Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T936ASH op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 01-07-2022

Top Machine!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Enorm tevreden met onze nieuwe aankoop, hiervoor 8 jaar gebruik gemaakt van een wasdroger combinatie van Samsung die aan vervanging toe was. Deze nieuwe 8000 serie is een stuk stiller, maar met name komt de was er schoner en droger uit. Zelfs korte wasjes zijn een stuk schoner!

Anoniem 28-06-2022

Super mooi design en werkt goed

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine met makkelijke app om via telefoon de machine te bedienen. Wast goed schoon en is erg stil

Wijngaard 28-06-2022

Geweldig

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Man van 57 jaar kan de was doen ;)
Super eenvoudig en simpel te bedienen
Wasmiddel erin en wasverzachter erin programma selecteren
En draaien maar
Helemaal top

rh stoter 23-06-2022

Een geweldige wasmachine.

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze wasmachine nu een paar keer gebruikt en hij voldoet me prima, ik heb hem gekocht ter vervanging van mijn eigen machine die al 20 jaar oud was ik hoop dat deze ook zolang tot volle tevredenheid mee gaat.

Anoniem 19-06-2022

Mooie en functionele machine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede machine, wel even wennen met alle nieuwe apps eraan toegevoegd. Heb je geen zin in een te ingewikkelde instelling dan zou ik een andere kiezen.

TheHoff 18-06-2022

Voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 21 jaar waren we toe aan een nieuwe wasmachine. Na veel onderzoek gekozen voor de Samsung QuickDrive 8000 serie. Het apparaat is erg eenvoudig te bedienen, zit kwalitatief goed in elkaar en is erg stil. Tot nu toe voldoet die aan onze verwachtingen. Mijn vader van 81 jaar oud heeft er direct ook één gekocht en kan zowel de app als de machine goed bedienen en is er ook erg blij mee.

Jacqueline H v H 09-06-2022

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een paar dagen de wasmachine WW90T986ASH/S2 in huis.
Wij zagen er erg tegen de bediening van de nieuwe machine op.
Maar wij hebben ons om niets druk gemaakt, het wijst zich vanzelf.
Zoals bijvoorbeeld de automatische dosering van een vloeibaar wasmiddel en wasverzachter.
Je kan niet alleen de hoeveelheid instellen maar je kan de automatische dosering ook uitzetten. De eerste was resultaten zijn echt geweldig, schoon en lekkere frisse was uit de machine. Kortom een echte aanrader, hadden wij de vorige wasmachine er maar eerder uit gedaan.

CBoz 08-06-2022

Meer dan tevreden met aankoop

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zojuist de wasmachine binnen en de eerste wassen gedraaid. We zijn zeer tevreden met deze aankoop niet te vergelijken met onze vorige wasmachine van 15 jaar oud.

Dickvr 06-06-2022

Prima machine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine die aan alles voldoet en zeer makkelijk in testellen . Ze zeggen wel eens nee kind kan de was doen maar dat is bij deze ook echt zo

Een aan rader

Anoniem 31-05-2022

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze wasmachine was kapot toen hadden we een samsung wasmachine gekocht dit is echt da fijnste wasmachine die wij ooit gekocht hebben voor ons nooit geen ander merk meer en we zijn ook voor een samsung droger gaan kijken

Mo Nasr 30-05-2022

Great Product with smart feature

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Love the product's great smart features, especially the AI washing, love the mobile app functions. where you can check and manage your loads from your phone
very silent to the level where sometimes I don't feel that it is even running, very economic when it comes to energy consumption.
Really happy with my purchase.

Robert S1234 28-05-2022

Doet wat het beloofd

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet het goed en is erg stil!

Vele was programma’s en heel makkelijk te koppelen met je telefoon. Met bijbehorende droger stelt die doormidden van communicatie het juiste droogprogramma in.

Anoniem 19-05-2022

Samsung wasmachine Quickdrive 8000 serie

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed en mooi product van Samsung.
Van alle gemakken voorzien.
Misschien één minpuntje.
Geen trommelverlichting.

Jeroen2073 15-05-2022

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top machine , quickdrive is echt een uitkomst en het auto doseer systeem ook top!
Ook met de WiFi functie een seintje krijgen wanneer de machine klaar is is erg handig

OzGo 01-05-2022

Topper

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top wasmachine. Werkt naar behoren. Soet wat die mier doen. Ben erg tevredenee. Zou het zeker aan iedereen aanraden.

Kush 21-04-2022

Ontzettend goed eerste indruk

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude wasmachine was het aan het begeven na 12 jaar. Tijd voor een nieuwe. Na een week lang ontzettend veel wasmachines vergeleken te hebben (ook andere merken), hebben wij de keuze gemaakt om voor dit apparaat te gaan. Wij wilden sowieso een slimme wasmachine en de eentje die zuinig is. Nou daar voldoet deze aan. Daarnaast is deze lekker stil en de machine trilt nauwelijks. Wij waren anders gewend. Wij zijn het meest gecharmeerd van de app. De app geeft advies, nadat je aangegeven hebt wat erin zit. Perfect! Daarnaast is de autoloze functie de functie die ons hopelijk op de langer termijn kosten gaat besparen. Minder wasmiddel, maar toch je was perfect schoon! Ik raad deze wasmachine dan ook iedereen aan! Doen! Owja, de verlengde garantie van 5 jaar en standaard 10 jaar op de motor waren ook zeker belangrijke factoren om dit geweldige apparaat te kopen.

Anoniem 14-04-2022

Samsung wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn nieuwe wasmachine wast fantastisch, de vrouw is er super happy mee! Ik mag er helaas niet aanzitten.

U Lotz 13-04-2022

Milieu bewust en smart

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine weegt zijn was, waarna hij zelf zijn water en wasmiddel aanpast. En hem dus milieu bewust maakt. En zo sneller kiest om een kleinere machine was te draaien, omdat de machine zich hier naar instelt. je de was dus beter kan bijhouden.
Via de app kan je hem instellen (en evt starten), tijd bijhouden en stuurt een bericht als deze klaar is. Natuurlijk heb je wel WIFI nodig, helaas ondervind ik op dit moment een verbindingsprobleem en heb deze gemeld daarom voor algemene functies voor nu 4 sterren. Omdat dit beter kan, maar ik heb deze storing kunnen melden en wacht verder op reactie. Kan hier op dit moment nog niks over zeggen, behalve dat het er in eerste instantie erg goed uit zag en ik zelfs kon aangeven wat voor was het betrof (broeken, handdoeken, vesten) en de app dan aangaf wel programma, wol of juist iets anders. Hier was ik wel van onder de indruk. Dus als het werkt ik hier wel heel erg blij mee ben. Ook dat je kan starten op afstand en je dan weet wanneer je thuis moet zijn.
Ook kan je zelf wasmiddel aanpassen en de was voelde ook met laagste verbruik van het wasmiddel schoon.

Kimo17 11-04-2022

Super wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben anderhalve maand geleden deze wasmachine gekocht en sindsdien ontzettend veel plezier van gehad. De wasmachine mooi en modern uit. Wel even goed moeten uitzoeken hoe alles precies werkt en hoe je alles kunt instellen, maar het wijst zichzelf vrij goed uit. We hebben er heel veel plezier van en zou deze wasmachine ook zeker aanbevelen.

Anoniem 02-04-2022

Geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WW90T936ASH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze machine nu een kleine week in gebruik en hij is echt een topper onder de wasmachines!
Veel mogelijkheden om in te stellen en wat zeker handig is dat hij automatisch het wasmiddel doseert want meestal geef je toch meer dan nodig is.
Wij zijn er iig héél erg blij mee!!!