Siemens WM14NO75 NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14NO75 NL op Kieskeurig.be.

Jeroen Poldervaart 15-05-2021

Eenvoudige bediening, goed wasresultaat

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine heeft een lekker eenvoudige bediening. Alleen de startknop heeft soms wat kuren. Dan moet men een paar keer drukken voordat de machine start. Verder uitstekend met de nodige beveiligingen (automatische afsluiting watertoevoer bij lek, deurvergrendeling).
Heeft geen beladingssensor.

Lian 02-05-2021

Een geweldig stille wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine nog maar een week in huis, hij maakt amper geluid. Je hoort hem niet tijdens het centrifugeren. De was komt er zeer schoon uit, ik hoef minder wasmiddel te gebruiken. Makkelijke progamma's te bedienen met de ronde knop. Ik ben zo blij met deze aankoop. En daarnaast 10 jaar garantie op de motor.

Anoniem 20-10-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze wasmachine, gemakkelijk te bedienen, was ruikt heerlijk fris en komt goed droog uit de trommel. Kortom, een verademing na mijn vorige wasmachine. Ben elke dag weer blij dat de vorige machine stuk is gegaan. Was weer met veel plezier.

Mijn Siemens 16-09-2021

Fantastisch!

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fantastische wasmachine, makkelijk te bedienen en centrifugeert geweldig!
Ook de knop om een programma te verkorten is een prima uitkomst. Was komt er schoon en bijna droog uit.

Bart 13-09-2021

Super wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte wasmchine voor starters heb hem nu een maand en bevalt super goed heeel erg stil en zuinig kwa stroomgebruik echt een aanrader ook is het fijn dat je extra garantie hebt bij Siemens mijn ouders hebben al jaren Siemens en nooit problemen onze vorige machine heeft het 14 jaar gedaan nooit meer anders!

Louwrens 08-09-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze wasmachine bevalt goed in mijn appartement en maakt weinig geluid.

J. de Witt 02-09-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben heel blij met mijn nieuwe wasmachine !
Wasresultaat prima, geluidsniveau fluisterzacht.

André 06-08-2021

Prima machine, maar kort elektrasnoer

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De motor is heel erg stil, maar het klotsen van het water is duidelijk hoorbaar. Veel meer dan bij mijn vorige Siemens. Maar hij staat in de badkamer, dus ik hoor het niet.
Helaas zit de aansluiting van het snoer beneden. Bij een gewone wandcontactdoos is dat prima, maar ik heb een schakelaar voor de wasmachine/droger en die zit op 2 meter hoogte en dan is het snoer te kort.
De werking van de start/pauze knop is wat onduidelijk. Soms moet ik de startknop twee of drie keer indrukken voordat de machine start.
Hoewel ik de gebruiksaanwijzing een beetje onduidelijk vind m.n. over de wasprogramma's ben ik heel tevreden met deze machine. Uiteindelijk gaat het om het wasresultaat, en moet ik zeggen dat ik blij ben met deze aankoop.

Jon Hoofwijk 30-07-2021

Voor alle wasjes

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima wasmachine met veel wasprogramma's en toch eenvoudige bediening. Waar voor je geld.

Caroline 27-07-2021

Prima

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Inmiddels de tweede Siemens was automaat de oude heeft 16 jaar zonder problemen gedaan deze is weer prima en zo stil .

Amn01 24-07-2021

Geweldig en stil

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Machine doet wat bij informatie staat
Schoon wassen en stil

Typenummer WM14N075NL/38 30-06-2021

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wasmachine is zuinig in gebruik. Wast en centrifugeert bijna geruisloos. Bediening is gemakkelijk en vario speed is handig. Prijs kwaliteit verhouding is prima, echt een aanrader.

John van Osch 21-06-2021

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bijzonder fijne en stille wasmachine. Volop keuze in progamma's van zeer energie zuinig en denk ook aan weinig water verbruik. Super blij mee!

EdStorm 08-06-2021

Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne zuinige wasmachine. Gebruikt minimaal water en energie. Centrifugeert zonder veel lawaai. Sommige programma's wat lang, maar zijn dan ook extra energiezuinig. Top aankoop!

Riek 05-06-2021

Perfecte machine!

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat hij moet doen in alle rust en met goede en simpele bediening.

Zomer 31-05-2021

Erg stil

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een erg goede aankoop. Zuinig, stil, goede prijs- kwaliteit en dus niet gek dat ze altijd hoog in de consumente product testen uitkomt. Aanrader!!

Harry 24-05-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] super fijne wasmachine met een makelijke bediening
was lekker schoon en als je het ophangt is het lekker gauw droog
deze TOP wasmachine is een aanrader

B.v.d.V. 20-05-2021

Verrassend

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een heerlijk stille machine met veel mogelijkheden voor een zeer aantrekkelijke prijs..

truus 08-05-2021

prima beste koop,wast geruisloos alles superschoon

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg tevreden met deze machine.Hij doet zijn werk stilletjes en alles komt er heerlijk fris uit.Bovendien is het korte programma erg handig,in een klein uurtje wast hij alles schoon en je was komt er vrij droog uit.
Hoge kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs,chapeau Siemens!

Evelyn 21-04-2021

Degelijke wasmachine voor goede prijs

Geschreven voor: Siemens WM14NO75 NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prijs kwaliteit verhouding zit goed bij deze wasmachine. Is degelijk, heeft prettige wasstanden en kan je makkelijk op pauze zetten.