Bosch WAU28P75NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAU28P75NL op Kieskeurig.be.

Sunny 18-04-2021

Mooie, simpele, zuinige, handige wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Mooi, simpel te bedienen, geen poespas, handig met de doseringsfunctie. Hierdoor hoef ik maar 1 keer wasmiddel en wasverzachter te vullen en de wasmachine doet de rest. Zuinig en stil.

Pluspunten

• Zuinig
  • Simpel te bedienen
  • Automatisch doseren

Ruud de Vries 11-04-2021

Eenvoudige bediening en stil.

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Bijna alle apparaten in ons huishouden zijn van Bosch. Sommige zijn al 24 jaar oud. Nu (9april2021) weer gekozen voor een Bosch wasmachine en droger. Aanbieding bij BCC én een cashback actie van Bosch.De apparaten zien er mooi en solide uit. Ze werken stil en zijn makkelijk instelbaar met het digitale display. Met een bevestigingsblad is de droger op de wasmachine te plaatsen. Dit werkt ruimtebesparend. De wasresultaten zijn weer goed. 10 jaar garantie op de motor en zelf de standaard 2 jaar garantie met 5 jaar garantie uitgebreid.

Pluspunten

• stil en zuinig
  • eenvoudige bediening
  • Solide uitstraling
  • 1400 toeren centrifuge

Ronnie 31-03-2021

Duidelijke high tech wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Zeer mooie en fijne wasmachine.
Makkelijk bedieningspaneel.
Geeft optijd aan dat het wasmiddel op is.
Gaan we lang plezier van hebben!

Pluspunten

• Automatisch wasmiddel toevoeging
  • Makkelijk in gebruik
  • Grote trommel

Jolanda 17-03-2021

Fijne, ruime wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, ruime wasmachine. De bediening is makkelijk, het wijst zich redelijk vanzelf en met de handleiding een keertje doornemen snap je de rest van de opties ook wel. Het automatische doseersysteem werkt handig en kun je naar behoefte makkelijk uit of aan zetten. Wasverzachter staat bij mij altijd aan, wasmiddel niet altijd want ik gebruik verschillende wasmiddelen voor kleur, zwart en wit. De wastijd is lang, als je de energiezuinige optie kiest, maar je kunt de wastijd gelukkig ook verkorten.

Al met al een prima, gebruikersvriendelijke, wasmachine.

Marloes 14-02-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Wasresultaat ben ik tevreden over. Alleen de Idos geeft geen signaal als het bakje leeg is. Of het duurt gewoon te lang want ja elke paar maanden moet de wasmachine toch ook trommelreiniger-beurt krijgen. Dat geeft dan wel wat gedoe: Idosbakje legen en schoonmaken. Maar verder dus erg tevreden.

Pluspunten

• Wasresultaat
  • Idosering

Minpunten

• Idos signaal ontbreekt

Lonneke 24-01-2021

Bosch i-dos, gemak dient de mens.

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude machine heeft 10 jaar naar tevredenheid gefunctioneerd. Nu tijd voor een nieuwe. De Bosch WAU28P75NL. Een wereld ging voor ons open. Wat een techniek. Het automatisch doseersysteem, geweldig. We moesten het 3 keer lezen voor we het geloofden. Dit, omdat we de machine on line dienden te kopen door de "lock-down" waar we ten tijde van de aankoop mee te maken hadden, en waar de oude machine niets mee te maken had. Die bepaalde zelf wel wanneer ie er definitief mee stopte. Tja.. Deskundige informatie vooraf door een verkoper was dan ook geen optie in dit geval. Dat was voor ons wel even "een dingetje". We dachten aanvankelijk dat een wasprogramma van 3,5 uur een vergissing was. Wisten wij veel dat dit anno nu heel normaal is. En dat het verbruik van stroom en water hier juist door verminderd werd. Maar na uitvoerige bestudering van het instructie materiaal werden we steeds blijer met onze aankoop. Een veelvoud aan practische programma's. En als je het eenmaal door hebt, eenvloudig in te stellen. En dan de stilte waarmee de machine z'n werk doet.. Fantastisch. Kortom, wij zijn meer dan blij met deze wasautmaat.

Mirjam 10-01-2021

Geweldige machine!

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn apparaat is deze wasmachine. Nadat mijn AEG na 13 jaar op Nieuwjaarsdag de geest gaf, werd ik in het oerwoud van nieuwe wasmachines geslingerd. Hoe vind je je nieuwe machine in de inmense hoeveelheid aan keuze mogelijkheden. Na een dag zoeken op het internet, heb ik de keuzehulp ingevuld op kieskeurig.nl. En dat werd deze. Mijn nieuwe machine draait als een zonnetje, is fluisterstil en mijn was is stralend schoon. De was doen is weer een feestje!

Berend J 29-12-2020

van oud naar modern.

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede keus gemaakt met deze wasmachine. Gemak dient de mens. super stil ook met het centrifugeren. De uit voorzorg bestelde trillingsmat niet nodig gehad. Staat gewoon in de douche op tegels. Ben superblij met de keuze die ik gemaakt heb.

