De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14NO75 NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

André 21-06-2022

topper

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet alles wat er vermeld staat op en top'.
Ons grote voordeel is de links draaiende deur.
Omdat de droger rechts staat.
Ook is hij/zij erg stil qua het geluidsniveau.
Erg tevreden mee. Is 1 maand in gebruik.

TOP apparaat 20-03-2022

TOP apparaat

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] - een direct begrijpelijk en helder display (ook typografisch)
- daardoor simpel in gebruik
- van de functie de deur open tijdens gebruik begreep ik aanvankelijk niet de noodzaak
- tot dat ik de machine wilde reinigen en er nog fijn wol in de trommel aanwijzing was (oeps)
- van koolborstel slijtage kan geen sprake meer zijn (zelfs tien jaar garantie op de draaiende onderdelen)
- wel benieuwd of de schakelklok dit ook tien jaar vol houd
- daarnaast zijn de duurzame en tijdbesparende programma's mij zeer welkom

Kortom: ik ben zeer tevreden

Heti 08-03-2022

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine. Gemakkelijk te bedienen. Weinig lawaai. Even een snel wasje tussendoor,ideaal.

Tamara 24-02-2022

Super

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super goede wasmachine. Ontzettend fijn dat er een snelle modus op zit, vooral met zoveel was. Ik zou iedereen zo'n fijne wasmachine aanbevelen.

Fabiënne 17-02-2022

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg goede wasmachine, wast perfect schoon, genoeg programma's, kleding komt bijna droog en kreuk hersteld uit de machine, ruime deuropening voor grotere producten en erg gemakkelijk vergeten was tussendoor bijvullen. Vorige Siemens wasmachine 22 jaar trouwe dienst bewezen hoop dat deze machine dat ook gaat doen. Product beveel ik zeker aan, prijs kwaliteit heel erg goed.

Ed uit Eindhoven 12-02-2022

Goede stille wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

Mooie moderne wasmachine. Maakt nauwelijks geluid. Net als andere reviewers moest ik even in de badkamer gaan kijken of die wel draaide. En hij was netjes bezig. Ook bij centrifugeren nauwelijks te horen vanaf een andere ruimte. Doet er wel best lang over met de normale wasprogramma's maar dan heb je ook een goed schone was. Bovendien wordt de tijd aangegeven en die klopt ook. Centrifugeert uitstekend! Zeer blij met deze aankoop!

Pluspunten

• goed wasresultaat
  • bediening
  • centrifuge

Blij met wasmachine 31-01-2022

Zeer goede wasmachine, schoon, perfct

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine,voldoet aan alle verwachtingen, prijsklasse goed

fredje 26-01-2022

Goede wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goede wasmachine, stil, makkelijk in gebruik.

Anoniem 23-12-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine werkt erg prettig en stil! Wasprogramma's wat lang mar met de vario speeds zijn deze bij haast goed door te spoelen, erg blij met deze wasmachine!

Johanna 11-12-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu 2 maanden in gebruik en tot nu toe tevreden over deze wasmachine. Alle programma's al een keer gedraaid en resultaat is naar tevredenheid. De EKO-programma's duren wel wat lang. Verder een degelijke machine en stil genoeg.

Amrita 17-11-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Diverse programma's, gebruiksvriendelijk en levert een schoon resultaat.

Frank 15-11-2021

Stil en neemt de tijd

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Opvallend hoe stil de Siemens is, en ook hoe lang ie erover doet om t programma te doorlopen. Had dit al gehoord van anderen: schijnt zuinig te zijn, doet er echter wel langer over; hoe kan dat?
Verder - pas paar x in bedrijf geweest - doet ie vlgs mij rustig wat ie moet doen. De vele instellingsmogelijkheden gaan we nog ontdekken....

Ruben Pot 11-11-2021

Kloppen de aangegeven tijden wel?

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine is heerlijk rusig/stil. Ookbij 1400 Centrifugeren maakt hij beduidend minder lawaai dan zijn voorganger. Wat opvalt i dat de ingestelde wastijd bij bijna iedere wasbeurt toch wel met 25 tot ca. 30% overschreden wordt. Bijvoorbeeld de 40 gradem mix van 59 minuten duurt 1 uur en 20 minuten. Op zich niet erg. Hebben lagen kosten vanwege zonnepanelen, maar het valt gewoon op. Verder wast de machine goed schoon.

siemens wasmachine 26-10-2021

wasprogramma

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] prima automaat alleen jammer dat wasprogramma's zo lang duren

Anoniem 20-10-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze wasmachine, gemakkelijk te bedienen, was ruikt heerlijk fris en komt goed droog uit de trommel. Kortom, een verademing na mijn vorige wasmachine. Ben elke dag weer blij dat de vorige machine stuk is gegaan. Was weer met veel plezier.

Mijn Siemens 16-09-2021

Fantastisch!

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fantastische wasmachine, makkelijk te bedienen en centrifugeert geweldig!
Ook de knop om een programma te verkorten is een prima uitkomst. Was komt er schoon en bijna droog uit.

Bart 13-09-2021

Super wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte wasmchine voor starters heb hem nu een maand en bevalt super goed heeel erg stil en zuinig kwa stroomgebruik echt een aanrader ook is het fijn dat je extra garantie hebt bij Siemens mijn ouders hebben al jaren Siemens en nooit problemen onze vorige machine heeft het 14 jaar gedaan nooit meer anders!

Louwrens 08-09-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine bevalt goed in mijn appartement en maakt weinig geluid.

J. de Witt 02-09-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel blij met mijn nieuwe wasmachine !
Wasresultaat prima, geluidsniveau fluisterzacht.

André 06-08-2021

Prima machine, maar kort elektrasnoer

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De motor is heel erg stil, maar het klotsen van het water is duidelijk hoorbaar. Veel meer dan bij mijn vorige Siemens. Maar hij staat in de badkamer, dus ik hoor het niet.
Helaas zit de aansluiting van het snoer beneden. Bij een gewone wandcontactdoos is dat prima, maar ik heb een schakelaar voor de wasmachine/droger en die zit op 2 meter hoogte en dan is het snoer te kort.
De werking van de start/pauze knop is wat onduidelijk. Soms moet ik de startknop twee of drie keer indrukken voordat de machine start.
Hoewel ik de gebruiksaanwijzing een beetje onduidelijk vind m.n. over de wasprogramma's ben ik heel tevreden met deze machine. Uiteindelijk gaat het om het wasresultaat, en moet ik zeggen dat ik blij ben met deze aankoop.