Beste deals -6% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T684ALE/S2 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marieke en Robby 01-07-2022

Mooi stil en veel functies

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele mooie fijne wasmachine. Stil en heel duidelijk, veel functies. Een topper onder de Samsung wasmachines net het gebruikelijke liedje als de wasmachine klaar is met draaien. Ook de functies via de telefoon werken goed. Kortom blij met onze aankoop.

ALP22 28-06-2022

Fantasties produkt

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super product. Doet precies wat ik ervan verwacht, en nog eens behoorlijk zuinig in het verbruik ook!

karin c 13-06-2022

superfijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne wasmachine met superveel programma's, automatische wasdosering en de was word gewogen en de wastijd daaraan aangepast

Ikkuh66 25-05-2022

Weer eens een topper van Samsung.

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De SAMSUNG - AddWash™ 6000-serie WW90T684ALE_S2
Is zeker weer zo'n topper van Samsung.
Deze is zeer makkelijk te bedienen met zijn vele programma's en met de Samsung App erbij kun je creatief je wasjes doen, en dan nog wijst het vanzelf welke programma keuze het beste is.
De automatische dosering voor je wasverzachter of wasmiddel is super handig spaarzaam en zeker goed voor het milieu. Minder water verbruik en niet te vergeten het stroomgebruik. Met de telefoon App kun je de programma kiezen en in stellen terwijl op het einde je een melding door krijg op je mobieltje wel zo makkelijke.
Maar alles bij alles neem zelf een kijkje op de Samsung site en overtuig je zelf wat de mogelijkheden zijn met deze duizendpoot van Samsung.

JaWa 20-03-2022

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een hele mooie grote wasmachine via de telefoon te bedienen met zoveel extra's ik ben er nog niet eens aan toegekomen om dit alles uit te proberen.

f**d@g**l.com 08-03-2022

Aanrader

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

Uitstekende wasmachine. Gemakkelijk in gebruik en bediening.
Mooie actie van Samsung.

Blessing 07-03-2022

Heel goed

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De samsung werkt heel goed voor de prize. Het werk met mijn telephone.

Sarah1 06-03-2022

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

De wasmachine is gemakkelijk te bedienen en heeft veel keuzemogelijkheden en maakt weinig geluid. Ik ben zeer tevreden.

f**0@l**e.nl 01-03-2022

heel tevreden over de wasmachine, ik heb hem sinds 2 weken thuis, korte en snelle wasprogramma´́s.

Anoniem 26-02-2022

Een geweldige was machine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een super wasmachine stil zuinig en onze was ruikt weer lekker fris en super schoon.
De kwaliteit ten opzichte van de prijs is geweldig heb echt het gevoel dat het een koopje is.

Abdullahiknouz@hotmail.com 20-02-2022

Extreme en radicale wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

Deze wasmachine is op elke front extreem en radicaal goed in. Naast dat die de was heel goed verzorgd, maakt hij bijna geluid ter vergelijking met de vorige wasmachine die ook Samsung was. Wegens de wifi technologie kun je via je smartphone je was goed op temperatuur, programma's, spoelingen, centrifugeren en economisch instellen. Ik heb nog de geluk gehad dat ik de wasmachine via wehkamp voor 599 euro heb gekocht en nu na 2 dagen is verhoogd naar 750 euro.

Pluspunten

• Zuinig
  • geavanceerd
  • Add Wash
  • WIFI

Anoniem 19-02-2022

Geweldig

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi apparaat en veel handige menu mogelijkheden die je kan personaliseren. Ook handig via smart things.

NansNL 16-02-2022

Mooie veelzijdige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is de tweede keer dat wij voor een Samsung Ecobubble hebben gekozen omdat we al jarenlang tevreden zijn over de was prestaties. In deze nieuwere versie zijn fijne extra’s verwerkt zoals de stoom functie en Addwash deur. We hebben hem nog maar net, dus moeten alle snufjes nog ontdekken, maar de eerste indruk is goed. Daarbij is het een stille machine, eenvoudig in de bediening en ziet hij er mooi uit.

t**d@l**e.nl 16-02-2022

prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

Prima wasmachine met handige extra functies zoals automatisch doseren en was toevoegen terwijl de machine bezig is. Wast tot nu toe goed schoon, spoelt goed, is stil. Zelfs bij het centrifugeren. We hebben hem nog niet zo lang maar zijn tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• add wash
  • autodose
  • stil
  • zuinig

Minpunten

• deurtje gaat niet ver open

w**w@g**l.com 16-02-2022

Een aanrader.

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

Een nieuwe wasmachine nodig die energie zuinig is en niet te duur isl
Oude wasmachine Miele gebruikte veel water en niet zuinig in gebruik.

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • weinig geluid

Lies23 16-02-2022

Fijne en goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine wast goed schoon en is makkelijk in bediening. Via de app kun je de machine in de gaten houden, maar ook zonder app is de machine goed en eenvoudig te bedienen.

r**h@z**t.nl 15-02-2022
Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

Net nieuw maar werkt goed de was is schoon.
Duidelijk hoe machine werkt.
Geluidsvriendelijk niet te veel lawaai.

Pvbn 14-02-2022

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat ben ik blij met mijn nieuwe Samsung wasmachine (WW90T684ALE)

Voordelen:
- maakt niet veel geluid
- elektronische bestuurd, maar niet moeilijk
- veel wasprogramma's
- niet veel lawaai
- wast mooi schoon
- extra luikje aan de voorkant voor de vergeten was

Nadelen:
- tot nu toe nog niet kunnen ontdekken

JG Vink 13-02-2022

Geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een stille wasmachine, met een grote trommelcapaciteit.
Veel programma's die ook individueel aan te passen zijn.
Een app waardoor je rustig in je stoel kan zien wanneer de machine klaar is.
Machine wat goed schoon ook bij lage temperaturen.
En dat alles voor een redelijke prijs, helemaal bij gebruik van een actie op dit moment

Anoniem 12-02-2022

Zeer goede mooi wasmachine voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung WW90T684ALE/S2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zo wie zo fan van Samsung en ik ben zeer blij met mijn nieuwe wasmachine. Hij is geruisloos, ook bij het centrifugeren. Ik kan deze wasmachine zeer goed aanraden. Makkelijk is gebruik en een mooi ontwerp voor een zeer goede prijs