Siemens WM14T321NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 59 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Nummer15 19-09-2017

Voldoende volledig aan verwachtingen

Sinds enkele weken in gebruik en onder de indruk van de was-en centrifugeresultaten.
Bijzonder geluidsarm.

Kees46 12-09-2017

Stil, zuinig.

Stille en zeer zuinige machine die ook nog perfect schoon wast.
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed.
Wij zijn er blij mee.

Elisabeth C 10-09-2017

Uitstekende wasmachine!

Voor het eerst - op aanraden van een servicemonteur- een SIEMENS wasmachine gekocht en dat blijkt een uitstekende keuze! Gebruiksvriendelijk, milieuvriendelijk, zeer stil, makkelijk te bedienen en prachtig om te zien. En.... prima wasresultaten.

David van Schie 14-08-2017

iQ500 iSensoric

Hele fijne solide wachmachine! Paar kleine verbeterpunten:
bij het openen van de vulbak voor wasmiddel, wordt water "gelekt" van de vorige wasbeurt.
bij de korte programma's komt de was er te nat uit (dit geprobeerd aan te passen door meer centrifuge maar dit helpt niet -> begreep dat dit allen bij duurdere modellen kan).

theo1 21-03-2017

gebruiksonvriendelijk en niet functioneel

Het wassen gaat goed. Maar ... dan komt het. Als er ook maar een klein beetje disbalans is, centrifugeert hij niet. Een dekbed wassen? je mag blij zijn als hij centrifugeert. Een kussen wassen? Dat kan maar centrifugeren is echt te veel gevraagd. Jammer jammer dat we voor de Siemens gekozen hebben.

PeggyT 28-11-2016

Grote wasjes, kleine wasjes

We zijn 2 maanden geleden verhuisd en hebben de wasmachine nu ongeveer 6 weken in huis. Onze kleding, handdoeken en bedlinnen zaten voornamelijk in dozen, dus om alles fris op te bergen hebben we flink wat wasjes gedraaid. De iSensoric is heel makkelijk in gebruik, ontzettend stil én het belangrijkste: de was komt er schoon en fris weer uit. We zijn er erg blij mee!