Hotpoint AQD1170D 69 EU - Reviews

0 euro

6,8

Hero35 15-07-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Van het begin af aan, maakt de machien een enorm kabaal bij het centrifugeren. Meerdere keren monteur geweest van Indesit/Hotpoint, maar volgens de monteur is dit normaal bij deze wasmachine. Helaas stelt de verkopende partij: Coolblue in deze ernstig teleur. Deze geeft aan weinig tot niks voor me te kunnen doen en daarmee sta je als klant dus met lege handen, niet kopen dus!

Hero35 27-08-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele dagen in het bezit van de combinatie. Ziet er mooi en degelijk uit. Helaas standaard geen aquastop in/op gemonteerd. Geen Nl. handleiding meegeleverd. De wasprogramma's zijn zeer beperkt in te stellen, waardoor deze onnodig lang duren, hierdoor duurt een witte was ruim 2 uur. Het drogen duurt ook veel langer dan bij een condensdroger, zo ben je zo 4/5 uur verder voor een schone droge was, zeker met het oog op energieverbruik niet handig. De was komt erg droog uit de machine ongeacht welke stand je gebruikt en hierdoor ook gekreukt.

yep1973 16-03-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
was resultaat is prima, maar de kwaliteit is echt slecht. heb hem drie jaar gehad, toen begon de ellende. eerst verwarmingselement voor het water, 2 maanden later het verwarmingselement voor de droge lucht, plus een nieuwe ventilator, deze was helemaal aan gruzelementen. 2 weken later het frontgewicht helemaal kapot. Tijdens reparatie eens meegekeken met monteur, wat blijkt het stabilisatiesysteem zijn gewoon drie simpele, hele lichte veren. Dit is echt veel te weinig, de machine staat te shaken als hij staat te draaien zodat je er niet kort bij gaat staan, bang dat het ding ontploft. Als je buren hebt, zullen deze niet blij zijn met je keuze. Ik raad hem niemand aan. Het merk is onderdeel van Indesit, misschien zegt dat genoeg over de kwaliteit. Elke reparatie is minimaal 100 euro. Ik heb na drie jaar dus al bijna twee machines betaald, heb nu maar een nieuwe gekocht van een iets duurder merk, deze wast geruisloos. Hopelijk houdt hij het langer vol.

Ducarmon 17-06-2013 Product maand in bezit

Na veel gesukkel met mijn vorige Hotpoint was/droog combinatie(AWM9D 49 U) is deze machine een verademing. Hij wast perfect en warempel: hij droogt ook.
Dank aan Indesit/Ariston om na 2 jaar gesukkel tegen een geringe bijbetaling de "oude" was/droogcombi om te ruilen tegen deze goede was/droog combinatie