Siemens WM14VEH7NL

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14VEH7NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Saskia 19-06-2022

Stille goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stille wasmachine met veel verschillende programma's en zelfdenkend. Ook de tijds indicatie is erg fijn.

Roos 09-06-2022

Machine denkt met je mee

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De app is een enorme uitkomst en de machine denkt met je mee. Hij stelt een programma samen op basis van de eigenschappen van de was en doseert zelf de hoeveelheid wasmiddel. Je krijgt een appje als de was klaar is. We zijn heel blij met onze nieuwe machine

Marcel 17-05-2022

Superfijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt heel prettig in gebruik en eeg stil.

Luus en Steef 27-04-2022

Ideale wasmachine voor luie mensen

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onlangs hebben we deze wasmachine gekocht icm de wasdroger van Siemens. Ideaal ding voor luie mensen die niet kunnen wassen (zoals ik), want je kan alles zien vanaf je luie stoel hoe het met je wasprogramma gaat. Mijn was ruikt weer heerlijk en de slimme wasmachine doet al het werk voor me. Perfect!

Robin 11-04-2022

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze 12 jaar oude siemens wasmachine machine had de geest gegeven dus moesten we gedwongen op zoek naar een nieuwe wasmachine. Aangezien we tevreden waren over de vorige Siemens machine besloten om weer een nieuwe aan te schaffen. Hierbij is de keuze gevallen op de WM14VEH7NL die goed uit de reviews kwam en die voldoet aan onze wensen.

De machine is een stille machine met een grote hoeveelheid aan programma's. We hebben hem nu 2 weken in gebruik en zijn tot nu toe zeer tevreden ermee. Qua mogelijkheden is er in ieder geval in die 12 jaar een hoop veranderd :-)

KimKo 06-04-2022

Uitgebreide en stille wasmachine die z'n werk doet

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, uitgebreide en stille wasmachine! De app is ook handig, met name de Easy Start functie wanneer je twijfelt over het meest geschikte programma en de pushmelding wanneer de machine klaar is.

Joly 18-03-2022

Fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne gemakkelijke wasmachine, ik kies vaak voor auto menu dan kiest de machine zelf. Zeer gebruiksvriendelijk.

martijn 08-03-2022

100% tevreden met deze wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na lang wikken en wegen toch voor deze siemens wasmachine gekozen. Kwaliteit icm met de prijs en opties gaven de doorslag. Ook de mogelijkheid tot extra verzekeren tot 7 jaar speelde mee. Wat een verschil met onze oude machnine. Het starten met de app en wifi is super handig. het is hier nu bijna vechten wie de was mag doen. Zeer uitgebreide programma's, stil en i-dose. Dat scheelt enorm veel wasmiddel. Wij hebben een waterontharder dus nog maar maximaal 20ml per was beurt. Beter voor het mileu en de portemonee. Verder erg makkelijk te bedienen (op toestel en app). Apparaat ziet er degelijk en betrouwbaar uuit. Geen spijt van de aankoop. het is onze eerste siemens maar denk niet het laatste apparaat :)

Lisette 06-03-2022

Fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekozen voor deze wasmachine oa omdat je via een app het programma kunt volgen/aanzetten. Daarnaast heeft de machine idos, erg handig. Je vult het wasmiddel en kiest daarna bij iedere wasbeurt welk wasmiddel je wilt gebruiken (2 mogelijk, of 1 en wasverzachter). De hoeveelheid te gebruiken wasmiddelen is instelbaar m.i. een pluspunt.
Machine wast goed en cetrifiguurt goed.

Aanrader deze Siemens was 19-02-2022

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg stil en door de grote trommel kan je veel tegelijk wassen. Ook kleine wasjes geen probleem. I-Dos leek mij onzinnig maar is toch wel handig. Via de app krijg je melding als de wasmachine klaar is. Kortom; mooie stille wasmachine en makkelijk in gebruik.

Siemens IQ800 23-12-2021

Siemens IQ800 wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne machine. We hadden de warmtepompdroger van deze reeks al in bezit. Onze oude wasmachine begon steeds meer als een straaljager te klinken en omdat wij zo tevreden waren met de warmtepompdroger ook voor de wasmachine gegaan. De wasmachine bevalt prima! Veel programma's en een allerlei nieuwe snufjes zoals I-Dos. Makkelijk te gebruiken en lekker stil.

Philip 21-11-2021

Eenvoud door techniek

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige machine die goed wast en je helpt het juiste programma te kiezen. De techniek zorgt voor gemak en eenvoud.

