AEG L79496NFL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
75 dB

Ria 16-09-2016 Product paar maanden in bezit

Ruime machine

Een heel prettige machine, kan super veel was. het apparaat maakt weinig geluid, je hoort een korte piep als hij klaar is, daarna slaat hij helemaal uit. Daardoor kun je nog wel eens vergeten dat je was klaar is, maar dat is nauwelijks een nadeel te noemen. Erg fijn dat er zoveel in kan, dekbedden etc. Als je er minder in doet past hij zelf de tijd aan.
nadeel: ik tref vaker gaatjes in mijn kleding aan, het lijkt meer te slijten.
lade voor wasmiddel is krap, bij waspoeder moet je een klepje omhoog doen maar dan nog past niet alle waspoeder erin. Dat vind ik vreemd. Omdat de trommel groot is moet je namelijk meer wasmiddel gebruiken.

Pluspunten

• kan veel in
  • stil
  • zuinig
  • mooie trommel

Minpunten

• vaker gaatjes in kleding
  • waslade klepje krap

Laura 06-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Grote trommel, veel mogelijkheden

Super fijne wasmachine met veel mogelijkheden en weinig geluid.
Stomen is ook handig als je wilt dat kleding weer ff zonder luchtje is(bijvoorbeeld door koken) kwartiertje in de machine, wordt gestoomd dus je kunt het direct weer aan.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Veel mogelijkheden
  • Kort programma mogelijk

Mieke 30-08-2016 Product paar maanden in bezit

Degelijke wasmachine voor max. 9 kilo wasgoed

Mooie grote wastrommel. Prima voor 9 kilo was, maar machine past zelf water aan bij minder was. Voor 2 kilo was is er zelfs een kort programma van 20 minuten. Heel praktisch is dat bijna alle programma's met de knop TijdBesparen ingekort kunnen worden, soms zelfs van ruim 3 uur naar 1 uur en een paar minuten. Ook dan is was prima schoon. Pluspunt dat bij veel programma's het mogelijk is de standaardwastemperatuur per was aan je eigen wensen aan te passen.
Bij programma met voorwas mogelijk om in de wasmiddelbakjes toch een vloeibaar wasmiddel te gebruiken.

Pluspunten

• Duidelijke display
  • Veel programmakeuzes
  • Machine schakelt zelf uit
  • Wastijd aan te passen
  • Erg stille wasmachine

Minpunten

• Soms erg lange wastijd

Sandra 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

Vooral blij met de 9 kilo.

Vooral blij met de 9 kilo. Lijkt wel of ik veel minder was. Zalig. Verder zitten er veel mogelijkheden op maar meestal gebruik ik toch zo goed als altijd dezelfde. Hij is werkelijk heel stil. Daar wij gebruik maken van dag- en nachttarief draait hij doordeweeks meestal 's nachts, als wij al in bed liggen en dan is het wel zo lekker dat we hem niet horen en er dus ook niet wakker van worden.

Pluspunten

• stil
  • kan lekker veel in

Jan Heerink 14-08-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie, energiezuinige en stille wasmachine

Onze eerste AEG-wasmachine.
Geweldig fijn apparaat om mee te werken. Uitgebreide programmakeuze. Stil, schone was, energiezuinig.
Doet wat je van een wasmachine verwacht!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Energiezuinig
  • Wast schoon
  • Overzichtelijk dispaly

Grietje 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super handige wasmachine

Goede wasmachine, wast goed schoon en is zeer simpel in de bediening.D e trommel bezit over hele kleine gaatjes, ideaal vooral als er nog wel eens wat in de broekzakken blijft zitten.

Linda 04-08-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine

Erg fijne wasmachine, met zeer grote opening, waardoor je makkelijk je wasgoed in en vooral makkelijk uit de machine kan halen.
Veel keuzeprogramma's (met daarin ook weer diverse keuzes voor temperatuur, aantal toeren voor centrifuge en lang of kort programma), waaronder ook de stoomprogramma's en extra korte wasjes voor even snel opfrissen.
En heel fijn dat hij zo stil is.
Kortom.....wij zijn er erg blij mee.

Petronella 29-07-2016 Product kwartaal in bezit

Een uitmuntende wasmachine.

Omdat ik hiervoor een AEG wasmachine had die 19 jaar zonder problemen draaide, was de keuze niet moeilijk. Wat deze AEG heeft, is een grote trommel, programma's met keuzemogelijkheden maar vooral het geruisloos centrifugeren. Voor mij belangrijk omdat de wasmachine in de keuken staat. Ik ben heel blij met mijn keuze.

