Whirlpool AWE 6735 - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
76 dB

M.P. 01-04-2016 Product paar dagen in bezit

Whirlpool bovenlader

Prima apparaat en zeer betaalbaar. En perfect voor mijn wat oudere moeder. Ook de leveringsservice was prima, ondanks dat de volgende dag de aansluiting pas kon worden afgerond [Veiligkopen.nl ordernummer VK527579]

peet44 05-02-2014 Product paar weken in bezit

Een rustig lopen de wasmachine en wast erg schoon,ook bij snelle was zie toets (R).met tijds aanduiding,.
Echter als het eind inzicht is (nog 1min.) dan mag je er nog 8min. bij tellen voor dat deze op "0"staat en kan openen.
De levering bij Bol staat op 1dag maar de wasmachine word dan geleverd door Megapool en wordt dus 2dagen,de service van Megapool is niet zo denderend , ze nemen wel je oude w-machine mee (op aanvraag)en ze zetten de w-machine neer waar deze moet staan,en zijn binnen 5min.weer weg , verpakkings materiaal (piepschuim)mag je zelf opruimen en de transportbeugel maar los zien tekrijgen,daarna plaatsen en uit proberen, op de site van Megapool staat de plaatsing n.l. heel anders beschreven ! Het zal dan wel aan de prijs liggen . Verder ben ik zeer tevreden , m'n oude wasm.heeft het 24jaar uit gehouden,ben benieuwd hoe lang deze mee gaat.