Indesit XWA 71483X W EU - Reviews

A+++
Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)

Balou77 23-01-2015 Product paar weken in bezit

Deze wasmachine nu 3 weken in mijn bezit.
Mooie wasmachine voor een leuke prijs, alleen heb ik wel wat minpuntjes.
Er zijn bijvoorbeeld 16 programma's, maar er is geen knop voor een verkort programma. De 60 graden was duurt namelijk 160 minuten. Er is ook een verkort programma, deze doet er 60 minuten over, maar centrifugeert maar op 1000 toeren (en geen 1400 toeren). De verkorte 40 en 60 graden programma's wassen niet goed schoon en ook het wasmiddel is vaak niet opgelost (waspoeder) waardoor er allemaal resten in de ring blijven zitten.
De grote deur is ideaal om te vullen, maar er kan geen (standaard) wasmand onder. Je moet altijd eerst de deur openen, wasmand neerzetten, vullen, wasmand weghalen, deur sluiten. Geen grote drama's of extra werk, maar wel een irritatiefactortje.
Verder zitten er heel veel eco programma's op, die standaard 30 graden zijn, er is geen keuze om 40 graden te kiezen.
Kortom het is geen dure wasmachine, maar verwacht er ook niet teveel van.

patrickbuijs 28-12-2014 Product maand in bezit

Super wasmachine voor die prijs!

Doet wat hij moet doen, super stil in vergelijking met mijn oude whirlpool india 1200, veel mogelijkheden waaronder het wassen van dekbedden en een reinigings programma voor de machine zelf.

Ziet er leuk uit en voelt degelijk aan.

Kind kan letterlijk de was doen met het 'one button' systeem (30 graden)

Nu enkele maanden in bezit en geen problemen.

Hou de prijs in de gaten, heb hem voor 265 kunnen kopen bij wehkamp toenertijd.

Rodenburg 08-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Leuke prijs maar niet zo degelijk

De wasmachine in bezit sinds november 2014 maar helaas al wat problemen gehad. eerste keer was toen de wasmachine net 1 jaar oud was. Ineens centrifugeerde hij niet meer. Na een aantal keer opnieuw proberen en stekker eruit om te 'resetten' deed hij het ineens weer, dus maar zo gelaten want ja monteur laten komen is kostbaar zeker als hij dan uiteindelijk niks vind......
Net buiten de garantie periode van 2 jaar opnieuw problemen, wasmachine pompt niet meer af. Handmatig het water verwijderd (wat een rotklus, helemaal onderaan het het afvoertje maar geen slangetje oid om het in een bak weg te kunnen laten lopen dus 1 natte bende) maar goed machine leeg en opnieuw aangezet en ja hoor hij doet het weer als van ouds. Maar nu 2 jaar en 3 maanden verder voor de 3e keer dat hij niet meer afpompt. Er zit niks in het filter, het schoepje kan gewoon draaien dus waarom hij het niet doet????? Indesit geeft niet thuis want ja er zal wel iets zitten waar het niet hoort of te veel schuim ofzo.
Dus als je om de 2 jaar een nieuwe machine wil kopen adviseer ik je deze indesit maar persoonlijk ga ik toch naar een andere machine kijken

programmatijd klopt niet met wat aangegeven staat in de handleiding, programma van 20 minuten duurt rustig een uur

Pluspunten

• prijs
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• kwaliteit
  • geen kort programma

marianneke 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachienen

ik heb mij wasmachine net een week en vindt hem niet warm worden .ik dacht zal al een langer programma neme met 60 graden maar is heel lauw of dit een kwaal van het product is weet ik niet ..kan ook dat het normaal is wast gewoon schoon waar ik wel van sta te kijken...40 graden is bijna koud..heb mij twijfels graag tegen woord of dit zo hoort ?? verder tevreden slaat ook heel langzaam rond ben ik ook niet gewent ik had een lg