Samsung WW90T684ALE/S2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T684ALE/S2 op Kieskeurig.be.

Bas 14-03-2021

Uitstekende wasmachine, zeer tevreden mee!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

Nadat onze oude Samsung wasmachine het na 12 jaar (!) had begeven een nieuwe Samsung AddWash wasmachine WW90T684ALE aangeschaft. Bezorging op afgesproken tijd en de bezorgers zijn beleefd, werken snel en netjes.
Goede prijs/kwaliteit voor zover nu te beoordelen. De mogelijkheden om voor ingestelde programma’s aan te passen is erg fijn en ook de app (SmartThings) is in een mum van tijd geïnstalleerd en werkt goed. De bediening is eenvoudig en duidelijk. AddWash, stoomfunctie en de vele instelmogelijkheden zijn echte pluspunten.
Het enige minpuntje wat ik ervaar is het AutoDose systeem; niet handig om automatisch wasmiddel toe te voegen als je 3 verschillende soorten wasmiddel gebruikt (color, black en white). Hierdoor moet de instelling, voor toe te voegen wasmiddel, altijd op handmatig staan en mocht je toch een keer van AutoDose gebruik willen maken, dan moet dit weer op de machine opnieuw ingesteld worden. Indien je natuurlijk maar van 1 soort wasmiddel gebruik maakt is dit natuurlijk een ideale oplossing. Voor wasverzachter maak ik wel gebruik van AutoDose; dit werkt goed en is zuinig in gebruik (dosering automatisch maar ook handmatig in te stellen).
Kwaliteit van de Samsung wasmachines is uitstekend; erg goede ervaringen met mijn vorige model gehad (nooit iets kapot geweest in 12 jaar). Value for money in vergelijk met andere, duurdere machines op de markt met vergelijkbare functionaliteiten. Ik onderhoud de machine goed (op tijd een reinigingsprogramma draaien + een extra handje soda toevoegen omdat ik vloeibaar wasmiddel gebruik en dat aanslag/vettigheid in de leidingen/trommel achterlaat). Ontkalkingsmiddel is niet nodig omdat we hier erg zacht water hebben (pH

Pluspunten

• AddWash
  • app SmartThings
  • Stoomfunctie
  • Veel keuze uit wasprogramma's

Minpunten

• AddDose voor mij niet praktisch

Jitze 29-03-2021

Milieuvriendelijk en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

We zijn vooral erg blij dat we een modernere en milieuvriendelijke wasmachine hebben dan de vorige en het is helemaal geweldig dat hij ook met de nieuwe energielabels, nog steeds een A label heeft. Verder zijn wij niet heel erg veel eisend. Het is leuk dat je hem eventueel kan instellen voor een gunstig tijdstip. Het is eenvoudig in gebruik, al moeten we wel een beetje wennen aan zo'n modern apparaat. Hij doet tot nu toe wat er beloofd wordt. Erg fijn apparaat.

Pluspunten

• Lekker groot
  • Milieuvriendelijk
  • Makkelijk in de bediening

FFleury 21-10-2020

Uiteraard weer een goed product van Samsung!

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

Deze Samsung wasmachine is wat je van Samsung verwachten mag. Veel opties, kinderlijk eenvoudig in bediening en fraai ogend. Weinig "herrie" zowel tijdens het wassen als tijden het centrifugeren. Dit was voor ons de reden om voor Samsung te gaan

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Nuttige en veel functies
  • Eenvoudige bediening
  • Weinig herrie

Minpunten

• Nog een minpunten kunnen ontdekken.