Hamid 28-12-2020

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Goede wasmachine redelijk weinig geluid en wast goed en veel verschillende programma's.
En de prijs valt ook mee. Ps je krijgt 10 jaar garantie op de motor.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Wast goed
  • Niet duur
  • 10 jaar garantie
  • Zuinig

Dennis 25-12-2020

Geweldig

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Wij hebben de wasmachine nu een paar weken ! Hij is echt geweldig! Hij is super stil, ook op maximale toeren. I-Dos is echt fijn wil niet meer zonder het was wel even wennen maar wil niet meer anders!

• I-Dos
  • Duidelijk display

A. S. 24-12-2020

Geen geluid, helder en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Prijs-kwaliteitverhouding. Maakt geen geluid en is makkelijk in gebruik. Prima aankoop. Maakt goed schoon.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruik

Wasmachine idos 19-12-2020

bevalt uitstekend

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] deze is nog stiller dan mijn vorige Bosch Wasmachine ik ga bij elke wasbeurt regelmatig kijken of hij nou wel aan staat

Wat een stilte

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu een paar dagen deze machine in het bezit maar jeetje wat een stilte. Mijn oude wasmachine was kapot gegaan. Als die wasmachine ging centrifugeren dan leek het alsof er een helikopter opsteeg van mijn dak. En nu... hoor ik helemaal niks...heerlijk! Het grote touch screen is ook erg prettig waar ook nog eens veel mogelijkheden op zitten, moet het meeste nog ontdekken want dat heb ik nog niet kunnen doen in de korte tijd dat ik deze machine heb. Het I-dos systeem vind ik echt een goede uitvinding want ik denk dat de meeste mensen onbedoeld toch teveel wasmiddel gebruiken en dat is nu verleden tijd want hij doseert zelf de juiste dosis wasmiddel per wasbeurt. Ook zit er een functie voor trommelreiniging op, handig voor als je veel op lage temperaturen wast. En met de speed knop kun je een was in minder dan de helft van de tijd laten draaien en komt het er perfect schoon uit. Dus mijn nieuwe motto is... Als je oude wasmachine het niet meer doet, met een Bosch zit je goed.

Wat een stilte

Wat een stilte!

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu een paar dagen deze machine in het bezit maar jeetje wat een stilte. Mijn oude wasmachine, een samsung, was kapot gegaan. Als die wasmachine ging centrifugeren dan leek het alsof er een helikopter opsteeg van mijn dak. En nu... hoor ik helemaal niks...heerlijk! Het grote touch screen is ook erg prettig waar ook nog eens veel mogelijkheden op zitten, moet het meeste nog ontdekken want dat heb ik nog niet kunnen doen in de korte tijd dat ik deze machine heb. Het I-dos systeem vind ik echt een goede uitvinding want ik denk dat de meeste mensen onbedoeld toch teveel wasmiddel gebruiken en dat is nu verleden tijd want hij doseert zelf de juiste dosis wasmiddel per wasbeurt. Ook zit er een functie voor trommelreiniging op, handig voor als je veel op lage temperaturen wast. En met de speed knop kun je een was in minder dan de helft van de tijd laten draaien en komt het er perfect schoon uit. Dus mijn nieuwe motto is...
Als je oude wasmachine het niet meer doet,
met een Bosch zit je goed.

M 16-12-2020

Snel, stil en mooi design

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Wij waren op zoek naar een wasmachine voor ons gezinnetje 4 personen en kwamen bij deze Bosch uit. Tot nu toe zeer tevreden! Een mooie goedkope machine en een uistekende prijs/kwaliteit verhouding. De machine is zeer stil en wast heel schoon!

Anoniem 15-12-2020

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geluid: bijna geruisloos
Inhoudt: 9 kilo
Programma's genoeg keuze voorgeprogrammeerd, die je dan ook weer aan kan passen en dan ook nog overzichtiglijk
Prijs: ze hadden er veel meer voor kunnen vragen.

P. Gonsalves 14-12-2020

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Ik heb altijd Bosch koelkasten gehad en ben daar zeer tevreden over. Ik ben merk trouw. Heb voor de Bosch wasmachine gekozen vanwege mijn vertrouwen in het merk. Ik ben ook zeer tevreden over mijn Bosch vaatwasser, en vond dat ik ook een Bosch wasmachine moest hebben in huis. Zeer klant vriendelijk in de bediening, milieu vriendelijk in gebruik ,Altijd goede service.

Minpunten

• Aansluitkabel mag 30 centimeter langer..

Wasmachine 14-12-2020

Prima Deal

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Duidelijke display en het fiet dat de machine zelf het wasmiddel toevoegd is ideaal. Ook laag stroomverbuirk heeft mij over de streep getrokken

Pluspunten

• display
  • prijs/kwaliteit

R. Oreel 13-12-2020

Duidelijke bedinging, I-Dos werkt prima en lekker stil

Geschreven voor: Bosch WAU28P75NL

Wasmachine netjes geleverd en geïnstalleerd, netjes de gebruiksaanwijzing gelezen en draaien maar.
Wasmiddel bakjes I-Dos gevuld juiste programma gekozen door middel van het duidelijke bedieningsscherm met tiptoetsen en ik zie ook gelijk wat het energie- en waterverbruik gaat worden.
Het centrifugeren ging ongemerkt wat een stille machine, dus ik zal deze wasmachine zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Duidelijke bediening
  • Het gemak van I-Dos
  • Stiller dan mijn vorige machine
  • Degelijke machine

Minpunten

• Nog geen minpunten tegengekomen