Samsung WW90T936ASH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T936ASH op Kieskeurig.be.

Anoniem 20-10-2021

Top

Fantastisch wasmachine snelle was
Schoon en goed stoomfunctie
Goede gebruiksaanwijzing
Top product en een aanrader

Anoniem 20-10-2021

Samsung wasmachine de 9 kg addwash

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Echt een super fijn apparaat beter dan miele en bosch ook de wifi functie is super kan nu vanaf benden of buiten de was aanzetten zien hoelang hij nog moet etc echt super machine

Jelmer08 18-10-2021

Top wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

goede wasmachine, maakt weinig geluid, trilt niet hard, veel programma's, duurzaam. Al met al, top aankoop!

Bianca85 16-10-2021

Luxe uitstraling met vele opties

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Wij hebben deze wasmachine gekozen vanwege de vele wasprogramma's en opties en daarbij is hij heel zuinig in stroom en water verbruik. Een leuke bijkomstigheid is dat je hem via een app kan bedienen en instellen als de was er éénmaal inzit en de wastijd en verbruik bekijken.

Anoniem 13-10-2021

veel opties, installeren gaat vlot.

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

nu 2 dagen draaien en is erg stil, installeren ging vlot. app is erg handig, bij elke keer dat hij klaar is geeft hij een melding,
zo kan ik mijn vrouw in de gaten houden dat ze goed haar best doet.

Anoniem 13-10-2021

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Ik vind het werkelijk een topproduct. Boven mijn verwachtingen. Doet zeker wat het moet doen. Super schoon en droog in zeer korte tijd

Robin20 13-10-2021

Super product

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Doet alles wat je ervan verwacht! 1600 toeren, is stil en natuurlijk met de app Smartthings te bedienen!

Herman uit Eibergen 13-10-2021

Stille,zuinige,perfect schoonwassende machine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

De machine is stil en heeft een uitgebreid programma. De automatische dosering werkt goed en bespaard geknoei en handelingen. Heeft voor alle was soorten een perfect programma. We zijn er zeer tevreden over.

irma24 13-10-2021

zelfs een kind kan de was doen

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

makkelijk in gebruik , en ik gebruik minder was middel
Ideaal is de automatische dosering van wasmiddel en wasverzachter.alleen is het onduidelijk welk wasmiddel ik moet gebruiken in het doseer systeem omdat er 1 bankje is voor wasverzachter en 1 voor was middel , dus niet apart voor de witte was of bonte was

Tevreden Klant SamsungFan 11-10-2021

Heerlijk stille en rustige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Altijd fan geweest van het merk Samsung, telefoons, Smart TV, printers en nu dus ook een wasmachine! Wij waren op zoek naar een ruime kwalitatief goede wasmachine en hebben deze gevonden van het merk Samsung. Mooi design, goede was kwaliteit en heerlijk rustig stil doordat de motor direct op de trommel is bevestigd. Ook de de droger in dezelfde lijn aangeschaft. Ook super en is heerlijk stil. Zoals je van een mooi merk als Samsung mag verwachten!

Peter 1968 08-10-2021

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Wasmachine nu een paar dagen in huis en al enkele wasjes gedraaid. Wat een fijne wasmachine. Alles komt lekker schoon uit de machine. Maar wat we het aller fijnste vinden van de wasmachine is dat je hem nauwelijks hoort. Wij laten hem nu ook dan in de nacht draaien dmv het uit stellen van de starttijd zodat niemand er last van heeft. Wij zijn uiterst tevreden!!!

ReneH1972 07-10-2021

Stille machine met veel opties

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Supermachine is het geld echt waard.
Veel opties en makkelijk te bedienen.
Er is geen reden meer om voor een Miele machine te gaan die
duurder is met minder opties!
Echt een aanrader

Monika95 07-10-2021

Droom was machine!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Het is een wasmachine met een zeer breed scala aan functionaliteiten, de was is schoon, fris en geurig. Het probleem met gekreukte en harige kleding is voorbij. Ik kan deze wasmachine zeker 6* en> beoordelen. Aarzel niet, het zal uw beste geld zijn!

Anna431 07-10-2021

Fantastisch!!!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Vandaag bezorgd en inmiddels toe aan mijn vierde was. De machine is heel erg stil. Mooi design. Leek wat moeilijk om hem in eerste instantie te bedienen maar viel ontzettend mee. Ben er ontzettend blij mee.

ROB27 06-10-2021

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Heel makkelijk in gebruik, en ook erg handig om via de app op afstand de voortgang van het wasprogramma te zien! De stoomfunctie was nieuw voor ons, maar we kunnen inmiddels niet meer zonder.

Eren70 06-10-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Geweldige machine, bijna geen geluid. Wast prima en snel. Is makkelijk te verbinden aan je telefoon waardoor je nog meer gebruiks gemak ervaart.

Anoniem 06-10-2021

Super Machine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

De machine is geruisloos en dus kan hij in de nacht draaien. het is echt een genot om mijn was ermee schoon te krijgen. super vulsysteem voor wasmiddel. super veel mogelijkheden voor verschillende wassen te draaien

Rayman76 05-10-2021

Nieuwe wasmachine, wederom een Samsung

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Na 10 jaar lang met volle tevredenheid gebruik gemaakt van Samsung Wasmachine. Helaas kapot gegaan maar door de positieve ervaringen terug een nieuwe Samsung wasmachine aangekocht. Na goede voorlichting in de winkel gekozen voor de WW80T936ASH. Mooi machine met goede opties en Energielabel A. Dit tesamen met de 1600 toeren was dit voor ons de beste keuze.

Mark2021 05-10-2021

Handig in gebruik ook met de app

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

Nadat onze oude Samsung wasmachine stuk ging na zoveel jaren trouwe dienst, uiteraard weer voor Samsung gekozen met zo'n beetje alle opties die er zijn!

Anoniem 04-10-2021

perfecte machines

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

perfecte combinatie van deze twee machines wasmachine en de droger prima design past uitstekend bij ons interieur voor ons de juiste aankoop