Bosch Serie | 8 WAW32790NL - Reviews

9 kg
A+++
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Willems 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Actice oxygen is echt van toegevoegde waarde

Omdat we vaak gebruik maken van een stomerij leek een wasmachine met active oxygen programma voor ons een uitkomst.
Deze functie is voor ons een uitkomst en zal geld en tijd besparen. Verder is de machine makkelijk in gebruik en het motorgeluid is stil. Het laadvermogen van 9 kg is ook erg handig zo ook de verlichting in de trommel.

Erik 27-01-2017 Product paar maanden in bezit

Vertrouwde eenvoudige bediening met top resultaat

Ik heb dit product gekozen op een aantal punten. De machine inhoud, energieverbruik, gebruiksgemak, motor type en merk. Bij Merk kwam ik weer bij Bosch uit. Onze oude wasmachine van Bosch begon na 20 jaar eindelijk kuren te vertonen. Nooit problemen gehad. Voor mij was de keuze heel makkelijk. Ik hoop de komende 20 jaar weer onder de pannen te zijn. Mijn Droger van Bosch is nu ook alweer ruim 10 jaar oud. Mankeert volgens mij nog niets en heeft ook nooit kuren gehad. Ik vind de producten van Bosch over het algemeen zeer goed van kwaliteit met een keurige bijbehorende prijs. Niets aan veranderen dus als het aan mij ligt.
In de praktijk doet de machine precies wat het moet doen. Werkt eenvoudig, voldoet aan de modernste eisen en levert uiteraard een schone was op.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Energieverbruik
  • Grote wastrommel
  • Stil, je hoort hem niet
  • de verschillende wasprogramma's werken echt

Minpunten

• Nou ik kan niet echt veel bedenken

Pieter 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Komende 10-20 jaar testen

Prima apparaat maar jammer dat de programma zo lang duren en je bij mix maar tot 4 kg kan gaan en niet de max 9 van het apparaat.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• mix maar tot 4kg
  • display erg fel

Methyl Haines 05-01-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtinvestering!!

Na 20 jaar een Bosch naar grote tevredenheid gebruikt te hebben nu een modernere Bosch gekocht. Handzaam in (eerste) gebruik, veel opties maar toch groot bedieningsgemak. Ik zou zeggen de "future is here" met grote verlichte trommel, digitaal display en Active Oxygen technology die inderdaad heel goed lijkt te werken. Meteen ook van dezelfde series een wasdroger gekocht - staan als twee pareltjes naast elkaar. Ziet er ook allemaal gedegen uit en er zit zelfs een waterslot op de wasmachine.

Pluspunten

• Veel opties en toch makkelijk in bediening
  • Erg zuinig in gebruik
  • Active Oxygen

Minpunten

• Nog niets gevonden

E vd M 31-12-2016 Product paar weken in bezit

Wasmachine Bosch serie 8 WAW32790

Geweldig apparaat. Stil en zuinig.
Genoeg wasprogramma's en verlichting in de trommel.
Grote toegangsdeuren.
Deze wasmachine kan maximaal 9 kg was aan dit is wel afhankelijk van wasprogramma keuze.

Pluspunten

• Stil en zuinig A+++
  • Max 9kg was
  • 1600 toeren

Minpunten

• Onthoud laatste instellingen niet na het uitzetten

sandra 19-12-2016

Top product

Zeer blij met onze nieuwe Bosch wasmachine. Is erg stil en heeft vele programma's. Had hiervoor ook een Bosch en die heeft het 19 jaar naar volle tevredenheid gedaan.
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Blom 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Rustige, fijne wasmachine

Ik heb dit product gekozen omdat, Het is een fijn veelzijdig apparaat.
Geluid vriendelijk met licht aan de binnenkant, energie zuinig en onderhoud arm. Makkelijk in gebruik. Kortom ik ben zeer tevreden. Duurzaamheid er zit 10 jaar motor garantie op dus ik denk dat, dat wel goed zit.

Pluspunten

• zie motivatie/beoordeling

Spookje 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Ruime machine, makkelijk intuitief bedienbaar.

