Indesit XWE 81483X WSSS EU - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
81 dB

FT2603 22-04-2016 Product paar dagen in bezit

Indesit xwe81683xwss

Hele mooie machine. Veelzijdig in gebruik door de ruime inhoud en vele instellingen. Gemakkelijk in het gebruik. Prima machine!

Blagoja Damnjanovic 15-04-2016 Product paar dagen in bezit

Review Indesit

Prijs: Op basis van prijs kunnen maar weinig fabrikanten tippen aan dit merk, daarnaast van familielid die in witgoed doet begrepen dat dit merk niet negatief opvalt qua reparatie frequentie.

Energieverbruik: Het opgegeven energieverbruik per normale wasbeurt lijkt met plugwise gemeten overeen te komen.
Wasresultaat: kleren die na klussen gewassen worden komen er netjes schoon weer uit, ik voetbal niet, dus over grasvlekken is weinig te zeggen.

Droogresultaat: Prima. Op een normale dag zijn klaren op het rekje na 3/4 dag droog.

Minpunten
Geluid: Hoewel niet direct negatief en zeker minder dan vorige wasmachine, is toch de geluidsdruk wat hoger dan gehoopt. Het is niet schokkend hoog, maar het centrifugeren en soms ook draaien van de trommel hoor je duidelijk.

JACO 12-04-2016 Product paar dagen in bezit

Indesit XWE 81683X

7,6
Fijne stille wasmachien wast schoon en dit is onze 2e indesit..en zoals gezegd ...alles wat je ziet in de Indesit..

Michel 31-03-2016 Product paar weken in bezit

Goede machine maar lastige programmering

De machine is goed, wast grondig maar de menu keuze is niet heel erg voor de hand liggend. Wij hebben de gebruiksaanwijzing er naast liggen.

Pascal 28-03-2016 Product paar dagen in bezit

Wasmachine

Onze nieuwe wasmachine voldoet volledig aan de wensen die wij hebben van een wasmachine. Hij is stil, heeft een mooi ruime inhoud van maximaal 8Kg en met de Eco-standen kunnen we niet alleen zorgen voor een schone was , maar ook bijdragen aan een minder vervuilt milieu

hans nijland 19-03-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine

het is een prachtige machine met een grote inhoud en dan nog 10 jaar garantie dat moet een plezierige wasdag geven en hopen dan ook dat hij het zo goed blijft doen

Umit 06-03-2016 Product paar dagen in bezit

Super Mooie Wasmachine een mooie design, raad het voor iedereen aan, men laast was machine van men ouders waren Indesit, en ging 20 jaar mee,Mvg.Umit.

Stefanlippy 15-07-2015 Product paar dagen in bezit

6,6
We hebben deze wasmachine nu een maand. De standen zijn duidelijk, en we hebben tot nu toe perfect resultaat uit de was. De machine is niet heel groot, wat prettig is voor starters, die toch vaak beperkte ruimte hebben.

Janpie 2345 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Goed wasmachine is stil was goed zeer energie zuinig ' belangrijke punten heeft ook balans herkenning'
Alleen schudt hij wel van rustig naar centrifuge ' voor de rest een peima machine ' we hebben ook een droger van indesit van de serie idce ' verbruikt ook weinig energie en di hebben we nu ook een aantalnjaren kan indesit echt aanbevelen ' volgende was apparaten worden weeer van indesit aanschafprijs is relatief laag ten opzicte van de andere merken '

DeniseM 06-07-2015 Product paar dagen in bezit

Nu zo'n 10 wassen gedraaid, diverse programma's uitgeprobeerd en tot nu toe zeer tevreden over het resultaat! Hij wast bijna geruisloos, ideaal, omdat hij boven staat en ik ook wel eens 's avonds wil wassen.

Nine1414 06-07-2015 Product paar weken in bezit

Prima wasmachine met grote vulopening die makkelijk te bedienen is. Start met een soort knal, en wast dan vrij stil. Een aanrader voor een mooie prijs!

Roni12345 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine.
Stil. Snelle energie zuinige sneltoets die in 50 minuten klaar is voor niet al te vuile was.
Kan lekker veel in en ziet er echt mooi uit.
Komt er al erg droog uit. Na een nachtje ophangen is de was droog.
Wasmachine heeft veel mogelijkheden. In het begin is het programma boekje wel handig om er bij te hebben.

Vedat 01-07-2015 Product paar dagen in bezit

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Energie zuinig
Uitgestelde start mogenlijk, ook voor korte licht vervuilde was uitgestelde start

Joop1973 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

Lekker stil. Gewoon voor het slapen aanzetten en niet wakker worden van de herrie. De bediening wijst zichzelf. Zo handig!!

Ciara 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

top product voor zijn prijsklasse! Bediening is gemakkelijk ,een kind kan de was doen. Vormgeving heeft stijl, die je alleen bij duurdere wasmachines aantreft.

a.ramdhani 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

een heel makkelijk te bedienen machine.met zoveel mogelijkheden,en nog zuinig ook.een grote opening,heel stil,en wast heel anders,als de vorige.topppppp ding.

Natascha Liesker 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

Lekker grote was trommel waar 8 kilo in kan veel verschillende wasprogrammas, maakt zeer weinig geluid

Mp1964 26-06-2015 Product maand in bezit

Zeer fijne wasmachiene ook makkelijk in gebruik en ook handig voor kinderen want als die eenmaal aan is dat je de progamas ook niet kan veranderen

Ginus66 26-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie machine, stil en genoeg was mogelijkheden, paar wasjes gedraaid en wasresultaat is prima kleding blijft mooi door de ruime trommel mits deze niet wordt volgepropt.Kortom zeer tevreden tot nu toe over mijn aankoop maar heb deze net 1 dag hopelijk blijft dit zo.

roxsana mohanpersad 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

9,6
Ik onderzocht en kocht deze machine. Ik ben erg blij met de eenvoudige en gemakkelijk gebruik. adviseer ik deze machine voor iedereen.