Miele WDA210

Bosch Serie | 4 WAN28242NL

74 dB
Bosch Serie | 4 WAN28242NL

TGV 01-04-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een pracht machine. Stil, robust en makkelijk te bedienen. Geen poespas, maar goed bruikbare programmas. Was erg tevreden over mijn 22 jaar oude Miele, maar de techniek is in die tijd toch wel weer flink vooruit gegaan. Ben er zeker van dat deze machine me weer lang een erg tevreden klant doet voelen. Theo , Brecht.

Ronaldo56 23-01-2015 Product paar weken in bezit

Na 27 jaar de vorige Miele helaas weg moeten doen omdat reparatie te duur werd. We hebben voor deze Miele gekozen omdat hij energiezuinig is. Daarnaast blijkt hij super stil te zijn in vergelijking met de oude W715, en verbruikt hij 20 liter water per wasbeurt (!!!) minder.
Logisch om voor deze machine te kiezen dus.

CScheepens 03-12-2014 Product paar dagen in bezit

gekozen voor deze machine omdat hij stil moest zijn en stabiel, hij staat op een houten zolder. voorheen 20 jaar een miele gehad zonder problemen dus vandaar de keuze voor Miele.Ideaal voor kleien snelle wasjes en ook dan nog de was goed schoon.

vanalphen74 29-09-2014 Product paar dagen in bezit

We hebben de miele wasmachine nu een aantal dagen. We gebruiken veel minder wasmiddel. Machine is eenvoudig te bedienen en heeft veel mogelijkheden. Kortom we zijn dik tevreden.

kkettenis 22-09-2014 Product paar dagen in bezit

Na vijf 1/2 jaar een AEG machine te hebben gehad (intensief gebruikt), toch voor een Miele gekozen. Na een paar dagen is al te merken dat het wasresultaat met minder wasmiddelen beter is. Ook het programma kort voldoet prima! Duurzaamheid kan ik niets over zeggen, maar ik verwacht dat dit uitstekend is. In combinatie met de wasdroger (T7734) die al 5 jaar staat te draaien en een passend tussenstuk van Miele ertussen een mooie was / droogkolom.

AvMourik 03-09-2014 Product paar dagen in bezit

Na 23 jaar vrijwel probleemloos gebruik onze vorige Miele toch maar weggedaan omdat het vervangen van versleten onderdelen een paar honderd euro kosten zou betekenen.

Deze machine is qua mogelijkheden vergelijkbaar en niet al te uitgebreid, de bediening is eenvoudig. Wij vinden het een voordeel dat je direct met de programmakeuzeknop de was temperatuur kan instellen, bij veel machines is dat weer apart. Ook de uitgestelde start is erg handig.
Alles voelt weer lekker stevig aan. Hopelijk gaat deze weer dik 20 jaar mee.
De prijs, samen met de € 100,-- cashback actie van Miele is ook erg aantrekkelijk. Kortom zoek je een degelijk wasmachine zonder al te veel toeters en bellen is deze machine een prima keuze.
Wij kunnen nog niks zeggen over duurzaamheid als de machine nog maar een paar dagen oud is, maar we hebben op dit punt ook weer het volstee vertrouwen in deze machine.