Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90T734AWH op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

R Hillebrand 30-06-2022

Goede referenties dus proberen waard

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is mijn eerste wasmachine van samsung en na goede uitleg verkoper dit merk gekocht
Heb al een koelkast, tv, horloge etc. jaren telefoons van samsung en nooit problemen
Dus een tevreden Klant *****

Dorothy28 27-06-2022

geweldige wasmachine :)

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk te gebruiken programma's, superstille wasmachine. Samsung heeft zich ingespannen als het gaat om het uiterlijk van de wasmachine en de functionaliteit ervan. ik raad aan :)

Sophia 3 26-06-2022

Samsung QuickTime 7000

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top wasmachine, mooi stil, goede programma's , grote wastrommel maar ook geschikt voor kleine wasjes en hygiënisch stoomprogramma.

Foud 23-06-2022

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel goede product. Uit ervaring met ons vorig Samsung wasmachine gaan we gewoon met volle vertrouwing met Samsung door. Het doet waar het voor gekocht is. Prefect prijskwaliteit.

Anoniem 23-06-2022

Perfect stille wasmachine met een heoot capacitei.

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch combinatie van wasmachine en droger
Wasmachine is heel erg stil met een groot deur en vele programma’s. Heel tevreden en blij ermee. Omdat ik 3 maal pd wast en droger gebruikt

Juultje123 22-06-2022

Wat een luxe!

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met de aanschaf van deze wasmachine. Wat mij over de streep haalde was naast de grote laadruimte en mooie design, ook de optie om je apparaat via WiFi en de app te kunnen bedienen. Werkt zelfs met Apple. De verschillende wasprogramma’s zijn duidelijk en automatische dispenser ook (niet meer teveel wasmiddel/wasverzachter). Was is ook mooi schoon. Heb ik al gezegd dat het er heel goed uitziet?

Joshuatree1504 21-06-2022

Eerste indrukken: geweldig

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie machine! Mijn eerste Samsung was 12 jaar oud en nu met pensioen….De nieuwste is van geheel andere orde: rustig, met it-verbinding en het belangrijkste: hij wast perfect! Hopelijk weer verl schone wasdagen!

Elizabeta 20-06-2022

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Ik heb dit wasmachine 2 week geleden gekocht,ik was wel bang dat het moeilijk wordt om te bedienen,maar na 2x wassen weet ik hoe moet ik bedienen! Heel blij me,mijn was ruikt heerlijk! Echt een aanrader

Anoniem 18-06-2022

Goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie, goede en stille wasmachine. Lekker veel programma’s voor elke was. Je leert de programma’s snel en via WiFi verbinding kun je het via je mobiel volgen:

CW11 18-06-2022

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima, genoeg functies en een mooi design. Vooralsnog niks op aan te merken.
Fijn dat het eind-muziekje uit kan!

Anoniem 16-06-2022

Super wasmachine voor een goede prijs!

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De 1e keer dacht ik: ik zet 'm ff snel aan. Maar het is toch wel handig om de handleiding meerdere keren door te nemen. Eerst calibreren dus. Daarna vertelt de machine globaal zijn functies. Je kan er zoveel kanten mee op! Het zou jammer zijn om niet op de hoogte te zijn van alle mogelijkheden van deze wasmachine. Ik vind de optie automatische dosering echt handig!!! De gebruikte hoeveelheid is ook aan te passen naar wens of hardheid van je water. Let wel op: je mag geen gel-wasmiddel gebruiken maar alleen wasmiddel wat meer vloeibaar is. De optie om de wasmachine op afstand te bedienen zie ik persoonlijk niet als iets geweldigs. Je staat er tenslotte zelf al bij als je de was erin doet. Dan kan hij ook meteen aan, of je zet startuitstel aan. Als de wasmachine klaar is speelt hij een best lang maar leuk deuntje af (wat je overigens ook uit kan zetten). Ik zei tegen mijn dochter: we hebben wel een vrolijke wasmachine gekocht haha.. Na het kiezen van een programma kun je daarbij nog extra functies inschakelen, bijvoobeeld 'intensief'. De optie hygienisch stomen is ook heel fijn, alles echt schoon. Bij de extra functie Bubble soak wordt de was eerst geweekt in waterbubbels die vlekken beter laten verdwijnen. Dan vind ik de optie om programma's te verwijderen heel fijn. Ik gebruik toch het meerendeel van de voorgeprogrammeerde niet. Je kunt daarna je eigen persoonlijke, veel gebruikte programma toevoegen!!! Oja, hij is ook best stil en ik vind dat hij er heel mooi uitziet. Wel jammer is het dat je door de donkere deur de was bijna niet kunt zien.

Anoniem 09-06-2022

Super stille, geweldig werkende wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt geweldig stille machine. Werkt perfect. Ook app is makkelijk en ideaal te bedienen. Fijn dat deze gekoppeld is aan de droger

Anoniem 09-06-2022

Wasmachine serie 7000

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De samsung wasmachine 7000 serie is goed perfect
Maar je kan niet alle wasmiddel gebruiken wegens verkalking of verstopping

RobvD68 08-06-2022

complete wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooie en complete wasmachine met een groot aantal verschillende programma welke makkelijk in te stellen zijn ook de melding op je telefoon zijn handig

Walsan 08-06-2022

Het apparaat doet zijn werk

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn blij met onze nieuwe Samsun wasmachine. Goede, handige programma’s, rustig draaiend, schone was, frisse was. Kortom, de machine doet zijn werk. Drogen op 1400 toeren gaaf bij de vorige Samsung wasmachine een iets beter resultaat.

Anoniem 06-06-2022

Nieuwe wasmachine voor mijn moeder

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onlangs was de wasmachine van mijn moeder kapot gegaan, hierdoor is mijn oog gevallen op het model SAMSUNG QuickDrive 7000-serie WW90T734AWH.

Dit is een aanrader! Heel zuinig en kwam decibel perfect.

NL90 01-06-2022

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

Product voldoet aan de verwachtingen. Is stil, wast schoon en de automatische doseringsfunctie is echt mooie uitvinding. Nooit meer zelf te hoeven stoeien met een dopje wasmiddel. Top.

Anoniem 01-06-2022

Great wasching machine, connects to smart home

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] The washing machine itself is great. Powerful and also beautiful. It also connects to home's wifi network and works with SmartThings app.

Erikvn 31-05-2022

Super stille machine

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] machine is echt stil ,doet wat hij moet doen verder alle functies nog leren kennen
goede service bij levering ook mooi op tijd en was werkelijk zeer snel op zijn plek en aangesloten met test draai

Anoniem 30-05-2022

Heerlijk rustige machine met perfecte was resultaa

Geschreven voor: Samsung WW90T734AWH

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijk stil en een ruime wastrommel ideaal voor een gezin met kleine kinderen. Was wordt perfect schoon.