Samsung WW90T684ALE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T684ALE op Kieskeurig.be.

Jitze 29-03-2021

Milieuvriendelijk en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

We zijn vooral erg blij dat we een modernere en milieuvriendelijke wasmachine hebben dan de vorige en het is helemaal geweldig dat hij ook met de nieuwe energielabels, nog steeds een A label heeft. Verder zijn wij niet heel erg veel eisend. Het is leuk dat je hem eventueel kan instellen voor een gunstig tijdstip. Het is eenvoudig in gebruik, al moeten we wel een beetje wennen aan zo'n modern apparaat. Hij doet tot nu toe wat er beloofd wordt. Erg fijn apparaat.

Pluspunten

• Lekker groot
  • Milieuvriendelijk
  • Makkelijk in de bediening

Bas 14-03-2021

Uitstekende wasmachine, zeer tevreden mee!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Nadat onze oude Samsung wasmachine het na 12 jaar (!) had begeven een nieuwe Samsung AddWash wasmachine WW90T684ALE aangeschaft. Bezorging op afgesproken tijd en de bezorgers zijn beleefd, werken snel en netjes.
Goede prijs/kwaliteit voor zover nu te beoordelen. De mogelijkheden om voor ingestelde programma’s aan te passen is erg fijn en ook de app (SmartThings) is in een mum van tijd geïnstalleerd en werkt goed. De bediening is eenvoudig en duidelijk. AddWash, stoomfunctie en de vele instelmogelijkheden zijn echte pluspunten.
Het enige minpuntje wat ik ervaar is het AutoDose systeem; niet handig om automatisch wasmiddel toe te voegen als je 3 verschillende soorten wasmiddel gebruikt (color, black en white). Hierdoor moet de instelling, voor toe te voegen wasmiddel, altijd op handmatig staan en mocht je toch een keer van AutoDose gebruik willen maken, dan moet dit weer op de machine opnieuw ingesteld worden. Indien je natuurlijk maar van 1 soort wasmiddel gebruik maakt is dit natuurlijk een ideale oplossing. Voor wasverzachter maak ik wel gebruik van AutoDose; dit werkt goed en is zuinig in gebruik (dosering automatisch maar ook handmatig in te stellen).
Kwaliteit van de Samsung wasmachines is uitstekend; erg goede ervaringen met mijn vorige model gehad (nooit iets kapot geweest in 12 jaar). Value for money in vergelijk met andere, duurdere machines op de markt met vergelijkbare functionaliteiten. Ik onderhoud de machine goed (op tijd een reinigingsprogramma draaien + een extra handje soda toevoegen omdat ik vloeibaar wasmiddel gebruik en dat aanslag/vettigheid in de leidingen/trommel achterlaat). Ontkalkingsmiddel is niet nodig omdat we hier erg zacht water hebben (pH

Pluspunten

• AddWash
  • app SmartThings
  • Stoomfunctie
  • Veel keuze uit wasprogramma's

Minpunten

• AddDose voor mij niet praktisch

Johannes_J 11-03-2021

Snel en efficiënt dankzij de autodose en addwash

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Hele fijne machine dankzij de grote opening, trommel en de add wash deurtje. De autodose is vooral een fijne duurzame innovatie die ook een handeling wegneemt.

Chris250 09-03-2021

Nice design and features!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Great features, and efficient. Really nice to control it with a smartphone. When the cycle finish there is a long tone (kind of annoying after some time).

Urvin 08-03-2021

Top machine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Een top wasmachine, die een schone was levert in alle was omstandigheden en alle was mogelijkheden. De machine is ook bijzonder stil gemakkelijk in gebruik. Wat voor mij een extra plus is, is de mogelijkheid om extra was toe te voegen tijdens een wasprogramma met addwash.

Cymk 08-03-2021

Goeddeels wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

De wasmachine werkt uitstekend en de kwaliteit is goed in verhouding met de prijs. De mogelijkheden om vooringestelde programma’s aan te passen is erg fijn en ook de app werkt goed. De bediening is eenvoudig en duidelijk. Het enige dat persoonlijk wat minder prettig is, is dat de alarmtoon wat luid en lang is. Het alternatief is om het uit te zetten, maar het zou fijn zijn als ook deze functie kan worden gewijzigd.

Anjelica 08-03-2021

Geweldig goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Ik ben enorm tevreden over dit product. Door de grote kan ik veel wassen en is hij nog zuinig ook. Hij is stil in gebruik en heeft veel mogelijkheden. Ik zou hem zeker aanraden.

