Miele W1713

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele W1713 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

bierhof 03-06-2013
Geschreven voor: Miele W1713

Ik heb een Miele w1713 paar jaar in bezit ,wat een waardeloos machine al mijn t shirts komen met gaatjes eruit. Miele een paar keer gebeld ze deden niks volgens hun lag het niet aan de wasmachine,we hebben alles geprobeerd het probleem blijft.
We hebben alles van Miele altijd heel tevreden geweest,behalve de wasmachine

Miele-specialist 11-06-2013

Ik neem aan dat deze wasautomaat nagekeken is door de servicetechnicus van Miele ?
Misschien zit er een scherp voorwerp achter de trommel ( speld e.d. )
Als dit niet het geval is, dan kan het aan de wastrommel liggen ( scherpe randjes ) Ga eens met een pantykous alle gaatjes af en je mag dan geen scherpe randjes voelen.
Aan de buitenkant van de wastrommel kunnen er ook scherpe randjes zitten, deze kun je helaas niet voelen omdat je hier niet bij kan omdat de wastrommel er dan uitgehaald moet worden en dit is een grote klus.
Gaatjes in het wasgoed door de softcaretrommel van Miele, heb ik al vaker gelezen op forums.
Mocht u er niet uitkomen met Miele, doe dan eens een tijd de was in een tweedehands-wasautomaat, als u dan geen last meer heeft van gaatjes in het wasgoed, dan heeft u het bewijs dat het aan uw Miele wasautomaat ligt en dat Miele dit moet oplossen, gratis of ( deels ) op uw kosten, afhankelijk of u garantie heeft bijgekocht.

Officiele reactie van Miele 13-06-2013

Graag zouden wij in contact met u willen komen om na te gaan waar en in wat de gaatjes zitten en wat u zelf heeft gedaan om na te gaan waar de oorzaak in zit. Wilt u zo vriendelijk zijn om een e-mail te sturen naar webcare@miele.nl, wij komen er dan spoedig op terug.

Miele Nederland Webcare