine makkelijk te bedienen, veel programma keuze en laat vooraf per programma zien wat het verbruik zal zijn. Ook kan je per programma de temperatuur instelbaar. Trommel verlichting heeelll prettig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marcel 16-04-2020

Topper

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Mooie machine die zijn werk goed doet.
Na 21 jaar begon onze oude Siemens wasmachine toch wel heel veel herrie te maken bij het centrifugeren.

Opzoek dus naar een nieuwe. Voorkeur grote trommel inhoud en het liefst 1600 toeren.

De WM16W4G2NL voldeed aan onze wensen en we vonden een leverancier die een mooie aanbieding had.

De was komt er lekker fris en droog uit!
De eerste trommelreiniging wasbeurt gaf nog een "vreemd" geluid bij het centrifugeren. Dacht even dat een aandrijfriem ergens tegen aan tikte.

Gelukkig bij de eerste wasbeurten het geluid niet meer gehoord.

Machine is stil, je hoort eigenlijk alleen het water in de machine bij het wassen.

Nu 1 week in huis en 5 wassen verder super tevreden. Wij hopen dat deze net zo lang mee gaat als onze vorige Siemens. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Linq80 16-04-2020

Stil.. Zuinig.. en ruim

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Na de aanschaf van onze IQ700 wasdroger een week later deze wasmaschine aangeschaft. Wij zijn van een 6 naar deze 9kg trommel gegaan. De wasprogramma's zijn aardig uitgebreid. Zeker de zelfreinigings functie vind ik een grote plus. Ook is de wasmaschine zeer stil, wast uiteraard de was goed schoon. De was komt er overigens wel iets natter eruit dan ik had gehoopt, ook op 1600 toeren. Echter, als er minder was in gedaan wordt, komt het weer een stuk droger uit de was.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-04-2020

Top wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

De wasmachine hoor je amper draaien maar draait wel op volle toeren, de was komt er schoon en bijna droog uit. En hij ziet er strak en stijlvol uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-04-2020

Superfijne wasmaschine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Zeer fijne wasmachine met veel opties en mogelijkheden zeer stil en wast mooi schoon [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daniel 05-04-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Prettig te bedienen apparaat met veel wasprogramma's. Wasprogramma's kunnen ook ingekort worden. Was komt er zo goed als droog uit, was bij de vorige wasmachine met 1400 toeren wel anders. Tot nu toe erg positief, nog geen nadelen gevonden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Darek 25-03-2020

geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

De wasmachine doet het tot nu toe geweldig! de keuze viel op siemens en we hebben er geen spijt van. De pluspunten zijn: stille werking, achtergrondverlichting en grote trommel, veel programma's en een elegante uitstraling [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stefan 06-03-2020

Zeer stille machine

Geschreven voor: Siemens WM16W4G2NL

Erg fijn apparaat. Stil met centrifugeren en makkelijk te bedienen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]