Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAXH2M70NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Roos 19-04-2022

Fijne, grote wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, grote wasmachine. Handig te connecten met een app, waardoor je op afstand kan zien hoe lang hij nog moet. Werkt perfect voor babywasjes.

Fam_H 15-04-2022

Erg fijne machine, maar toch teleurgesteld

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

Wij hebben deze machine juli 2021 aangeschaft nadat wij zeer content waren over onze bosch droger.

De machine is erg stil tijdens het wasprogramma*, je hoort hem dan nauwelijks.Heeft veel verschillende wasprogramma's, ook in te stellen met je telefoon. Ook is het prettig dat we een melding op onze telefoon krijgen als het wasprogramma is afgelopen. Voor de rest wast hij goed. Gewoon wat je mag verwachten van een wasmachine.

Echter, * tijdens/met/voor het centrifugeren, maakt deze machine vaak een bonkend geluid. een hard bonkend geluid. Dit hoor je als je in de woonkamer zit (wasmachine staat op zolder). Het zelfde geluid waarom wij onze oude machine hebben vervangen (14 jaar oud) omdat een steun van de trommel defect was. Bosch claimt dat dit normaal is en door onbalans komt (de trommel raakt dan de zijkant, of iets anders.....). Een sensor grijpt dan in en de machine probeert de was te herverdelen. Dit laatste klopt. Echter geeft mij dit het idee dat dit niet ten goede van de levensduur komt. Daarnaast heb ik dit ook nooit met andere (goedkopere) machines ervaren. Had ik dit van tevoren geweten, gelezen, dan had ik deze machine niet gekocht.
Ik vind het zeer bijzonder dat bosch een wasmachine maakt die de hele wascyclus bijzonder stil is, maar net voor het centrifugeren harde bonkende geluiden maakt.

Looks machine 9
Programma's 9
Gebruiksvriendelijkheid 9
Kwaliteits ervaring: 3

Pluspunten

• Stil tijdens wassen
  • Instellen en communiceren naar/met telefoon

Minpunten

• Bonkend geluid voor centrifugeren
  • Geen hoog kwaliteitsgevoel hierdoor

Anoniem12321 08-01-2022

Voldoet aan alle verwachtingen!

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer rustige wasmachine met grote trommel. Niks op aan te merken!

Anoniem12321 08-01-2022

Voldoet aan alle verwachtingen!

Anoniem 23-11-2021

Omdenken

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een techniek! Wat is de machine stil.
Ben nog aan het onderzoeken hoe zuinig hij is, want de wasbeurten duren veel langer in de ecostand.
Maar tot nu toe.... top machine

Joanne 26-08-2021

Witwasser!

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn nieuwe wasmachine wast nog beter dan de vorige Bosch wasmachine. Mijn was komt nog schonder en witter uit de trommel.

De Poppies 11-06-2021

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stil, zuinig en een stralend schone was. Een wasmachine die doet wat hij moet doen!

Sharita 12-05-2021

Mooi formaat, en groots in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

Nooit meer dan 300 euro uit willen geven aan een wasmachine. Nu wel, en wat een verschil! Ik ben voor deze Bosch gegaan niet alleen vanwege het merk, maar vanwege alle gebruiksopties en de inhoud. Deze 9 kilo trommel is echt een verademing. Met 1600 toeren dacht ik dat hij op zou stijgen op zolder waar onze oude met 1400 toeren dit wel deed, maar hij is echt stil en staat "rustig".

WiFi werkt goed, maar omdat hij op zolder staat is het soms lastig qua verbinding. Heerlijk om de was in de machine te doen en onderweg aan te zetten. Ik vind dit efficiënt. Startuitstel leent zich hier ook uitstekend voor.

De verschillende was programma's zijn ook nog eens diegene die je veel gebruikt. Ik althans. Zo kun je kiezen voor tijdsverkorting bij sommige programma's en waterbesparing etc.

Ik ben echt blij met deze machine van Bosch. Ik wil niet anders meer.

Pluspunten

• Stil met 1600 toeren
  • 9 Kilo trommel
  • Mooi qua uiterlijk

Anoniem 22-03-2021

Ongelooflijk stil en droog

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijk stille wasmachine en met 1600 toeren ontlasten we de wasdroger en besparen we energiekosten. Koolstofborstelloze motor met 10 jaar garantie dus vertrouwen in jarenlang probleemloos gebruik

ghostleader 30-01-2021

overtreft verwachting

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

hij ziet er mooi uit. was inderdaad fluitsterstil en ook bij het centrifugeren is hij stiller dan de vorige. eenvoudige bediening. ook zonder boekje is alles duidelijk. hele vriendelijke medewerkers van coolblue. installatie en op zijn plek zetten ging snel en spoeld. heel tevreden met de service en het apparaat

Falco04 09-01-2021

Prima wasmachine en erg stil

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vorige weel de wasmachine geleverd gekregen, deze hebben ze keurig geplaatst, waterpas gezet en aangesloten. Alles werkt en keurig uitleg gekregen over wat kleine dingen.

Na het test programma de eerste echte was gedraaid op snel stand. Deze was binnen 49 minuten klaar en via de HomeConnect app krijg je keurig een melding! Vervolgens een normale Katoen was gedraaid op 50 graden, de machine ingesteld via de app. Het is even zoeken, maar je kan heel veel via de app bedienen. Tijdens het centrifugeren was de machine erg stil, nog nooit zo veel stilte ervaren! :) De was kwam er nagenoeg schoon uit, rook erg fris en was niet "verkreukt". Wat leuk is om te zien, is dat de app ook weergeeft in welke fase de wasmachine is. Maar is niet perse een must.

Overigens is het lampje in de trommel erg handig om te zien of er nog was achter gebleven is.

Het is mijn eerste echte duurdere aankoop op wasmachine gebied, dus ik hoop dat ik er lang plezier van ga hebben! Ik raad hem in elk geval zeker aan!

wascyclus zonder wasgoed 07-12-2020

Ik heb alle vertrouwen in mijn nieuwe Bosch.

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

- een app die gebruikt kan worden
- "wascyclus zonder wasgoed"
Ik denk, dat hij mij gaat bevallen. Ik heb overigens alle vertrouwen in Bosch. Momenteel 07-12-2020, draait hij voor de 3e keer - (dit door onvoorziene omstandigheden rond aansluiting)

Gewoon goed 24-10-2020

Top, makkelijk en stil

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine doet zijn werk goed.
Hij is makkelijk te bedienen met de homeconect app.
Tevens is hij ook heel stil.

John 19-10-2020

Schoon, makkelijk en stil

Geschreven voor: Bosch WAXH2M70NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben heel tevreden over de resultaten van deze wasmachine.
De WiFi en home connect app maken de bediening super makkelijk.
Hij is ook nog eens ontzettend stil.
Top