Marielle 29-07-2016 Product kwartaal in bezit

Super wasmachine

9,4
Goede wasmachine met veel mogelijkheden. Grote trommel van 9 kg waar veel in kan zodat je minder wasmachines hoeft te draaien. Ook de display is duidelijk en het fijne aan dit model is dat je de tijd kunt aflezen en eventueel kunt aanpassen.

Evert Jan 27-07-2016 Product kwartaal in bezit

Stille reus

Bij de hoogste centrifuge stand hoor je deze reus (enorme wascapaciteit) nauwelijks beneden. Vooral voor de bonte was, met veel sokken/ondergoed/handdoeken is de capaciteit ideaal. Ook kunnen wij nu eindelijk zelf onze dekbedden en slaapzakken wassen.

Wim 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Super wasmachine

9,4
Deze wasmachine gebruik ik nu een paar weken. Heb er al veel mee gewassen. Het fijne van een 9kg wastrommel is dat het dekbed en hoes tegelijk kan wassen. Alles wordt goed schoon. Bij het centrifugeren op 1400 toeren is de wasmachine nagenoeg ruisloos. En dat is toch wel heel prettig.

TaBe 27-07-2016 Product kwartaal in bezit

Wasmachine AEG L79496NFL

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden. Zelfs chocoladevlekken op witte was worden verwijderd. Heel fijn is de mogelijkheid van een 20 minuten programma. Daarnaast is het heel eenvoudig om bij verschillend programma's het toerental, de temperatuur en de duur aan te passen. Kortweg een aanrader

Anneke 25-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG wasmachine L 79496NFL

Deze wasmachine voor 9 kg wasgoed doet het prima. Ik vind het ook heel prettig dat ik hem aan kan zetten terwijl de trommel nog niet helemaal vol zit. Hij past dan de tijdsduur en het waterniveau aan waardoor je toch op een zuinige manier blijft wassen. Ook het 3 kg programma is een uitkomst. En door de grote trommel kon ik mijn wollen tweepersoons dekbed wassen die er helemaal schoon en in goede staat uit kwam. En met deze grote trommel hoef ik minder vaak te wassen. De deur kan 180 graden open zodat de was er gemakkelijk in gedaan kan worden. Ik ben helemaal blij met deze machine.

Tim 25-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

Deze machine sinds februari in bezit.
Na veel machines gezien te hebben, sprong deze er positief uit qua vormgeving. Zeer goede machine, functioneel en zeer gebruiksvriendelijk

Renate 25-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine

Wassen wordt bijna leuk, veel mogelijkheden in programma's, diverse mogelijkheden om tijd te besparen, uit te stellen, extra vlekkenprogramma.
Wordt er blij van.

Arno2007 25-07-2016 Product half jaar in bezit

Aeg L79496

Deze wasmachine is sinds december in mijn bezit. Hij is lekker stil en wast goed schoon, alles komt weer fris uit de machine, het enige wat ik mis is een lampje in de trommel maar dan had ik maar een duurdere moeten kopen. Na aanschaf een mail van aeg gehad dat ik nog extra garantie gratis kreeg dus hier maar meteen gebruik van gemaakt, hoop de komende 5 jaar dus verzekerd te zijn van een goed/schoon en veilig wasplezier

Sengul 25-07-2016 Product half jaar in bezit

Ideale wasmachine voor gezinnen

Ik hoef nu niet meer elke dag een was te draaien. Zeer tevreden over de wascapaciteit.
Kan niet meer zonder mijn wasmachine

Sabine 24-07-2016 Product kwartaal in bezit

Prima wasmachine

Prima wasmachine, makkelijk te bedienen. Wasprogramma's duren wel lang in vergelijking met mijn vorige wasmachine (een katoenwas op 60 graden doet er ongeveer 3 uur over). De mogelijkheid bestaat om te kiezen voor tijdbesparing. Er zijn ook korte wasprogramma's die ook prima voldoen.

Daniella 23-07-2016 Product half jaar in bezit

Prima wasmachine

Mooie wasmachine met heerlijke grote trommel. Ook de mogelijkheid om korte snelle wasprogramma's te kiezen is ideaal. Net al het later kunnen laten starten van het wasprogramma. Wast goed schoon. Erg tevreden mee.

Hans J 23-07-2016 Product half jaar in bezit

Was komt er niet erg droog uit

6,8
Hiervoor had ik een LG-wasmachine en de was kwam daar veel droger uit. Bij deze heb ik zeker en kwartier langer de droger nodig om de was droog te hebben. Qua vormgeving is het een ouderwetse, maar het gaat om het gebruiksgemak en het resultaat dat de was schoon is.