Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAN28005NL op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**k@k**l.nl 09-06-2022

zeker een aanrader gelet op ;rijs/kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

prima begeleiding van servicemonteur bij reparatie oude wasmachine (niet meer te repareren) en aanschaf nieuwe.
Ook prima en snelle aflevering door Vonk

Wasman 08-06-2022

Degelijke machine, wast goed, centrifugeert goed

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

Dit is gewoon een goede wasmachine. Weinig aan op te merken, wast goed, centrifugeert goed en bediening is super simpel

Wasmachine 31-05-2022

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 25 jaar stopte onze oude machine ermee. Nu deze naar volle tevredenheid gekocht.

Wasmachine 31-05-2022

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 25 jaar had onze oude machine het begeven.
Erg blij met onze nieuwe aankoop.

Anoniem 30-04-2022

Prima wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn er dik tevreden over. Maakt weinig geluid en doet alle programma's prima.

s**n@g**l.com 28-04-2022

Boven verwachting goed, geruisloos en handig in gebruik.

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

Prijs/technisch voldoet de machine aan mijn verwachtingen, Tevens geeft de machine vrijwel geen geluid, wat handig is, want de machine staat in mijn slaapkamer.

Pluspunten

• geluid
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• ziet er duur uit

Bernadette 17-02-2022

Stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne wasmachine. De machine is erg stil en heeft veel mogelijkheden. Zoals startuitstel en de mogelijkheid om een kort wasprogramma te draaien.

Anoniem 31-01-2022

Wast geruisloos

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat maakt heel weinig geluid, alleen bij centrifureren is deze te horen.

Peter_H 25-12-2021

Prima

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima, 4serie, machine voor de prijs van een, 2 serie machine.
Tot nu geen problemen, 3 weken in bezit.
Mijn vorige, ook een Bosch,weliswaar een was/droogcombi, heeft het 10 jaar volgehouden, dus nog 10 jaar te gaan met deze.

Ingrid 18-08-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zeer tevreden over de wasmachine, makkelijke bediening en veel keuze uit wasprogramma's.

Tanja 26-07-2021

Meer dan prima nachine

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

Machine is mooi van uiterlijk en eenvoudig in de bediening. Iets vergeten geen probleem je kunt het altijd nog toevoegen. Verder goed stil bij gebruik. Toerental centrifuge perfect. Ik benver echt super blij mee en kan hem zeker bij iedereen aanbevelen. Een top machine voor een zeer fijne prijs

Josje 11-05-2021

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij mee. Goed schoon, ook korte programma's mogelijk

BC v. L 14-04-2021

Eindelijk rust!

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oude wasmachine maakte zoveel kabaal dat na een week nadat de nieuwe wasmachine was geleverd de buren ons kwamen bedanken. Ze konden nu eindelijk aan een stuk doorslapen, en wij ook.

plhb 22-02-2021

nat wasgoed

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] steeds nat wasgoed. dit heb ik nog nooit meegemaakt, bijna bij elke wasbeurt komt het wasgoed druipnat uit de machine. Dat valt erg tegen.

Jerry 18-02-2021

Goed geprijsd!

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goed geprijsd, duidelijke info, wasmachine doet z'n ding met weinig geluid.

Bezorgservice is super, 15 min vantevoren kreeg ik een bel. Goed geïnstalleerd.

Bosch WAN28005NL 07-12-2020

Erg blij met deze wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wast goed schoon, vrijwel geluidloos, genoeg programma's, zuinig en een mooi design.

RenB 21-10-2020

Blij mee!

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Blij me de nieuwe wasmachine! Lekker stil en schone was! Lengte van programma wordt automatisch aangepast. Top!!

Bart 19-10-2020

Fluisterstil

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima machine, die doet wat hij moet doen. Makkelijk te bedienen. Vooral stil. Een verademing. En nog zuinig ook.

Willemijn 13-10-2020

Kracht patser

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over de wasmachine, stil, wast schoon. Ruime trommel. Zowel lange als korte programma's te draaien. Eenvoudige bediening en duidelijke uitleg in het instructie boekje. Tijdsindicatie.

Tineke 07-10-2020

Stil

Geschreven voor: Bosch WAN28005NL

Pas aangeschaft en 2 wassen gedraaid en hij doet wat ik ervan verwachtte stil en schone was,ook een mooie machine om te zien want het oog wil ook wat.