AEG L99696HWD - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
66 dB

c. 25-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Was en droog combinatie

Heel makkelijk in het gebruik, veel mogelijkheden en toch eenvoudig te bedienen.
ik ben er heel erg tevreden mee en blij met dat ik deze machine heb aangeschaft.
Centrifugeren voor evt. een handwas duurt 15 min. dat vind ik vrij lang.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • 3 kilo was in 20 minuten.

T.J. 02-08-2016 Product half jaar in bezit

was,droogcombinatie

uitstekende was,droogcombinatie waarvan het gebruiksgemak
opvalt.Door middel van een zeer duidelijk display is het instellen van een was of droogprogramma eenvoudig te doen.Wat verder opvalt is de grote deuropening.Machine is daardoor makkelijk te vullen.Van de vele was en droogprogramma,s is het opfrisprogramma een aanrader.
Nare luchtjes,eventjes opfrissen en alles ruikt weer heerlijk.

Severine 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Ideaale was/droog machine

Deze was/droog machine is ideaal voor als je weinig plek in huis hebt. En ook voor het gemak is deze fijn. Je hoeft geen was uit de wasmachine te halen en dan in de droger te leggen. Deze droogt meteen na het wassen. Scheelt veel.
Ook het gebruik van het apparaat is heel handig en duidelijk. Ik wil geen andere!

Ria 22-07-2016 Product half jaar in bezit

Prima apparaat

Voordeel van het apparaat is dat je na het wassen direct door kan gaan met het droogprogramma of je kunt nog spulletjes er uithalen en het droogprogramma apart instellen (handig voor eventuele wasbolletjes/wasnetjes en kleding die je liever niet droogt met de machine).
De programma's duren wel lang, maar kunnen worden ingekort met de knop extra kort. Er zitten sowieso veel programmamogelijkheden op de machine.
Met veel was kreukt de was wel behoorlijk na het drogen, maar dat kan met het speciale stoomprogramma (deels) worden verholpen. Dit heb ik alleen nog niet uitgeprobeerd.
De was wordt prima schoon en is na het drogen goed droog met de kastdroog keuze. Alleen bij stoffen die nogal verschillen in dikte, blijft er soms wat nat. Die spullen even ergens neerleggen/ophangen en dan zijn ze ook zo droog.
Al met al een goede keus was/droogcombinatie.

Monica 22-07-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer tevreden over de combi wasmachine / droger!

9,4
Droger en wasmachine in één! Scheelt echt veel ruimte in de badkamer. Fijn is dat deze wasmachine/ droger een hele grote trommel heeft. Verschillende standen zoals opfrissen is ook super. Kunt zelf makkelijk instellen wat je wilt dus heel gebruiksvriendelijk. De droger doet het perfect; de kleren komen kreukvrij en droog uit de droger. Drogen met verschillende programma's dus als je een kreukje hebt dan kun je nog nastomen of opfrissen. Waar ik erg over te spreken over ben is dat er een filter in zit die de pluisjes van de droger opvangt en met zwarte kleding zie je dit altijd. Maar met dit filter niet. Wel het filter na gebruik even goed afspoelen onder de kraan. Prettig is dat deze wasmachine in te stellen is met het wasprogramma en droog programma zodat je de volgende ochtend de wasmachine leeg kunt halen. Mijn slaapkamer is naast de badkamer maar het apparaat is heel stil. Dus voor mij de perfecte aankoop. Iets wat ik veel eerder had moeten doen.

Frank 15-06-2016 Product half jaar in bezit

supermachine

Ben zeer tevreden met de machine. Relatief geruisloos, groot wasvermogen, maar het droogvermogen van 6 kilo mag er ook zijn. Was-droog cyclus in één (ideaal) is echter wel een langdurig proces, maar daar hoef je niet bij te blijven.
De pluizenfilters zijn eenvoudig te reinigen.
Kortom, een aanrader!

martin 01-06-2016 Product half jaar in bezit

Uitstekende combi machine

9,4
Mooie vormgeving; uitstekend was resultaat. Droogresultaat is goed. Zeer weinig geluid. Houd wel rekening met de totaaltijd

jansen 04-05-2016 Product kwartaal in bezit

BESTE WAS DROOG COMBINATIE TOT NU TOE

Eindelijk een wasdroogcombinatie die doet wat die moet doen nl. wassen en drogen. Mooie grote trommel waar behoorlijk wat was in kan en de was komt er keurig gewassen uit. Drogen doet deze machine perfect en het pluizenfilter boven in werkt ook perfect. 1 minpunt is het filter onder in de machine. Dat is wat lastiger te legen omdat daar eerst een behoorlijke hoeveelheid water uit moet alvorens je het filter los kan maken. De ruimte om dat water op te vangen is erg beperkt omdat deze nogal kort op de vloer zit.

