AEG L87685FL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
75 dB

8,9

05marijke 08-05-2013 Product maand in bezit

Een hele mooie en goede wasautomaat die voldoet aan de vertelde eisen en dat scheelt ons enkele was beurten per week goed geadaan om deze aan te schaffen helemaal geen spijt van.

wassenendrogen 24-04-2013 Product kwartaal in bezit

Bij het aanschaffen van onze nieuwe was- en droogmachines heb ik rekening gehouden met onze ervaringen met voorgaande machines. We hebben altijd AEG gehad. Nadat we een was- en 'droogmachine' kochten, heeft de vorige nog jaren gedraaid bij onze zoon. Dit is onze vierde machine na 46 jaar!

A. He 22-04-2013 Product kwartaal in bezit

9,6
Degelijke goed schoon wassend apparaat met een goed leesbare gebruikershandleiding die de bedieining van deze wasmachine met de vele wasmogelijkheden goed uitlegt.

carolien2013 21-04-2013 Product kwartaal in bezit

prima wasmachine! !!!! Een echte aanrader . De was komt bij 1600 toeren vrij droog uit de machine. Schakelt automatisch uit wanneer de machine klaar is (wat voor mij een veilig gevoel geeft wanneer ik weg ga en de machine aanzet .
Duidelijke display makkelijke bediening .Ruime keuze aan programma s een opfrisprogramma een stoomprogramma goed voor teer textiel .

P. van Duinen 20-04-2013 Product kwartaal in bezit

Hele fijne wasmachine, erg groot, stil en de was komt er vrij droog uit als op 1600 toeren wordt gecentrifugeerd.. Ook handig het 20 minuten programma en opfrisprogramma.

RRiethoven 19-04-2013 Product kwartaal in bezit

Een mooie, stille wasmachine waar lekker veel was in kan, ideaal met een gezin. Scheelt weer een aantal wasbeurten.
Handig dat je de wasprogramma's ook kunt inkorten, alleen viel het me een beetje tegen dat het langste en een-na-langste programma niet veel schelen qua tijd, het kortste is dan ineens weer minder dan de helft van het middelste programma. Dus gewoon half de tijd is niet mogelijk. Maar verder wast hij prima schoon. We zijn er erg blij mee!

Anne38 19-04-2013 Product maand in bezit

Super machine en kan er veel was in kwijt, ideaal met een gezin.Ook veel bedieningsmogelijkheden met veel keuze.

H.Selman 10-01-2013 Product kwartaal in bezit

Een mooie degelijke wasmachine. Borstelloze stille motor met 10 jaar garantie. Machine is erg stil tijdens wassen en centrifugeren. Handige tijdsindicatie, eenvoudige programma aanpassing en automatische afschakeling wanneer programma klaar is. Op advies 1 x per 30 wasbeurten een reinigingscyclus met poeder uitvoeren omkalk en aanslag te verwijderen. Zeer tevreden.

vosmark 30-12-2012 Product maand in bezit

Machine bevalt prima maar maakt tijdens centrifugeren wel veel meer geluid dan ik verwacht had. Onze afgedankte Marijnen van 20 jaar oud maakte even veel herrie in die fase.
Aangezien geluidsproductie voor ons een belangrijk punt is,
hebben hiervoor al een monteur laten komen.
Volgens de monteur zijn onze verwachtingen mbt geluidsproductie te hoog gespannen. Machine staat naast de kamer van de kinderen, dus centrifugeren stellen we nu uit tot in de ochtend (uitgestelde start van centrifugeren kan gelukkig ook :-) )
Voor de rest erg prettige machine, mijn vrouw vindt hem met name zeer gebruiksvriendelijk.

Review Paul 08-12-2012 Product maand in bezit

9,4
Geweldige machine met een maximum belading van maar liefst 8kg. Grote deuropening voor gemakkelijk in en uithalen van de was.
De machine is opvallend stil tijdens gebruik, de mogelijkheden aan wasprogramma's zijn zeer goed, ook de mogelijkheid voor een uitgestelde start is erg handig. De machine eenvoudig te bedienen, is erg veilig en heeft zelfs een kinderslot.

