Siemens WM14S445NL - Reviews

A+++
Energiekosten per jaar
0 euro

N.van Loon 30-07-2014 Product maand in bezit

Prima wasmachine, vrij stil, duidelijke bediening tiptoetsen. Er kan veel was in de trommel. Dekbedden en winterjassen wassen met een heel goed resultaat. Veel mogelijkheden, economisch maar ook snel te wassen. Zelfs overgordijnen die eigenlijk naar de stomerij moeten wassen keurig schoon en de weefsels blijven goed in vorm.

J. Bastiaansen 30-06-2014 Product paar dagen in bezit

In vergelijking met mijn oude Siemens wasmachine, 10 jaar terug aangeschaft, is deze machine een prettige en gemakkelijk instelbare machine met veel opties. Wast goed schoon en is lekker stil bij het wassen i.v.m. de oude.

Gerben Idzenga 13-06-2014 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden met deze machine, vooral makkelijk en duidelijk te bedienen, geen poespas en deze keuze had ik liever jaren terug gemaakt. Ook is de machine stil en de was word veel schoner en droger dan onze vorige machine van een aantal jaren oud. Super!

britt707 09-06-2014 Product paar dagen in bezit

erg fijne wasmachine was naar mijn idee erg goed en verspilt geen tijd.
er past alleen bij lange na geen 9 kilo was in zoals aangegeven dat is erg jammer .

Rem73 02-06-2014 Product paar weken in bezit

Top apparaat, de was wordt echt weer schoner.Zeer gebruik vriendelijk, mooie vormgeving.
Strak en zeer voor de hand liggende bediening, met deze machine kan iedereen wel wassen.

Nuenen1974 01-06-2014 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken deze machine en tot nu toe prima resultaat. Gekozen voor deze t.o.v. zijn 'duurdere' broer omdat wij nooit op hoge toeren centrifugeren. Ideaal is het kiezen tussen de snelle en eco-modus. Even een snelle was of kiezen voor minder energieverbruik. Voorheen een 7kg wastrommel maar met een 5-persoons gezin scheelt deze 9kg wastrommel toch enkele wasjes in de week. We dachten eerst aan een Miele maar het prijsverschil was dusdanig dat we voor ongeveer de helft van de prijs deze siemens hadden gekozen. Hopelijk gaat deze ook lang mee en zijn we over een jaar nog net zo tevreden!

dekneet 18-04-2014 Product kwartaal in bezit

Mooie en zeer goede wasmachine , hij is stil en makkelijk te bedienen.
Mooie is ook hij heeft een programma om kleding waterdicht te maken.
Al met al wij hebben er zeer goede ervaringen mee , is een top machine

Hj Slegt 04-04-2014 Product maand in bezit

over de Siemens WM14S445NL
Is geen twijfel mogelijk wat ik er van verwachten
doet hij ook hij wast stralend wit en kleuren
komen er ook uit of het weer nieuw is
deze wasmachine is geen miskoop geweest!!
ben er ook zeer te vrede over is een aanrader

Martijn Hassing 25-03-2014 Product kwartaal in bezit

Zeer fijne bediening grote wastrommel 9KG uitermate stil veelzijdige was programma's makkelijk in gebruik energie zuinig tijd indicatie

pstoelwi 23-03-2014 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine traploos te bedienen dmv tiptoetsen. Grote deur en trommel voor 9 kg was. Energiezuinig voor zowel electra als water.

G. van Bentveld 20-03-2014 Product paar weken in bezit

Je kunt zelf heel gemakkelijk allerlei programma's samenstellen, variërend in temperatuur, duur, gewicht, startmoment en duurzaam gebruik van water en energie. De handleiding van deze wasmachine is ook maar een paar pagina's lang. Dat zegt genoeg over het gebruiksgemak van het apparaat. Je bent er zo in thuis. Een kind kan de was doen!
Daarnaast een schone was en geen herrie in huis van de centrifuge.

marjamar 11-03-2014 Product maand in bezit

Fijne krachtige wasmachine. Voldoende keuze in wasprogramma's. Maakt weinig geluid. Gemakkelijk te bedienen. Wij zijn uitermate tevreden.

jeannet2014 10-03-2014 Product paar weken in bezit

De wasmachine heeft een makkelijke bediening en veel mogelijkheden.
Ook is de wasmachine geluidsarm .

JoKeVo 02-03-2014 Product maand in bezit

Na 21 jaar mijn oude machine ingewisseld voor deze machine. De was is weer helder en schoon. Zijn dus zeer tevreden. Voldoende programma's voor ons huishouden. De machine is energie zuinig en zeer stil!!!!! Eenvoudig in gebruik. We moeten echter wel wennen aan de langere wastijd.

Naam Welten 25-02-2014 Product paar dagen in bezit

Wasmachine voldoet helemaal aan de verwachting en belofte.
Is stil en wast goed.
Energie zuinig
Gemakkelijke bediening

Nico_123 14-02-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een geweldig stille wasmachine. Makkelijk te bedienen. De grote trommel is fijn voor een gezin me jonge kinderen.

Ine Veenhuis 04-02-2014 Product paar weken in bezit

prima wasresultaat. Geluidarm en móóóóí om te zien. Makkelijk in de bediening, dus wat wil een mens nog meer?

sylvia van der Pas 23-01-2014 Product maand in bezit

Nog nooit zo'n geweldig wasmachine gehad. Lekker grote opening en mat liefst 8 kg was. snelprogrammas zijn super. Je kunt nu Veel sneller je was wegwerken. Spaart tijd en energie. En de machine is zeer geluidsstil. Beste aankoop ever.

HobieHans 08-01-2014 Product paar dagen in bezit

Wasmachine zoals je van Siemens gewend bent. Tal van mogelijkheden en een intuïtief bedieningspaneel wat het gebruik erg makkelijk maakt. Bijzonder stil, motor hoor je haast niet. Zeer energiezuinig dus duurzaam voor het milieu en financieel aantrekkelijk. Top product!

strutmut 08-01-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hadden in mei een nieuwe Samsung Ecobubble gekocht. Na enkele weken al kapot.. En na 5 maanden om laten ruilen met bijbetaling voor de IQ700...

Wij dachten dat de Samsung stil was en schoon waste... Maar dan moet je deze machine eens proberen!

Hij is stil, de was ruikt heerlijk, en alle vlekken zijn uit de kleding. Machine voelt stevig aan en alles past goed zonder kraakjes of rare geluiden. Gewoon een Volkswagen machine in plaats van een KIA...

Hopen dat we er de komende jaren veel wasgemak van hebben.