Samsung WW80K7605OW - Reviews

Energieverbruik per jaar
136 kWh

Helena 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne Wasmachine!!

Wast alles schoon zoals het hoort en het klepje is echt helemaal fantastisch!! De grootte van de trommel is ook fijn, we kunnen alles wassen en ik heb minder tijd nodig. Veel programma's ook. Echt een dikke aanrader!!

Pluspunten

• Klepje
  • Wast schoon
  • Grootte trommel

Monica 28-09-2016 Product paar dagen in bezit

Grote deur, mooi design en eenvoudige bediening.

Product pas een aantal dagen in gebruik, nu al tevreden. Add wash functie is erg handig. Programma's duren soms lang, afhankelijk van gewicht in de wastrommel. Bediening is eenvoudig en compact. Het design is zeer aantrekkelijk en uniek in zijn soort.

Pluspunten

• Grote deur
  • Verschillende wasprogramma's

Minpunten

• Niet bij elk wasprogramma centrifugeren op 1600

Hus 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Grote opening

na Jaren bosch gebruikt te hebben inhoud 5 kg, heb ik geen seconde spijt dat ik deze wasmachine gekocht heb. Grote opening, veel keuzes in wasprogramma's. Tijdens het wassen hoor je de machine bijna niet. Top!

Pluspunten

• groot opening
  • super stil

Minpunten

• centrifiguren hoor je wel

AJZW 12-09-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Wasmachine

Na een verkeerde keus te hebben gemaakt voor Duitse 'degelijkheid' deze machine uitgezocht. Vanaf begin prima wasresultaat veel mogelijkheden en makkelijk in te stellen. en geen vervelende 'Duitse' luchtjes meer

Pluspunten

• kwaliteit
  • geluid

Minpunten

• donkere deur

Dudink 11-09-2016 Product paar weken in bezit

Echt goede wasmachine!

Deze wasmachine kan alles! En hij wast heerlijk rustig. Op het hoogtepunt van het centrifugeren hoor je hem bijna niet. En de was is prachtig schoon. Heel blij mee.

• ad wash is geweldig

Minpunten

• niets

Ideale wasmachine 03-09-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design. lekker grote deur

Mooie wasmachine. prachtig design. makkelijke bediening. lekker zuinig. makkelijk in en uitladen van de was door de grote deur en trommel.

Pluspunten

• grote deur
  • mooi design
  • makkelijke bediening

Minpunten

• Nog niet gevonden

Henriette van Casand 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Ik heb de wasmachine pas 2 dagen in mijn bezit en nog maar 2 wasjes mee gedraaid, dus beoordelen is nu nog moeilijk. Wat ik in ieder geval fijn vind is dat ik tijdens het programma nog extra wasverzachter of korrels kan toevoegen, zodat de was nog frisser ruikt

• kleding toevoegen
  • wasverz toevoegen

Telly 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige zuinige wasmachine met ontzettend veel mogelijkheden.

Doordat onze 12 jaar oude Zanussi wat te klein werd (en niet echt zuinig meer was), hebben we besloten een nieuwe wasmachine te kopen. Energiezuinig was een vereiste en het addwash systeem leek ons ideaal. Aangezien er een cashback actie was, hebben we besloten voor deze Samsung te gaan.

De eerste wasjes zijn er inmiddels mee gedaan en het resultaat is super. Schoner, droger en frisser dan de oude wasmachine. Het addwash systeem hebben we al een paar keer gebruikt en werkt perfect. De wasmachine is ook een stuk stiller dan de vorige en met 8kg inhoud, perfect voor ons kleine gezin. De deur is heerlijk groot en het complete beddengoed gaat er nu in 1x in.
Qua mogelijkheden hebben we nog lang niet alles uitgezocht. Ook is het nog even wennen aan de duur van sommige wasjes (katoen was is standaard meer dan 3 uur en beddengoed bijvoorbeeld 1,5 uur). Bij de oude waren het maar een paar simpele knoppen en vaak kozen we voor een kort programma op 40 of 60 graden en maximaal centrifugeren. Bij de nieuwe zijn al vele soorten wasjes voorgeprogrammeerd. Dit maakt het wel wat moeilijker om zelf iets aan te passen (er zijn wat meer selecties nodig). Een kort programma van een uurtje op 60 graden kan ik bijvoorbeeld niet zo snel vinden (40 graden wel). Echter bestaat er wel weer de mogelijkheid om een programma van 30 of zelfs 15 minuten te doen op lage temperatuur.

Via de app is ook alles bestuurbaar. Daar kun je wel weer snel wat selecties maken. Ook geeft de app je een melding als de was klaar is, of als bijvoorbeeld het addwash deurtje is geopend.

Al met al zijn we ontzettend tevreden met de aanschaf en we hopen dat deze net zo lang mee gaat als de oude Zanussi...

martien maas 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine samsung adwash

mooie vormgeving, superhandige deur in deur om was toe te voegen,zeer stil ook bij centrifugeren,makkelijk te bedienen,aanrader.

IB 14-04-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig!!!

Echt een super machine.
het is erg fijn om de machine met de app te bedienen en zeker dat je na het starten van een programma toch nog was kunt toevoegen.
Erg goed wasresultaat ook op lage temperatuur. Erg makkelijk in gebruik ook. Gewoonweg super.
Zeker een aanrader voor iedereen

cnelissen 14-04-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig complete wasmachine in erg mooi design

Super tevreden over de Samsung wasmachine. Enorme keuze aan programma's, zelfs op kort programma word de was echt goed schoon. De machine heeft een grote deur die helemaal open kan wat erg makkelijk is. De functie om was tijdens het wassen toe te voegen is een geweldige uitvinding, de eerste keer beetje eng maar werkt echt perfect. De machine is redelijk stil in gebruik en heeft een geweldige centrifuge (tot 1400 toeren) waardoor de was redelijk droog uit de machine komt. Verder handig dat de machine via een app te bedienen is. En niet onbelangrijk, energie zuinig! Al met al een Top machine.