AEG L99697NFL - Reviews

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Tom 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prima zuinige machine

Deze machine bevalt uitstekend, de langere wastijd welke inherent is aan zuinigheid is even een kwestie van plannen, Ik gebruik net als bij de oude machine gewoon het waspoeder van de Aldi zonder toevoegingen. Vloeibaar geeft prut in je slangen net als het verkorten van wasprogramma's. De machine is aanmerkelijk minder waspoeder nodig om een goede waswerking te krijgen, Dit zal dan wel door het mix systeem komen neem ik aan. Het RVS voorpaneel met zwarte letters is slecht afleesbaar bij weinig licht wat ongemakkelijk is bij programmakeuze. Waar de 9kg op gebaseerd is is mij een raadsel want er kan niet veel meer in dan de oude 6kg AEG machine. Het is echter wel ruim voldoende om een 2 persoonsdekbed of een 1 persoons latex topper hoes te wassen.

Jebisana 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Gewoon goed!

Een aparaat moet je op kunnen vertrouwen! En als het dag in en uit goed zijn werk doet heeft dat veel waarde! Deze werkt super, handig in te stellen, veel keus!

Ria van der Stoop 06-03-2017 Product half jaar of langer in bezit

Voordelig in gebruik

Overtuigd gekozen voor een energiezuinige wasmachine. De machine wast goed schoon en kan daarbij meer was in een keer verwerken. Ik merk dat ik minder vaak de was ga doen.

Pluspunten

• De eco- keuze, grote deuropening, rustig geluid

Minpunten

• Nog geen

heidi 05-08-2016 Product half jaar in bezit

Geweldige machine

Dacht dat mijn oude machine schoon waste maar deze maakt alles nog schoner dan schoon. Door het gebruik leer je de machine en de diverse programma's ook steeds beter kennen en kan je er alles uithalen waar deze voor gemaakt is. Ik zeg super!!!

appledaan 04-08-2016 Product kwartaal in bezit

goed en degelijk

Heb deze nu enige tijd in bezit en ben er niet meer dan tevreden over. Gewoon goed en degelijk. + punt is dat deze wel erg stil is tijdens het wassen.

jean 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Top wachine als je heel veel wast

Wij wassen echt elke dag, Niet een keer maar tig keer. Omdat we veel verschillende wasjes hebben is deze wasmachine perfect het heeft veel verschillende programma's voor verschillende soorten was. Op alle programma's wordt de was goed schoon.

Jebisana 22-07-2016 Product half jaar in bezit

degelijk en resultaat

Ik heb de wasmachine nu een half jaar, hij bevalt uitstekend! hij is veel stiller, het was resultaat is echt heel goed en het display maakt het gebruiksgemak optimaal!
gewoon goed is goed!