Bosch Serie | 8 WAW32790NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
73 dB

Afke 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische Bosch met veel mogelijkheden

een Bosch wasmachine met veel mogelijkheden, zoals het opfrisprogramma voor kwetsbare kleding, komt lekker fris uit de machine. Korte en lange programma's. En echt gebruiksvriendelijk. Gemakkelijk te bedienen. Echt waar voor je geld! Goede kwaliteitsprijs verhouding.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • erg gebruiksvriendelijk
  • korte en langere programma's
  • een programma om je kleding te verfrissen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Sander Hazewinkel 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede prestaties, gebruiksgemak met een bijzonder refresh!

De active oxygen werkt boven verwachting goed dit maakt het apparaat echt uniek zonder dat er concessies worden gedaan aan de uitmuntende waskwaliteit of het gebruiksgemak.

Pluspunten

• Wast schoon
  • Makkelijk te gebruiken
  • Bijzondere refresh functie

Iwona 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil en zuinig

Super blij met mijn nieuwe bosh wasmachine. Hij is erg stil en zuinig. Met de eco stand is hij nog zuiniger. Uiteraard is de wastijd daardoor langer. Er zijn genoeg andere opties om kortere wasjes te draaien. Zeer ruime trommel waarin ik 9 kg wasgoed mee kan wassen. Ondanks de grote hoeveelheid was, is het wasresultaat erg goed. Deze wasmachine kan actieve zuurstof toevoegen aan je wasgoed. Doordat er een lampje in de trommel zit, kun je het ook zien. Er ontstaat een soort mist in de trommel. Men zegt dat je daarmee op lage temperaturen hygiënisch schoon kan wassen. Het doodt namelijk de bacterie. Ik weet niet in hoeverre dit waar is aangezien actieve zuurstof alleen de anaerobe bacterie doodt. Deze gaan toch al dood als ze in aanraking komen met lucht. Misschien is het een verkooppraatje. Maar ondanks dat, blijf ik actieve zuurstof gebruiken bij mijn was. Het is sowieso een mooi apparaat! Een minpunt is dat er geen doseerbak in zit voor de wasmiddel. Voor mij was dat niet van belang omdat ik toch verschillende wasmiddelen en wasverzachters gebruik. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Zuinig
  • Bijna geluidloos
  • Grote trommel
  • Krachtige centrifuge

Minpunten

• Geen doseerbakje

Willems 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Actice oxygen is echt van toegevoegde waarde

Omdat we vaak gebruik maken van een stomerij leek een wasmachine met active oxygen programma voor ons een uitkomst.
Deze functie is voor ons een uitkomst en zal geld en tijd besparen. Verder is de machine makkelijk in gebruik en het motorgeluid is stil. Het laadvermogen van 9 kg is ook erg handig zo ook de verlichting in de trommel.

Jan 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

Voldoet aan verwachtingen

Na een paar dagen wassen kan ik zeggen dat hij stil is en schoon wast, ook op lage temperaturen. Heb nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd maar machine heeft handige opties zoals de pauzeknop om nog gauw wat bij te voegen dat je vergeten bent nadat de machine is aangezet. Met 1600 toeren komt de was er al behoorlijk droog uit. Geweldig. Had even moeite met het uitzoeken van de programma's en de opties. Jammer dat ze meteen na aankoop om een review vragen. Na enkele maanden zou je beter je mening kunnen geven.

• Bijvul-/pauzefunctie
  • Veel mogelijkheden
  • Duidelijk display

Minpunten

• Bediening is even wennen

Ge 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

eerlijkheid duurt het langst

- De machine is redelijk stil , dat is een pluspunt. -Paar keer mix programma gedraaid op 40 graden. Was komt er toch niet zo schoon uit als ik verwacht had. -Kort programma 15 min kan helaas enkel op max. 40 graden. Zou dit graag op 60 graden willen doen. -Sport programma duurt 45 min . Dat vind ik erg lang.
-Er zitten veel mogelijkheden op deze wasmachine , maar in de praktijk zijn een aantal niet praktisch. -De 9 kg belading van de trommel kan ook niet altijd. Eigenlijk bij de meeste programma's zelfs niet. Dan kan je max. 2 tot 4 kg in de trommel doen. -Het centrifuge toerental van 1400 wordt ook door de machine aangepast naar 1400 toeren , soms 800 toeren . Oxygen programma heb ik nog niet geprobeerd.