M. Jansen 01-05-2016 Product maand in bezit

Prima apparaat!

Deze machine doet fluisterend zijn werk. Wasresultaat is uitstekend. Aan het einden van het programma, wassen en drogen, kan het wasgoed zo de kast in. Een echte aarader. Het echte voordeel van deze machine is dat het een droogcapaciteit heeft van 6 kilo. De meeste concurerende apparaten kunnen dit niet, dus dat betekent dat voor het droogprogramme een deel van de was uit de trommel gehaald moet worden. Echt een top apparaat.

Ingrid 30-04-2016 Product half jaar in bezit

Kamer terug door was/droog combinatie

Door onze wasmachine te vervangen door deze fijne was/droog combinatie hebben we een kamer terug. Veel meer tijd duurt wassen en drogen zeker niet. Drogen duurde toch eerder een hele nacht nu een paar uur.

Marjon Deuling 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Prima produkt

Prima wasresultaten. Droogprogrammas duren lang maar dat zal bij elke droger van toepassing zijn. De bediening is eenvoudig. Degelijke machine, alle materialen zijn van uitstekende kwaliteit.

Elma 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne was/droog combinatie

Deze was/droog combinatie heb ik nu vier maanden. Hij wast en droogt goed. Wel vind ik de meeste programma's erg lang duren. De (60 graden katoen) was op extra kort, duurt nog ruim twee uur. En met drogen erbij, draait hij dus een halve dag. Daarnaast kun je wel voor kleine wasjes van 30/40 graden een programma kiezen van 30 min. Erg fijn zo'n grote trommel en erg prettig dat het geen extra ruimte inneemt. Aangezien ik maar af en toe de droger gebruikt. Het viel me op dat de handdoeken veel harder slijten in de droger. (ik heb niet eerder een droger gehad, dus weet niet of dat met alle drogers zo is). Ideaal vind ik het stoomprogramma, voor bijvoorbeeld het opfrissen van blazers/jasjes.
Er kan gekozen worden voor vloeibaar of poeder was, hiervoor moet je een klepje naar boven of beneden doen. Dit is niet handig als je met beide wast, binnen een paar weken was het klepje 'lam'. Ook is de wasmachine groter van formaat dan het standaard type.
De wasmachine wast erg stil en als hij klaar is, gaat hij vanzelf uit. Al met als ben ik erg blij met deze was/droog combinatie.

Sanne 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine

De wasmachine nu een kwartaal in mijn bezit. Een nieuw wasmachine is altijd even wennen. Welk programma gebruik ik wanneer? Het enige nadeel vind ik dat de was vreselijk gekreukt uit "de droger" komt. Met de stoomstand kun je de was deels weer ontkreuken. Genoeg verschillende programma's om te kiezen.

Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop en ben ik er erg gelukkig mee. In de winkels adviseerden ze veelal om 2 apparaten neer te zetten, ik ben nog steeds erg blij dat ik hierin eigenwijs ben geweest. Dit apparaat kan het allebei en het scheelt een hoop ruimte in je huis.

desi74 12-07-2015 Product maand in bezit

9,6
Het apparaat nu 6 wkn in huis. Dit apparaat gekocht nadat mijn oude wasmachine stuk was. Ik wilde graag weer een droger maar heb daar weinig ruimte voor. Dus na onderzoek van verschillende apparaten bij deze uitgekomen. En super blij mee en totaal geen spijt van mijn aankoop. Hij is wel iets duurder maar dit apparaat is het geld echt waard. Veel was programma's erop en gebruiksvriendelijk. Was resultaten perfect, grote wastrommel kan veel was in. De droger doet het prefect kleren komen droog uit de droger. Drogen met verschillende programma's. En wat ik echt een pluspunt vindt is dat er een filter in zit die de pluisje en stofdeeltjes opvangt van de droger net als in een echte droger. Geen los dwarrelende stofdeeltjes in het apparaat. De filter is goed schoon te maken en houden. Je kan het apparaat instellen met een wasprogramma en droog programma erachteraan, dus voordat je gaat slapen gaat de was erin en de volgende ochtend is het droog. Let wel op de wasmachine niet te vol zit wat het apparaat kan minder kilo's drogen dan wassen. Het enige nadeel is dat de was programma's wel langer duren dan gewent. En als laatste het apparaat is super stil!!! Dus voor mij een perfect apparaat......