Bosch WVH28443NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

AB 09-10-2016 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig in gebruik

Een wasdroog combinatie gekocht in verband met de beperkte ruimte in de badkamer. De automaat is eenvoudig in gebruik en heeft veel mogelijkheden. Ideaal is de functie waarbij aaneensluitend gewassen en gedroogd wordt. De machine is mooi vorm gegeven en is erg geluidsstil.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Inschatten hoeveel was droger met goed resultaat

flowerpower68 05-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Blij mee!

Wast goed schoon ik merkte al na de eerste keer wassen dat alles veel beter schoon was en de machine droogt ook goed! Het is een heel verschil met de Indesit die ik had en deze heeft een grotere trommel en daardoor kan ik meer tegelijk wassen en hoeft het niet zo vaak te draaien daardoor scheelt het weer energie. Verder is deze machine veel stiller dan de oude en dat was ook wat ik wou omdat ik in een boven woning woon. Er zitten veel mogelijkheden op zoals energie besparen of de was tijd verkorten. Ik ben ook blij met de grote vulopening dekbedhoes en lakens eruit halen gaat nu veel makkelijker en ik kan met deze machine ook het dekbed wassen door de grotere trommel scheelt stomerij kosten. Ik woon niet zo groot en de was kan in de zomer wel buiten drogen maar in de winter binnen drogen is soms lastig dus ik vind deze machine ideaal als je niet veel ruimte hebt voor 2 losse apparaten. Je kunt er apart mee wassen of apart drogen maar achterelkaar kan ook dus veel mogelijkheden. Je kunt maar 4kg drogen met deze machine maar daar hou ik rekening mee meestal was ik eerst en haal eruit wat niet in de machine gedroogd kan worden en dan bijvoorbeeld alleen de handdoeken enzo erin drogen dan is het niet teveel beladen en wordt het prima droog. Top machine veel beter en stiller dan de Indesit die ik hiervoor had!

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Wast en droogt goed
  • Deur kan helemaal open
  • Display is duidelijk

Maik 04-12-2015 Product maand in bezit

Gemakkelijk apparaat met tal van mogelijkheden welke in een handomdraai naar wens in te stellen zijn. Bediening is zeer eenvoudig en het was/droog resultaat is goed te noemen. Het apparaat oogt goed, en het fraaie display is goed af te lezen.

muis29 21-06-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Prima machine met veel mogelijkheden. Doet zeer stil zijn werk.
Prima wasresultaten. Combi van wassen en drogen in één machine spaart veel handelingen en lopen.

SKeizer 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

7,6
Heel blij mee. Hij is mooi, neemt niet meer ruimte in dan onze vorige wasmachine en is stiller. De was komt er goed droog en schoon uit. Dit is de eerste keer dat ik een droger heb en ik vind het heerlijk! Geen gedoe meer met wasrekjes. Het is wel wat meer strijken. Er zit ook een anti-kreukprogramma op, dat heb ik nog niet geprobeerd. Het apparaat geeft heel veel mogelijkheden, in het begin is dat nog even zoeken.