Electrolux EWF1476GDW - Reviews

79 dB

bert 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

gebruiksaanwijzing

vragen over bediening.
Kan het zeepbakje verder open?
ik kan nu het klepje voor de vloeibare was niet verzetten.
cotton is neem ik aan voor de witte was. welke knop is bestemd voor de bonte was? gebruikt iemand de jeansknop voor spijkerbroeken of kunnen deze broeken ook bij de bonte was? dat deed ik vroeger wel.
de machine nu één keer gebruikt voor een witte was en resultaat is prima.

Y 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Paar minpunten.

Prima machine voor deze prijs. Ik ben het eens met de positieve punten in de eerder geschreven reviews. Wel een tip: koop een 8 kilo als je er een 1 persoons dekbed in wilt wassen. Dit gaat maar net bij deze 7 kilo met een dun 1 persoons dekbed met veel propwerk. Wat dat betreft is het voor mij echt een teleurstelling, vooral omdat er juist een apart programma op zit voor het wassen van dekbedden. Ook is het toedienen van waspoeder in het daarvoor bestemde bakje erg lastig omdat deze niet ver genoeg uitgetrokken kan worden.

Mister Collie 24-06-2015 Product maand in bezit

Voor een goede vervanger zijn we op advies van de verkoper bij deze Electrolux EWF1476GDW uit gekomen. Hij heeft een helder en duidelijk display. Mooi design, grote trommel. Zeer veel functies, en mogelijkheden om wasprogramma’s in te korten en uit te stellen. Ook is hij zeer stil, alleen met centrifugeren hoor je hem. Fijn dat je was ook op kunt frissen, die dus schoon is maar een tijdje gelegen heeft. De prijs is niets te veel, andere merken met deze functies kosten duurder. Dus echt waar gehad voor ons geld, ik hoop dat we er lang mee vooruit kunnen.

Thea48 20-04-2015 Product paar weken in bezit

Deze wasmachine voldoet aan alle normale eisen,
Duidelijke waskeuze, weinig lawaai en goed wasresultaat.
Ik ben erg tevreden over de machine maar achteraf had hij wat groter kunnen zijn want ons lits-jumeau dekbed past er niet in.

ronald010 15-04-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben deze machine gekocht op aanraden van de verkoper
En tot nu toe hebben we er geen spijt van :
Goede kwaliteit-prijsverhouding
-Goede wasresultaten
-Behoorlijk droog na centrifugeren wasmachine, vooral bij katoenprogramma's
-weinig geluid
-eco-programma duurt wel erg lang
en er is alleen een eco-programma voor katoen.

2015 s 29-03-2015 Product paar dagen in bezit

een paar dagen in ons bezit
prima machine ;stil ,mooi model,makkelijk in bediening & en met 1400 toeren bijna droge was

voorlopig dik tevreden !!

agnesloogman 19-08-2013 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine met veel functionaliteiten. Ziet er ook nog eens mooi uit. Alleen de trommel is wat ondiep, waardoor de was nog wel eens terug valt. Er kan wel 7 kg in! Maar dit moet je een beetje opzij duwen.

fablokker 08-08-2013 Product maand in bezit

-Goede kwaliteit-prijsverhouding
-Goede wasresultaten
-Behoorlijk droog na centrifugeren wasmachine, vooral bij katoenprogramma's
-weinig geluid
-eco-programma duurt wel erg lang
en er is alleen een eco-programma voor katoen.

