Bosch WVH28443NL - Reviews

7 kg
A
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 21 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Johan 31-05-2017 Product paar weken in bezit

Compacte oplossing

Dit product bespaart iedereen de ruimte en moeite van een extra droger of alles op te hangen. Dat geldt ook voor mensen die genoeg ruimte hebben. Het is dus niet alleen een oplossing voor mensen met een beperkte ruimte.

Het apparaat is stil genoeg dat het zowel 's nachts als overdag niet storend is. Resultaten zijn erg goed, de schone was is fris en goed droog en dit apparaat doet dus precies wat het belooft. Het biedt ook nog eens ruime keuze aan programma's, met zelfs opties die goed zijn voor het milieu of allergie.

Er zit ook een schoonmaak programma in voor het reinigen van de trommel. Het is een goed ontworpen trommel, waardoor geen stoffilter nodig is zoals bij normale droogmachines, zonder in te leveren aan kwaliteit.

Ik heb dit apparaat gekocht voor mijn kleine woning. De machine is zo stabiel dat er helemaal geen sprake is van beving zelfs met een centimeter afstand van de koelkast.

Deze enorm efficiënte wasdroogcombinatie is echt een aanrader. Met exclusief het goede van twee losse machines, biedt Bosch een optimaal gemak, en mede dankzij de beperkte wastijd kan ik me geen beter alternatief voor stellen.

Pluspunten

• ruime trommel
  • stil
  • hoog aanbod aan programma's
  • milieuvriendelijk
  • hygienisch

Goede keuze 14-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat en goede service van de dealer

Mijn oude machine ging stuk, reparatie gezien leeftijd onrendabel. Na overleg met de monteur/dealer gekozen voor een nieuwe bosch. Mooie machine, makkelijk te bedienen en een stille machine. Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • geen herrie

Louis de Haan 08-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en zuinig

De wasdroogcomibinatie is vanaf het begin een prima aankoop. Stil en zeer eenvoudig qua bediening. Verder merk je onmiddellijk dat er minder water wordt verbruikt. De installatie duurde nog geen tien minuten. De eerste was kwam er perfect schoon en droog uit.

• Zuinig
  • Mooi qua vormgeving

M. Smits 17-12-2016 Product paar weken in bezit

wasmachine, die tegelijk droger is!

Deze wasmachine in combinatie met droger bevalt mij uitstekend. Er is keuze uit vele programma- mogelijkheden. Hij is geruisloos, wast prima, de was is zacht na het drogen en kan zo de kast in. Makkelijker kan niet!

AB 09-10-2016 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig in gebruik

Een wasdroog combinatie gekocht in verband met de beperkte ruimte in de badkamer. De automaat is eenvoudig in gebruik en heeft veel mogelijkheden. Ideaal is de functie waarbij aaneensluitend gewassen en gedroogd wordt. De machine is mooi vorm gegeven en is erg geluidsstil.

• Vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Inschatten hoeveel was droger met goed resultaat

Maik 04-12-2015 Product maand in bezit

Gemakkelijk apparaat met tal van mogelijkheden welke in een handomdraai naar wens in te stellen zijn. Bediening is zeer eenvoudig en het was/droog resultaat is goed te noemen. Het apparaat oogt goed, en het fraaie display is goed af te lezen.

muis29 21-06-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Prima machine met veel mogelijkheden. Doet zeer stil zijn werk.
Prima wasresultaten. Combi van wassen en drogen in één machine spaart veel handelingen en lopen.

SKeizer 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Heel blij mee. Hij is mooi, neemt niet meer ruimte in dan onze vorige wasmachine en is stiller. De was komt er goed droog en schoon uit. Dit is de eerste keer dat ik een droger heb en ik vind het heerlijk! Geen gedoe meer met wasrekjes. Het is wel wat meer strijken. Er zit ook een anti-kreukprogramma op, dat heb ik nog niet geprobeerd. Het apparaat geeft heel veel mogelijkheden, in het begin is dat nog even zoeken.

Hanna 17-08-2017 Product paar dagen in bezit

prima wassen en drogen

Heb na mijn Miele deze Bosch aangeschaft, Deze Bosch machine is minder prijzig dan mijn vorige machine Hij werkt goed, het is een prima kwalitiets prijs verhouding. Als ik een volle machine was zijn er toch altijd wel enkele items die beter aan de lucht gedroogd kunnen worden. Deze haal ik er dan uit waarna ik ga drogen. In geen enkele droger moet je de was laten liggen wil je geen kreukels hebben.

Pluspunten

• was is schoon
  • super stil

Jozef 01-07-2017 Product paar weken in bezit

Degelijke machine, zeer stil

Het is een goede machine met goede resultaten. De was komt er schoon uit en het droogt ook wel goed. Alleen wat betreft programmas had het wat meer gemogen. Voor de rest doet ie wat ie moet doen.