Abito52 07-12-2012 Product maand in bezit

Deze AEG L78675FL wasmachine voldoet voor de 100% aan onze verwachtingen, wast zuinig, stil en is eenvoudig te bedienen. De grote 8kg trommel is ideaal, het wasgoed ligt lekker ruim in de trommel en het waterpeil past zich automatisch aan de hoeveelheid wasgoed in de trommel.
Het maximale toerental van 1600 toeren per minuut past zich ook automatisch aan het gekozen programma, zodat je kwetsbare wasgoed niet met een te nog toerental kan draaien. Je kunt wel het toerental nog een paar stappen verder verlagen, indien nodig. Onze oude AEG Lavamat van 1997 waste ook nog prima (nooit een defect aan gehad) maar we wilden graag een energiezuinige A+++ in huis halen en zijn met deze AEG L78675FL zeer tevreden en gaan ervan uit dat ook deze machine zijn betrouwbaarheid ten toon spreidt.

Janssenw1 07-12-2012 Product kwartaal in bezit

Grote inhoud,20 minuten programma voor een snel wasje
Wast goed schoon,eerste keer aeg hiervoor Miele
Enig puntje,je kunt niet corrigeren als je programma hebt gekozen

Zeer tevreden

Wassink R 23-12-2011 Product kwartaal in bezit

Het wasresultaat is prima en ik ben vooral blij met het 20 minuten programma, omdat ik hiermee de sportkleding vlug en goed kan wassen. De witte was kan je op 3 verschillende tijden zetten. Kort, normaal en lang. Dat scheelt tijd en ernergiekosten.
Daarbij heeftt de wasmachine veel verschillende mogelijkheden die makkelijk te bedienen zijn. Zo vind ik het opfrisprogramma waarin je ook kleding kunt stomen erg prettig.

gele leeuw 16-12-2011 Product kwartaal in bezit

Deze machine is echt goed in het gebruik, hij is makkelijk te bedienen, is erg stil en de extra grote trommel is voor mij erg gunstig. Wat ik ook super handig vind is de tijduitstel. Je kan gewoon deze machine zo instellen dat het over een paar uur begint te draaien! Dan kom je thuis van je werk en kan je je was ophangen. Ideaal.

P. den Hartog 15-12-2011 Product maand in bezit

Ik ben blij met mijn nieuwe machine, er kan veel wasgoed in en dat is fijn voor een gezin met kinderen.
Meestal was ik tijdens de daluren, met deze machine gaat dat heel goed, omdat er een tijdklok op zit.
De machine is uiterst stil, zelfs tijdens centrifugeren. Ook vind ik het fijn dat de machine na het wassen zichzelf helemaal uitschakeld.

J.Scheffer-Kars 10-12-2011 Product maand in bezit

Machine wast zeer goed schoon, en is zeer stil door de speciale constuctie van de motor.
Ook ideaal is het instellen van de toerentallen van de wasmachine.
Het elektra verbruik is minimaal voor een 8kg wasmachine.

R .Franchi 21-09-2011 Product kwartaal in bezit

Het is een fluisterstille wasmachine met een zeer grote vulopening. Kan 8 kilo wassen dus minder wasjes draaien. Was je minder dan 8 kilo regelt de wasmachine alles zelf, je gebruikt dus nooit meer water en eltectra dan nodig. Was resultaat is prima.

RobGS 11-09-2011 Product kwartaal in bezit

Mooie en stille machine. Ik heb vooraf getwijfeld of ik als alleenstaande voor een 8kg-machine zou moeten gaan. Vanwege de variëteit aan instelmogelijkeden, de zuinigheid en de stille motor deze toch aangeschaft. Tot nog toe geen spijt gehad van deze keuze. Machine staat op zolder op een houten vloer en buren blijken 'm nauwelijks te horen.

Monique246 01-09-2011 Product paar weken in bezit

Ik ben erg tevreden over deze wasmachine. Mooi design, uitstekend wasresultaat. De machine is erg gemakkelijk in gebruik. Eenvoudig te bedienen. Ook is de machine erg stil. Draai hem vaak 's nachts. Merk er niets van. De grootte van de trommel is voor ons gezin (5 pers) ideaal! Was minder vaak, de trommel kan goed vol (8kg). Kortom; wij hebben nog geen moment spijt gehad van de aankoop van deze wasmachine.

j. lamers 29-08-2011 Product kwartaal in bezit

9,6
het is een mooie maschine wat betreft design, hij wast prima, met 8 kg wasinhoud worden er minder beurten gedraaid.
ook hebben we al enkele dekbedden erin gewassen,wat in onze vorige wasmaschine niet mogelijk was.
Hij maakt veel minder geluid,wat het snachts laten draaien veel prettiger maakt.
Dit alles rechtvaardigd de wat duurdere prijs,maar ik denk dat dit zich ook wel zal uiten in de levensduur.