Samsung QuickDrive 8000-serie WW80T936ASH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QuickDrive 8000-serie WW80T936ASH op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

o**4@g**l.com 18-02-2022

bevalt erg goed

IK vind dit product ontzettend gebruiksvriendelijk en gemakkelijk met o.a. programma,s voor kort wassen.
en het wordt echt schoon!

Pluspunten

• veel programma`s
  • makelijkte bedienen

Minpunten

• geen add wash

r**r@h**l.com 18-02-2022

Moet nog bezorgd worden, ben benieuwd

De wasmachine moet nog geleverd worden, maar in de winkel ben ik enthousiast geworden. Onze oude is kalot kapot gegaan en wij hebben een nieuwe nodig.

s**e@h**l.com 17-02-2022

Echt een aanrader.

De machine ziet er sowieso al heel gelikt uit! Op uiterlijke kenmerken wint hij het al. De machine maakt gelukkig niet veel lawaai dat scheelt enorm als je in een appartement woont.

Je kunt de Samsung Smart things app downloaden om te gebruiken icm je wasmachine. De app is zeer handig je kunt namelijk aangeven wat voor kleding stukken je wilt wassen, welke kleuren, en hoe vuil de was is. Op basis daarvan geeft de app een aanbeveling voor een programma. Die verstuur je naar de wasmachine en je hoeft alleen maar op start te drukken. Tussentijds kun je de voortgang van je was volgen via de app. De app geeft je ook een seintje wanneer de was klaar is, zowel op je mobiel als op je Samsung televisie.

Wat ik ook zeer handig vind, is als het programma al begonnen is je er nog een extra spoel beurt aan kunt toevoegen. Gisteren badmatten gewassen en die kwamen er zowat droog uit.

Tot dus ver heb ik nog geen mankementen kunnen ontdekken. Ik had eigenlijk een ander merk in de eerste instantie gekocht van een van de grotere merken in de was industrie. Ik baalde enorm van die aankoop ivm de vele minpunten die ik ontdekte. Blij dat ik hem teruggestuurd heb en wederom voor een Samsung gekozen heb!

Pluspunten

• App
  • Vele keuze uit programma’s.
  • Uitstraling
  • Add dose