Indesit XWDE 861480X WSSS EU - Reviews

Energieverbruik per jaar
208 kWh

TessK 25-06-2016 Product maand in bezit

Prima machine

Goede en fijne machine als je weinig ruimte heb. Wat ik erg fijn vind is dat je alleen een afvoer slang aan de machine hebt. Hij heeft ook een mooi design en opzich ook een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik heb enige moeite gehad met het onder de knie krijgen van de programma's en functies maar het went snel. Wat ik wel jammer vind is dat je zo'n 5 tot 6 uur bezig bent met een normale was en dat je minder maar 6 kg kunt drogen en 8 kunt wassen. Daarnaast worden bij mij de handdoeken op de een of andere manier niet droog. Dat is een klein min punt. Verder maakt de machine weinig geluid

Eric Wisselo 23-11-2014 Product kwartaal in bezit

Een perfecte machine als alternatief voor onze wasmachine en droger. Ruimt heerlijk op, een apparaat minder in huis. Wij hebben speciaal gekozen voor een machine welke weinig geluid produceert. Deze machine kan gerust in de bijkeuken of badkamer geplaatst worden zonder dat je er in de aangrenzende ruimte iets van hoort. Geen gedoe meer met een afvoerslang naar buiten of een wazig stofbakje onder aan de slang welke toch niet werkt. En nu dus ook geen stofwolken meer in de badkamer. Nadeel is natuurlijk wel dat je maar één machinefunctie gelijker tijd kunt gebruiken. Maar voor dit geld koop je er dan gewoon 2. Dat scheelt dan ook al weer met het overtillen van de ene naar de andere machine.
Kortom een geweldig apparaat voor niet al te veel geld.

TjonR 18-11-2014 Product paar dagen in bezit

7,6
Besteld via Redcoon Fullfilment. Super bezorging! Snel en zonder schade getild naar de derde verdieping. Was-droogcombinatie heeft een mooi design (Grijze versie).
Machine maakt weinig geluid tijdens het draaien en er zijn diverse programma's.
Jammer is wel dat de programma's aan de lange kant zijn. Meer korter programma's zou fijner zijn geweest.
Voor mensen met weinig ruimte is een was-droogcombinatie zeker een aanrader.

dsw80 07-11-2014 Product paar weken in bezit

De perfecte vervanger van mijn oude Indesit WIDL-126. Deze WIDL heeft het ruim 8 jaar volgehouden, dus het vertrouwen om weer een Indesit te kiezen was er. De nieuwe machine is heerlijk stil tijdens het centrifugeren. Droogresultaat is ook prima in orde. Iets meer keuze uit korte wasprogramma's was prettig geweest, maar daar is wel aan te wennen. Prima apparaat dus.

Ariejan 03-10-2014 Product paar dagen in bezit

9,4
Deze was/droger combi via modern.nl besteld wat opvalt is dezemachine is erg stil ziet er mooi uit en is gebruiksvriendelijk