AEG L61260TL - Reviews

6 kg
A++
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

annalia 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb altijd AEG bovenladers gehad, tot volle tevredenheid. Toen ik vorig jaar een nieuwe machine nodig had besloot ik een goedkopere bovenlader van een andere merk te nemen. Ik kreeg daar al snel spijt van: hij waste prima maar was veel minder stabiel, en dat is bij een bovenlader altijd een aandachtspunt. Na een half jaar ging de machine kapot (kan de beste gebeuren) en ik kreeg gelukkig van de leverancier de gelegenheid om ter vervanging een duurdere AEG bovenlader aan te schaffen. En oh wat een verschil: hij staat stevig op mijn oude houten vloer, ook bij hoogste toerental. Het binnenwerk is heel degelijk, maar vooral heel makkelijk schoon te maken/af te drogen. De programma's zijn overzichtelijk, makkelijk te kiezen, wasresultaat is uitstekend.Je kunt de wasduur prima aanpassen zoals je wilt.
Mijn vorige AEG's deden het elk zo'n 10 jaar, dus ik hoop dat deze ook weer zo lang meegaat.

Admnelson 25-06-2015 Product maand in bezit

Na mijn eerste bovenlader gekocht te hebben in 1980 (een Whirlpool), vanwege het gemak en de ruimte,kocht ik in 1995 mijn eerste AEG bovenlader deze was zijn tijd ver vooruit, hij heeft mij altijd trouw gediend en was heel goed en duurzaam. Nu 20 jaar later heb ik mijn 2e AEG bovenlader gekocht de L61260TL. ofschoon ik hem nog niet zo lang heb ben ik heel tevreden ermee,mijn verwachtingen zijn erg hoog. Het gebruiksgemak ,mogelijkheden en wasresultaat zijn duidelijk verbeterd en voor mij een duidelijke meerwaarde voor een goede schone wasresultaat!
Mevr.A. Rijst.

Monique 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi wasmachine

Deze machine voldoet aan onze verwachtingen en bezit vele mogelijkheden . En is makkelijk te bedienen

Culke 21-02-2017 Product paar weken in bezit

AEG L61260TL, fijne machine

Ik heb deze wasmachine nog niet zolang in mijn bezit, maar hij voldoet aan al mijn verwachtingen, Ik heb een bovenlader aangeschaft ivm plaatsing in de badkamer. Het is een stabiele machine, genoeg programma's en geruisloos. gemakkelijk in gebruik voor een schone en al redelijk droge was.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • wasresultaat

DickGoemans 24-06-2015 Product maand in bezit

Wij zochten een bovenlader die in onze douche kan staan.
na diverse voorladers werd ons een bovenlader aangeraden omdat die beter tegen vocht kunnen.
We hebben voor deze gekozen omdat de machine een waterdichte bedieningspaneel heeft.
Na een aantal keren gebruiken bevalt de machine prima.
De was komt er erg schoon en droog uit.

tilow 24-06-2015 Product maand in bezit

Onze oude machine 'brand' bovenlader heeft het 15 jaar 3 tot 5 keer draaien per week volgehouden en als deze net zo lang meegaat ben dik tevreden. Mijn opmerking is dat hij wel wat moeilijk waterpas is te stellen ,ik vind stelpootjes wel een beetje kort waardoor ze er snel helemaal uitdraaien. Als de vloer erg ongelijk is gebeurt dat nogal eens. Krijg hem daardoor niet aan alle zijden waterpas gesteld waardoor hij nogal beweerd. Verder is mijn echtgenoot wel tevreden.

Paulsomdee 17-05-2014 Product paar weken in bezit

6,8
Ik heb 27 jaar een Bosch bovenlader gehad, werkte altijd perfect, deed dat nog steeds en kwam bij centrifugeren geen mm van zijn plaats. Deze wasmachine stond echter met een niet al te volle trommel na centrifugeren midden in de bergruimte , heb er meteen genoeg van :-(