Bosch WAE28266NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
77 dB

tonny 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

eenvoudig en doeltreffend

Een makkelijk "bedieningspaneel". Temperaturen en toeren voor centrifugeren kunnen in een gekozen wasprogramma anders ingesteld worden. Goede wasresultaten, ook in kort programma!

j Van Cleef 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Wasautomaat bosch WAE28266NL

Wij hebben deze automaat nu een aantal dagen in gebruik en bevalt uitstekend. Centrifuge is zo goed, dat nadrogen in de centrifuge overbodig is. Over de duurzaamheid hebben we natuurlijk nog geen mening.

Mw Zusenzo 28-06-2016

Joyce 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke wasmachine

Goed in gebruik, lade voor wasmiddel van stevig materiaal. Mogelijkheden zijn voldoende voor verschillende wasjes.

wim 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

top aankoop

makkelijk te bedienen goed instuctie boek,fraai om te zien goede wasresultaten en geluidsniveau prima ten slot ons hele leven lang een bosch

Chris 06-04-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte machine

Ik heb deze machine gekocht nadat ik een teleurstellende ervaring had met de Zanussi ZWF61403. Die Zanussi had maar één wasbeweger in de trommel waardoor bij weinig was het wasgoed op dezelfde plek bleef en niet omgegooid werd.. Deze machine heb ik na een maand verkocht op marktplaats.
--------
Deze Bosch is perfect! Alle benodigde programma's zitten erop en een snel programma 40 graden van iets meer dan een uur, een kort programma van 15 minuten. De programma's katoen en synthetica kennen de optie snel/normaal/intensief zodat je altijd het juiste programma hebt.
En deze machine heeft de normale afmetingen dus er kan eventueel een wasdroger op en heeft gelukkig 3 wasbewegers in de trommel zodat de was goed kan bewegen in de trommel.
Geluidsniveau bij wassen en centrifugeren is goed. Ze zijn er stiller, maar het stoort zeker niet.
Kortom voor het geld de perfecte machine.

Msiah 28-03-2015 Product paar dagen in bezit

Net binnen maar lijkt een mooie machine met niet teveel en niet te weinig opties. De vorige Bosch was na slechts 5 jaar stuk dus ik hoop dat deze het langer volhoudt.

Alet65 21-12-2014 Product paar weken in bezit

Ik ben erg tevreden met deze moderne Bosch wasmachine WAE28266NL.
Via Kieskeurig.nl kwam ik uit op deze fijne wasmachine.
De wasmachine blinkt uit door spaarzaam water- en energieverbruik met verschillende eco wasprogramma's.
De was komt er droog uit en maakt weinig lawaai tijdens het centrifugeren. Een aanrader!
Ref.nr.1376961

Patrick67 09-04-2014 Product paar dagen in bezit

Onze vorige machine hield er mee op. Wij kozen voor gemak, bestelden online (Ben toch niet gek?) en kozen om voor 15 euro extra de machine op zijn plek te laten zetten en de oude mee te nemen; geweldige service!! Wasmachine is een prima apparaat voor zijn prijs. Was komt er bijna droog uit. Consumentenbond schrijft dat hij langzaam is: kennelijk heeft de reviewer de handleiding niet goed gelezen: de machine bekijkt zelf hoe hij het zuinigst met water en stroom om kan gaan en daardoor kiest ie er wel eens voor om er wat langer over te doen. Prima denkend apparaat: wij gaan voor schoon, bijna droog maar anno 2014 ook voor ZUINIG. Dus.... Geweldig apparaat - prima afleverservice (ze zijn inderdaad echt niet gek!) Aanrader!!

Tinq 19-09-2013 Product paar dagen in bezit

De oude Bosch wasmachine was na 10 jaar en een zomer sukkelen, gewoon op. Omdat deze verder goed was bevallen bleef ik bij mijn zoektocht voor de nieuwe toch weer kijken naar een Bosch. De keuze viel op deze door de prijs en het gebruik van water en elektra in vergelijking met andere modellen. Dus eigenlijk zonder in het echt gezien te hebben gekocht bij een webwinkel. Dat ging soepeltjes. De volgende ochtend werd de machine al geleverd en boven neer gezet. De oude werd keurig meegenomen. Nu al diverse wassen gedraaid. Als ik nu een programma kies dan staat er in het scherm hoe lang het programma gaat duren. Als ik er dan 1 gekozen heb dan kan je heel eenvoudig de toeren en de temp. aanpassen en evt de starttijd uitstellen. Als ik dan op start heb gedrukt dan zie ik in het scherm nog de overgebleven tijd staan hoe lang het programma nog zou duren. Handig (had ik niet op de vorige) Was resultaat en hoe droog het is door het centrifugeren is ook naar mijn zin. Ik ben tevreden.