Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28276NL op Kieskeurig.be.

C. Verheij 15-08-2020

gebruiksvriendelijke, bijna geruisloze wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

Eenvoudig in gebruik, maakt weinig herrie, soms even goed luisteren of hij echt wel aanstaat (!) met uitstekende wasresultaten! Voldoende programma's (alles zit er op) en mogelijkheden. prima machine!

prima wasmachine 20-07-2020

prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

ik moest de oude machine na 10 jaar vervangen. Na vergelijking gekozen voor deze machine.
pluspunten : bijna geluidloos, voldoende programma's, zeer zuinig. Prijs technisch zeer interessant mede door de cash back aanbieding van Bosch.

Pluspunten

• zuinig
  • veel wasprogramma's
  • voordelig in aanschaf

Minpunten

• geen gewicht van het wasgoed zichtbaar in scherm

Sjannie 22-11-2021

TOP

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een erg fijne wasmachine en gemakkelijk in te stellen.

Hochjoch 17-11-2021

Geruisloze machine met mooie programma's

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne machine, snel ontgrendeld, schoon blijvende zeepbak. Superstil. Belangrijkste; schone frisse was.

M. v.d.Plaat 17-11-2021

Degelijk

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine maakt een degelijke indruk. De was wordt goed schoon, goed gecentrifugeerd. De wasprogramma's duren wel erg lang!

g.a.simons-swart 15-11-2021

uitstekend

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zeer rustige wasmachine, mijn vorige was ook een bosch en ik wil geen ander merk dan bosch.

Bosch 06-10-2021

Goed wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn vorige was ook een Bosch wasmachine. Dat ik nu weer voor Bosch gekozen hebt, dat zegt al genoeg.

Anoniem 22-09-2021

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

Stil, energiezuinig en een aantrekkelijke prijs ten opzichte van de concurrentie. Wat wil je nog meer van een wasmachine?!

Debbie 20-09-2021

Top machine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne machine. Heel stil tijdens draaien, makkelijke bediening en wast super schoon en fris !

Simone 19-09-2021

Topper

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb in maart na 11 jaar mijn trouwe LG wasmachine ingeruild voor deze machine van Bosch. Ik had nog niet eerder Bosch producten in huis gehad maar jeetje wat een fijne machine zeg! Hij geeft duidelijk aan hoe lang het programma duurt (LG deed dat ook, maar dan de laatste 20 minuten op 1 minuut staan), is muisstil (dat was de LG helemaal niet meer) en mijn was word weer brandschoon. Ook de vele programma's en opties zijn een dikke pro!
Al met al een hele fijne wasmachine en zeker aan te raden!

Freek 08-09-2021

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine , lekker stil. Doet wat hij moet doen.

Debbie 03-09-2021

Super machine !

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne machine is dit ! Wast schoon, zeer stil en makkelijk te bedienen. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Anoniem 31-08-2021

Zeer goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel tevreden met deze machine, Is aan te raden. Makkelijk in gebruik

Lothar 25-08-2021

Echte Bosch qualitijd, betrouwbar en goed.

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast still, snel en spaarsam, prima wasmachine.

Evert 24-08-2021

Fijne Machine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stille machine met genoeg programma's. De was komt er schoon uit.

Anoniem 23-08-2021

Super machine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Altijd even wennen ook al hadden we hiervoor ook een Bosch.
Maar helemaal top!

Denise 23-08-2021

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne en prettige machine. Stil en makkelijk te bedienen.

Mantram 17-08-2021

Bosch Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een heel stille en ergonomische wasmachine, de was is schoon en komt bijna droog uit de machine. Aanrader.

Cowa 16-08-2021

Solide en stil

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasmachine is een mooi vormgegeven, maar veel belangrijker, een stabiel apparaat met een grote trommel. Het is een heel gebruiksvriendelijk apparaat, de gebruikershandleiding nog niet nodig gehad. De knop om een was te verkorten werkt perfect. De was komt er mooi droog gecentrifugeerd uit, klaar voor het wasrek of de droger. Twee kleine punten van verbetering; de vorm van het glas aan de binnenkant van de deur zorgt ervoor dat er soms kleine sokken blijven hangen. Die worden dan wel nat, maar wassen niet mee. Een ander punt is het piepen aan het einde van het programma. Ook al staat het apparaat op zolder, je kan het beneden goed horen. Misschien toch eens de handleiding openslaan. Kortom, we zijn tevreden.

Radu 15-08-2021

Excelent prijs/quality

Geschreven voor: Bosch WAN28276NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik het voor één maand en alles werkt prima! Heel stil en schone kleren!