MML86 08-03-2021

Veel functies voor de prijs

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Mooie wasmachine met veel functies die je bij concurrenten alleen in de hogere prijsklasse terugvindt. Wasresultaat is zeer goed, Autodose en Addwash zijn erg handig. Hopelijk is de bouwkwaliteit ook goed, maar dat zal moeten blijken.

Anoniem 06-03-2021

mooie stille wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Nu pas twee wasjes gedraaid maar ik vind de wasmachine nu al super!
Veel programma's, ook korte van 1,5 uur tot 1 uur.
Makkelijk bedienbaar.. Uitgebreidere handleiding te downloaden via samsung.com.
Grote trommel dus er gaat veel in.
Handige app er bij, dus op je telefoon te volgen.

ReneN 04-03-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Hele fijne wasmachine. Maakt weinig geluid. Addwash en autodose zijn een uitkomst!
Connectie met SmartThings van Samsung is voor mij als man een uitkomst. Met de was assistent weet ik wel programma ok moet draaien, zonder mijn vrouw hierbij lastig te vallen.

Al met al zeer tevreden met de wasmachine.

Anoniem 18-02-2021

Fijn ding

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Autodosering is ideaal, geen gehannes met teveel of niet genoeg zeep.
De trommel had ik wel iets groter verwacht voor een 9kg apparaat, de aeg 8kg van schoonmoeder is groter. Een klein tegenvaller. Maar prijs kwaliteit lijkt goed te zijn
Funkties had iets eenvoudiger gemogen, zoals extra spoelen toevoegen kan niet altijd

Ted7 15-02-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Erg blij met mijn nieuwe wasmachine. Veel programma's en te bedienen via de app.
Via de app veel tips en wasprogramma's

Maaike33 13-02-2021

Fijne wasmachine met tal van functies

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Wij ervaren de wasmachine als zeer stil, makkelijk in de bediening, tal van programma's en handig te koppelen aan je telefoon, zodat je op afstand kunt zien wanneer hij klaar is.
Ook vinden wij de add-wash functie erg fijn met een baby in huis.

Fijne wasmachine die zijn geld waard is.

Jojo52 12-02-2021

super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Heel erg tevreden met deze wasmachine, had reviews gelezen en idd het voldoet volkomen aan mijn verwachtingen.
Als de droger het gaat begeven dan word de volgende zeker een Samsung, super merk.

StephanL 11-02-2021

Top wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Wast goed schoon en de add wash is erg handig om achteraf nog was toe te voegen. Door de 9kg kan er ook behoorlijk wat was per keer in, flinke vooruitgang met onze oude wasmachine. Verder is hij heerlijk stil tijdens het wassen en centrifugeren. Kortom tot zover een top apparaat.

Bibiwo 09-02-2021

Geweldig! Echt alles in een!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Ik wilde specifiek Addwash en automatisch doseren en deze heeft het allemaal in een! Vaak hebben ze of het een of het ander. En niet te vergeten de automatisch trommelreiniging! Mn andere wasmachine was door slecht onderhoud van de trommel stuk gegaan, dat zal bij deze niet gebeuren! Echt top ding, nu al!

Jakre 08-02-2021

Wat een super mooie wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Super mooie wasmachine, wast heel erg stil zelfs met centrifugeren is hij erg stil. totaal geen spijt van deze aankoop.

Cindy_1987 07-02-2021

Super

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

Super wasmachine super hand met de auto dosis ook makkelijk uit te zetten
Maakt goed schoon en zat. Programma's om uit te kiezen.
De add wasch is super handig zeker met 2 kleine kinderen rond lopen en weleens knoeien en dan snel even shirtje er bij die dan gewoon ook hartstikke goed schoon

Anoniem 30-01-2021

wasmachine 9KG

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

wat een geweldige apparaat, erg duidelijk en voldoend aan alle eisen en ook wat samsung aangeeft.
super stil.

alleen maakt hij veel geluid als deze klaar is met wassen, lijkt soms wel op een kermis.

JJHD 30-01-2021

Super fijne machine!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE

De machine nu twee weken in gebruik en kan niet anders zeggen dan dat het een fijne machine is in gebruik. Wast zoals je mag verwachten fris en schoon! De programma's zijn eenvoudig te vinden en in te schakelen. Het korte programma is wel een uitkomst. Gezellige melodietje als de machine klaar is en een notificatie op de telefoon (door app) zijn erg handig. Over de levensduur kan ik nog niets zeggen, maar het begin is goed!