Altijd al Bosch wasmachines gehad. Lange levensduur en schone was. Nu speciaal voor deze versie gekozen met Active Oxygen. Ideaal. Enige minpuntje is dat de verdeler voor vloeibaar wasmiddel er niet bij geleverd wordt. Dat zou er standaard bij moeten zitten voor een machine van dit bedrag.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • ruim
  • mooi design

Minpunten

• geen vloeibaar wasmiddel verdeler

Afke 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische Bosch met veel mogelijkheden

een Bosch wasmachine met veel mogelijkheden, zoals het opfrisprogramma voor kwetsbare kleding, komt lekker fris uit de machine. Korte en lange programma's. En echt gebruiksvriendelijk. Gemakkelijk te bedienen. Echt waar voor je geld! Goede kwaliteitsprijs verhouding.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • erg gebruiksvriendelijk
  • korte en langere programma's
  • een programma om je kleding te verfrissen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Sander Hazewinkel 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede prestaties, gebruiksgemak met een bijzonder refresh!

De active oxygen werkt boven verwachting goed dit maakt het apparaat echt uniek zonder dat er concessies worden gedaan aan de uitmuntende waskwaliteit of het gebruiksgemak.

Pluspunten

• Wast schoon
  • Makkelijk te gebruiken
  • Bijzondere refresh functie

Iwona 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en zuinig

Super blij met mijn nieuwe bosh wasmachine. Hij is erg stil en zuinig. Met de eco stand is hij nog zuiniger. Uiteraard is de wastijd daardoor langer. Er zijn genoeg andere opties om kortere wasjes te draaien. Zeer ruime trommel waarin ik 9 kg wasgoed mee kan wassen. Ondanks de grote hoeveelheid was, is het wasresultaat erg goed. Deze wasmachine kan actieve zuurstof toevoegen aan je wasgoed. Doordat er een lampje in de trommel zit, kun je het ook zien. Er ontstaat een soort mist in de trommel. Men zegt dat je daarmee op lage temperaturen hygiënisch schoon kan wassen. Het doodt namelijk de bacterie. Ik weet niet in hoeverre dit waar is aangezien actieve zuurstof alleen de anaerobe bacterie doodt. Deze gaan toch al dood als ze in aanraking komen met lucht. Misschien is het een verkooppraatje. Maar ondanks dat, blijf ik actieve zuurstof gebruiken bij mijn was. Het is sowieso een mooi apparaat! Een minpunt is dat er geen doseerbak in zit voor de wasmiddel. Voor mij was dat niet van belang omdat ik toch verschillende wasmiddelen en wasverzachters gebruik. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Zuinig
  • Bijna geluidloos
  • Grote trommel
  • Krachtige centrifuge

Minpunten

• Geen doseerbakje

Jan 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Voldoet aan verwachtingen

Na een paar dagen wassen kan ik zeggen dat hij stil is en schoon wast, ook op lage temperaturen. Heb nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd maar machine heeft handige opties zoals de pauzeknop om nog gauw wat bij te voegen dat je vergeten bent nadat de machine is aangezet. Met 1600 toeren komt de was er al behoorlijk droog uit. Geweldig. Had even moeite met het uitzoeken van de programma's en de opties. Jammer dat ze meteen na aankoop om een review vragen. Na enkele maanden zou je beter je mening kunnen geven.

• Bijvul-/pauzefunctie
  • Veel mogelijkheden
  • Duidelijk display

Minpunten

• Bediening is even wennen

Ge 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

eerlijkheid duurt het langst

- De machine is redelijk stil , dat is een pluspunt. -Paar keer mix programma gedraaid op 40 graden. Was komt er toch niet zo schoon uit als ik verwacht had. -Kort programma 15 min kan helaas enkel op max. 40 graden. Zou dit graag op 60 graden willen doen. -Sport programma duurt 45 min . Dat vind ik erg lang.
-Er zitten veel mogelijkheden op deze wasmachine , maar in de praktijk zijn een aantal niet praktisch. -De 9 kg belading van de trommel kan ook niet altijd. Eigenlijk bij de meeste programma's zelfs niet. Dan kan je max. 2 tot 4 kg in de trommel doen. -Het centrifuge toerental van 1400 wordt ook door de machine aangepast naar 1400 toeren , soms 800 toeren . Oxygen programma heb ik nog niet geprobeerd.

pbware 17-06-2016

Ruim en stil

Hij is lekker ruim voor een dekbed, en stuk stiller dan onze voorganger.
Even wennen hoe alle nieuwe technologieën werken, zelf ik mag nu de handdoeken wassen van mijn vrouw.
Oorspronkelijk gepost op Bosch