gijs12 04-08-2013 Product maand in bezit

Wij hebben deze machine gekocht ter vervanging van onze (oude) Zanker.
De Zanker hebben we zeker 23 jaar gehad en hij deed het nog steeds.
Echt nooit geen reparatie gehad aan deze machine.
Hij maakte wel veel herrie bij het centrifugeren.
Op advies voor een goede vervanger van de Zanker kwam deze Electrolux EWF1476DW uit de bus.
Wij zijn tevreden over de Electrolux qua geluid,erg stil ook centrifugeren. Was programma's zeer eenvoudig in te stellen en op eigen mogelijkheden de temperatuur en tijd in te stellen.
Maar... de eerste wasjes kwamen niet echt fris uit de machine,terwijl de bezorgers toch een spoel programma hebben gedraaid voor ze weg gingen.(Fijne was en geen zeep). Ik heb een programma op 90 graden gedraaid het is alweer iets beter. Wat hadden we eerst moeten doen voor we gingen wassen?Eigenlijk hoort dat toch niet: een nieuwe machine en je was stinkt!Kan ik nog iets doen om de machine lekker fris te laten ruiken?Er zou toch ook hier aandacht aan besteed moeten worden door de verkopers!!!Ik heb al met al wel vertrouwen in deze machine!

Elsjepelsje 02-08-2013 Product paar dagen in bezit

Hele fijne en gebruiksvriendelijke wasmachine. Grote opening om de was erin te stoppen. Mooi design. Heel veel functies (bv dekbed) en makkelijk in gebruik. Handig om zelf de temperatuur en de tijd in te kunnen stellen. Kun je alles op maat wassen. Erg tevreden dus!

Ellen205 31-07-2013 Product kwartaal in bezit

Grote deuropening, dus erg makkelijk met beddengoed. Makkelijke bediening, duidelijke display. De programma''s zijn fijn in gebruik, vooral het programma sport en opfrissen. De was komt (bijna)droog uit de machine.

JC51 30-07-2013 Product maand in bezit

De wasmachine voldoet aan de verwachtingen (snel en handig instelbaar)
In combinatie met het zelfde type wasdroger heeft het een nette uitstraling.

KimLenssen 26-07-2013 Product kwartaal in bezit

De wasmachine is fijn in gebruik. De wasmachine maakt weinig geluid. De wasmachine heeft een mooi design

frankkarin 26-07-2013 Product kwartaal in bezit

wij waren op zoek naar een stille wasmachine en onze nieuwe wasmachine maakt dit helemaal waar. Veder is de bediening erg makkelijk en zit er ook nog een verfrisser /stoom functie op die erg makkelijk is zodat je niet alles meteen een wasbeurt hoeft te geven. De grote van de trommel maakt het mogelijk om er een slaapzak of een dekbed in te stoppen, scheeld in de stomerij kosten.

Ingesmets 26-07-2013 Product maand in bezit

Een gebruiksvriendelijke wasmachine. Een goede prijs/kwaliteit verhouding met veel mogelijkheiden. Vooral de stoomfunctie is ook erg prettig, wat je niet bij veel machines ziet in deze prijsklasse. Tot nu toe erg tevreden met deze aankoop.

Bask-80 25-07-2013 Product maand in bezit

Zeer tevreden met dit product. Eenvoudig in gebruik, voldoende mogelijkheden zoals het personaliseren van tijd en graden en de opfrisstand. Verder een stuk "stiller" als mijn vorige. Prijs kwaliteit perfect.

Mrs. JOKE 25-07-2013 Product maand in bezit

Lekker is dat je de tijd van het wassen zelf kan instellen.DE stoomfunctie vind ik niet erg goed,maar misschien moet ik me daar nog iets meer in verdiepen.

Hieke14 25-07-2013 Product paar weken in bezit

Erg handig vind ik dat je de wastijd kunt verkorten en instellen wanneer de machine begint, zo kan ik het wassen mooi 'plannen'
Ook de mogelijkheden voor outdoor(schoenen) en dekbedden vind ik erg handig

emmeke2007 25-07-2013 Product maand in bezit

Stille en prijs/kwaliteit verhouding goede wasautomaat.
Fijne machine voor kleine opfris wasjes(sportkleding).
Bepaalt zelf de tijdsduur naarmate er was in de trommel ligt,dus gunstig in het stroomverbruik.
Ben tot nu toe erg tevreden.

joopoosterhof 25-07-2013 Product maand in bezit

De wasmachine voldoet erg goed, makkelijk in gebruik en het wasresultaat is heel erg goed, alles is schoon en fris als de machine klaar is.