Eline 20-10-2021

Top machine!

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een ander merk weer terug bij Siemens. Geen moment spijt, wat een fijn apparaat. Veel opties die vantevoren niet echt nodig lijken, maar toch heel handig zijn in het gebruik. Niet meer elke wasbeurt je wasmiddel toevoegen maar alleen op basis van het signaal. Tevens wordt het onderhoud van de trommel door het apparaat doorgegeven waardoor ook dit niet meer vergeten wordt en je dus automatisch werkt aan een langere levensduur.

Matthijs 09-08-2021

Stille, zuinige en ‘slimme’ wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het defect gaan van onze vorige wasmachine, is deze Siemens wasmachine snel uitgezocht.
Het is een stevig maar toch mooi ontwerp.
Een die heel stil is en ook te bedienen met een app.
De wasmachine staat op zolder waardoor het niet altijd duidelijk was wanneer deze klaar was.
Maar nu met een bericht via de app weet ik meteen dat deze klaar is.
En met bijpassende droger is het helemaal handig, die weet welke was er gedraaid is, en past het droogprogramma hierop aan.
Ook het Idos systeem is handig. Nu hoef ik maar eens in de zoveel tijd het wasmiddel en de wasverzachter bij te vullen.
Dat spaart ook weer wasmiddel.

Vaan 24-07-2021

Een aanrader

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

Wasmachine is prettig in gebruik. Duidelijk digitaal scherm. Ook geeft de wasmachine tijdens het vullen aan hoeveel was nog toegevoegd kan worden en tijdens het draaien van het programma geeft hij ook aan met welke stap hij op dat moment bezig is. Het automatisch doseren van het wasmiddel leek mij eerst wat overbodig, maar nu eenmaal aan gewend super fijn! Het is een investering, maar dat is hij zeker waard.

Pluspunten

• Duidelijk
  • iDosering

Rick 20-07-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudige installatie en een logisch menu om mee te werken. Zeer stille machine met super wasresultaat. Door de krachtige centrifigu komt de was met weinig restwater uit de trommel wat de droog tijd aanzienlijk verkort.
Zeer te spreken over smart verbinding via Wifi, handige opties op de telefoon!
Aanrader voor iedereen die een kwalitatief hoogstaande machine zoekt met top was resultaat.

Kelly 06-07-2021

De Mercedes onder de wasmachines

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

Super blij dat wij voor deze wasmachine hebben gekozen. De installatie voor het eerste gebruik (trommelreiniging) via de app gaat heel makkelijk. Het is een vrij stille machine. Veel opties en handig is het automatisch doseringssysteem en het vlekkenprogramma dat je kunt instellen op verschillende soorten vlekken en vuil. Er zitten te veel opties op om op te noemen. Je kunt de wasmachine gemakkelijk bedienen via de app en kunt een aantal wasprogramma’s die je hebt ingesteld opslaan zodat je de volgende keer hetzelfde programma met dezelfde instellingen kunt gebruiken. Het is een super slimme en gebruiksvriendelijke wasmachine. Tip voor Siemens….als de wasmachine ook nog eens mijn was er zelf indoet dan zou het een 10 verdienen, vandaar de 9 ;-)
Kortom het is een luxe wasmachine, vergelijkbaar als de Mercedes maar dan onder de wasmachines.

Pluspunten

• Stille machine
  • Makkelijke installatie via app
  • Gebruiksvriendelijk
  • Ruime keuze programma’s en instellingen

Zeer tevreden klant 04-07-2021

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijk apparaat en super stil. Ideaal om op afstand het apparaat imet de app te bedienen.

Janita 03-07-2021

Geweldig luxe wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na een oude wasmachine die het plotseling begaf, overgestapt op Siemens omdat we graag via de app, Home Connect deze willen bedienen. Geweldig wat een mooie en handige wasmachine! Het I-dos systeem werkt top en wanneer deze gevuld moet worden, krijg ik een melding in de app. Het kortste programma is 15 minuten, ideaal om even iets op te frissen.
Wat mij betreft; Siemens, er is geen betere!!

Bert van Baalen 22-06-2021

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14VEH7NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldige wasmachine.
Hij denk na over hoeveel water er nodig is en hoeveel wasmiddel er toegevoegd moet worden wat hij dan zelf toevoegd.
Deze wasmachine hoor je bijna niet als hij aan het wassen is.
De ruime 9 kg wastrommel is geweldig.