Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG L6FBSPORT op Kieskeurig.be.

Ewald 22-11-2021

lekker makkelijk

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Na scheiding wasmachine aangeschaft. Op aanraden verkoper voor deze machine gekozen. Als leek kan ik toch prima met deze machine uit de voeten, duidelijk en geen overbodige knoppen. Absoluut aan te raden voor de a-technische die een wasmachine zoeken.

Frits 06-11-2021

Topmachine

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Gewoon weer een topmachine.
Door scheiding wasmachine en droger kwijtgeraakt maar gelijk weer voor AEG gekozen.

recsto 03-11-2021

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

AEG goed kwaliteit in prijs en zeer gebruiks vriendelijke bediening. op aanraden van personeel een aeg gekozen. tot nu toe geen seconde spijt van gehad.

Ed 02-11-2021

Kind kan de was doen.

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Na een redelijk eenvoudige installatie snel begonnen met de was. Het juiste programma was snel gevonden. De machine maakt weinig geluid ten opzichten van onze voormalige machine. Ook de in te stellen tijd van wassen is erg handig opdat we dan ook meerdere machines was per dag kunnen draaien in een kortere tijd. Al met al zeer tevreden met onze aankoop.

Corrie 30-10-2021

Een toppertje

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Al vijftig jaar was ik al met een AEG machine.
Dit zegt al genoeg over de kwaliteit van het product.

Sophia 30-10-2021

Sportieve wasautomaat

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Wasautomaat met een mooie uitstraling. Een wereld van verschil in was resultaat met mijn vorige machine.
Wassen is geen straf meer.

K.F 29-10-2021

Een echte zuinige wasmachine.

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Deze wasmachine verbaasd me vanwege zijn vele keuzes.Hij geeft duidelijk aan hoelang de was draait en past de tijd aan als de was niet erg smerig is. De korte was van 20 minuten is een echte top toevoeging.
Wij zijn zeer tevreden over deze wasmachine. Het design van de machine is echt prachtig en past in elke keuken of badkamer.

Simone 27-10-2021

Prima mooi ding, Smart design,

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Zó houd ik van wassen: alle vlekken zijn verdwenen in stilte. Diverse programma's. Lekker zuinig. I love it!

h**f@l**e.nl 22-10-2021

goed

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

eens een AEG gekocht en blijft het merk trouw
super machine weinig geluid bij wassen en centrufigeren
goede aankoop

Pluspunten

• wassen
  • centrifugeren
  • bediening

Leon 04-10-2021

Prima product

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Prima product en mooi disign, geluidsarm. Doet waarvoor ik hem nodig heb en dus mijn 2e. AEG wasmachine.

EDEP 24-09-2021

"de gelukkige huisvrouw"

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Na 19 jaar een nieuwe wasmachine!
Wat een luxe, een machine die kan nadenken hoe lang het programma duurt. Bovendien komt de was er een stuk droger uit dan ik gewend ben, en bij het centrifugeren geen lawaai. Energiezuinig is ook mooi meegenomen.
Een echte aanrader

Willem 20-09-2021

Paradepaardje onder de machines

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Deze machine hoort thuis in de stal van Max Verstappen,staat bij mi in huis vooraan en doet wat ie moet doen en dat is winnen.
Kortom een AEG topper.

Petra 01-09-2021

Geweldige machine

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Wij hebben hem nu sinds 2 dagen in huis nu ook al 2 wassen gewassen, super schoon, super stil (vergeleken met andere machines) en dat op 1600 toeren!! Ben erg verbaasd dat er 75 decibel staat hierdoor twijfelde ik hem te kopen maar toch gedaan. Kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben.

Monique 30-08-2021

Top product

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Onlangs deze wasmachine gekocht. Super blij met deze aankoop! Hij is erg stil en wast heel goed schoon. Echt een aanrader.

Erwin 10-08-2021

Kopen mensen.

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Super wasmachine eenvoudige bediening en superstil. en wassen doe die ook eens Super zeker een aanrader.

hinke 02-08-2021

wat een stille

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

wat een stille wasmachine , ik had deze week 5 slapers en veel was, en zo'n makkelijk grote voorlader, ik ben super trots op mijn AEG , ik had een Miele maar deze is veel stiller

Marieke 29-07-2021

Gewoon goed!

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Deze AEG is een goede machine zonder al teveel poespas.
Goede programma’s die je gemakkelijk in kan stellen. tijdsduur, temperatuur en het toerental voor centrifuge zijn te veranderen zodat je je was op ‘jouw’ manier kan doen!
Een mooi vormgegeven display helpt hierbij.

frannie 25-07-2021

Wasmachinetje doet wat ik wil

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Het is een goed apparaat doet wat ik wil. Ben er zeer content mee. Grote trommel waardoor de deuropening ook groot is. Perfect voor je dekbed van 2 bij 2 m. Heerlijk stil.

Pierre 23-07-2021

Top apparaat strak design

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

De AEG L6FBSPORT is een super apparaat, met 1600 toeren prima droge was, zodat het niet meer zolang in de droger hoeft. Verschillende mogelijkheden in programma's met zelfs een programma voor kleine wasje 20minuten. Daarnaast kun je de was tijd aanpassen of verkorten. Wanneer je aan de wasinstructies houd is dit een top machine.
Deze wasmachine heeft een mooi strak design en is gemakkelijk in zijn bediening.
Wij zijn erg blij met de L6FBSPORT de vorige AEG wasmachine en droger hebben we 15 jaar gehad.

Vlinder8 21-07-2021

Top product

Geschreven voor: AEG L6FBSPORT

Wij zijn heel tevreden over deze wasmachine ,super stil en veel programma’s ben blij met deze aankoop