Pluspunten

• stil
  • mooi
  • kan veel was in
  • droogt goed

Minpunten

• relatief weinig programmas

G.Habets 26-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine

Na enkele wasbeurten en een droog programma zijn wij zeer tevreden.
En deze combimachine spaart ruimte en geld uit t.o.v. twee losse machines.

Andras 20-04-2017 Product paar weken in bezit

mooi stil wasdroger combi

Mooi stil wasdroger combi, wel handig als je minder plaats hebt
loopt veel stiller dan ons vorige machine en met minder trillingen
programma's lijken ook sneller

Pluspunten

• stil
  • snelle programma's (droogkast drogen cca 2 uur)

Minpunten

• alleen max 4 kg drogen tegelijk

Elgeti 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Goede wasdroog combinatie

Wegens de velen wasprogammas en opfrisprogamma
Een goede gebruiksaanwijzing en installatievoorschrift
En aqua-stop

Pluspunten

• aqua-stop
  • goede gebruiksaanwijzing

Minpunten

• n.v.t.

Ineke 16-11-2016

Geweldige droger!

Ik ben super blij met deze was-droogcombinatie. Mijn was komt er als nieuw uit en ook de droger werkt perfect. Voorzichtig drogen zoals op de machine staat, is ook echt voorzichtig drogen. Zelfs tere weefsels, zoals nylon en kant, kunnen in deze droger. Ik hoef vrijwel niets meer op te hangen om te drogen.

Olena 16-10-2016

Enorme telestelling over was- en droogresultaat

De witte was lijkt amper gewassen. Het komt grijs uit, terwijl het wit is (ja, met alleen witte was en goede kwaliteit wasmiddel). Zelfs mijn 15 jaar oude wasmachine deed het beter dan dat. De was komt erg gekreukeld na het drogen (het ging mij om minder strijken, daarom kocht ik een combi). Zo gekreukeld dat zelfs als ik het gekreukeld zou willen, zou ik niet beter kunnen. Hij is wel stil, maar daar gaat het niet om. Miskoop van het jaar, en jammer van het geld.

sh81 06-10-2016

heerlijk

komende van een bijna 12 jaar oude indesit zal waarschijnlijk elke nieuwe wasmachine een verademing zijn geweest. Maar tot nu toe enkel lof voor deze machine: heer lijk stil, is gebruiksvriendelijk, ziet er degelijk uit en doent wat die moet doen. 2 weken in bezit, dus duurzaamheid kan ik nog niet goed beoordelen

flowerpower68 05-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Blij mee!

Wast goed schoon ik merkte al na de eerste keer wassen dat alles veel beter schoon was en de machine droogt ook goed! Het is een heel verschil met de Indesit die ik had en deze heeft een grotere trommel en daardoor kan ik meer tegelijk wassen en hoeft het niet zo vaak te draaien daardoor scheelt het weer energie. Verder is deze machine veel stiller dan de oude en dat was ook wat ik wou omdat ik in een boven woning woon. Er zitten veel mogelijkheden op zoals energie besparen of de was tijd verkorten. Ik ben ook blij met de grote vulopening dekbedhoes en lakens eruit halen gaat nu veel makkelijker en ik kan met deze machine ook het dekbed wassen door de grotere trommel scheelt stomerij kosten. Ik woon niet zo groot en de was kan in de zomer wel buiten drogen maar in de winter binnen drogen is soms lastig dus ik vind deze machine ideaal als je niet veel ruimte hebt voor 2 losse apparaten. Je kunt er apart mee wassen of apart drogen maar achterelkaar kan ook dus veel mogelijkheden. Je kunt maar 4kg drogen met deze machine maar daar hou ik rekening mee meestal was ik eerst en haal eruit wat niet in de machine gedroogd kan worden en dan bijvoorbeeld alleen de handdoeken enzo erin drogen dan is het niet teveel beladen en wordt het prima droog. Top machine veel beter en stiller dan de Indesit die ik hiervoor had!

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Wast en droogt goed
  • Deur kan helemaal open
  • Display is duidelijk

Ineke64 01-07-2016

Top machine

Ik heb hem pas 1 week. Ben alles aan het uitproberen.
Tot nu toe lukt het. Nog geen roze verkleurde was eruit gehaald

NKoo140281 10-06-2016

Top machine!

Naast ruimtebesparend is deze wasdroogcombinatie ook super stil en zuinig en doet wat het moet doen; de was is schoon en al verrassend droog als het alleen maar gewassen is en helemaal droog als het uit de droger komt. Het is elke euro meer dan waard!

moonlight 18-03-2016

Geweldige machine!

Deze machine heeft veel mogelijkheden, en zuinig met energie en makkelijk dat je ermee kan drogen en veel stiller dan mijn oude machine.
Ik heb niet zo'n groot huis dus dit is ideaal voor mij deze wasdroogcombi
Verder komt de was er ook veel droger uit en centrifugeert ook veel beter dan mijn oude machine en ik hoef minder was op te hangen. echt ideaal dus. Snel even een was doen en drogen kan met deze machine ook dus het scheelt ook tijd dus ik ben er blij mee!