AEG L76472FL - Reviews

7 kg
A+++-10%
Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 33 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

hilde 28-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Niet kopen!

Ik ben niet tevreden over deze machine.
Doordat het water in vele kleine hoeveelheden toegevoegd wordt, slaat onze regenwaterpomp ontelbare keren aan. Niet zuinig dus!
De lakens draaien ook helemaal in elkaar. Dat komt misschien wel door de gigantisch lange wasbeurten.
Was is minder proper dan met mijn oude machine.

Pluspunten

• grote trommel

Minpunten

• niet zuinig
  • wast niet proper

edjo181 29-06-2015 Product maand in bezit

Gemakkelijke, eenvoudig en goed bedienbare machine met genoeg goede programma's en de mogelijkheid de basisprogramma's bij te sturen. Verder een gemakkelijke grote vulopening.

kramer1972 01-06-2015 Product maand in bezit

Belangrijkste reden om deze wasmachine aan te schaffen was voor ons het aantal dB. Deze wasmachine is gewoonweg superstil bij het wassen. Nu enkele weken in gebruik en hij bevalt prima. Makkelijke bediening en ziet er allemaal degelijk uit.

Se 10-08-2016 Product paar maanden in bezit

Gebruiksvriendelijke , stille wasmachine

Gebruiksvriendelijke stille wasmachine met vele programma's.
Ook een 3 kg programma , op die manier is een klein wasje I in 20 min gewassen.
Staat bij ons meerdere keren per dag aan met vaak vieze was.
Zeer tevreden zijn we.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Duidelijke bediening
  • Grote vulopening

YosDel 20-07-2016 Product kwartaal in bezit

Goeie prijs/kwaliteits verhouding

Het toestel doet wat het moet voor een goede prijs. Ze staat geplaatst dichtbij mijn keuken en living, maar helemaal geen last van het geluid van de machine. De functie op wassen uit te stellen is ook erg handig.

Wal 19-07-2016 Product kwartaal in bezit

Goede keuze wasmachine

Erg stille wasmachine en met perfect wasresultaat.
Ook de functie 20 minuten (3kg) is erg handig. tevens makkelijk en overzichtelijk bedieningspaneel.

Lucas 17-07-2016 Product half jaar in bezit

Zeer goede machine

Heel fijne wasautomaat. Bovendien niet lawaaiig en energiezuinig. Echt zeer tevreden met mijn keuze. eeen aanrader

Omanita 17-07-2016 Product half jaar in bezit

AEG L76472FL

wast goed schoon, zeer stil, zelfs bij het centrifugeren hoor je hem bijna niet, ben ook heel blij met 20 minuten programma, dus een heel fijn wasmachine.

E. Voogd 15-07-2016 Product half jaar in bezit

Goede was maschine voor weinig geld.

Wast uitstekend en is door de tijds aanduiding gemakkelijk af te lezen.
Ook het later instellen gaat gemakkelijk voor bv. een dubbele elektra meter.
Gaf laatst een fout melding, maar er was waarschijnlijk teveel wasmiddel gebruikt.
Dit geeft hij ook aan.
Tevens is de wasmachine lekker stil waardoor we hem
s, nachts niet horen tijdens het wassen.
Kortom: goede prijs/ kwaliteits verhouding.

Els 15-07-2016 Product half jaar in bezit

Makkelijk programmeerbare wasmachine

Wasmachine voldoet zeker aan de verwachting. Programma's zijn eenvoudig en makkelijk in te stellen. Stil in gebruik (staat in de open keuken). Enige minpuntje voor mij is het piepsignaal wanneer het programma klaar is.

Marian 15-07-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne wasmachine!

Fijne en mooie wasmachine.
Stil en er komt een heerlijk frisse en schone was uit.

Jammer dat er geen kort programma op zit. Programma 'kort intensief' duurt ruim anderhalf uur. Vind ik niet echt kort...

Maar dat is dan ook echt het enige minpuntje, want verder is het echt een hele fijne wasmachine!

Teun 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Teun Borst

Het is een uitstekende wasmachine en wast goed schoon en is ook heel erg stil ook met centrifugeren je hoort hem haast niet.

arjan 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Zeer fijne machine

Bijzonder prettig te bedienen wasmachine met een prima wasresultaat. Hij is makkelijk in het gebruik door de extra grote vulopening. Bovendien is hij erg stil met zelfs nog een optie voor extra stil. Voordeel is ook dat je zelf nog de temperatuur, toeren en tijd kunt aanpassen naar eigen inzicht. Enig nadeel vind ik dat er geen optie 'halve trommel' op zit, maar dat komt bij een gezin van 5 nauwelijks voor.

Martin 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

top aankoop

Vele modellen en merken naast elkaar gezet in een vergelijk. De trommelinhoud is ruim voldoende voor ons huishouden (2 personen, 3x per week sporten) Helemaal fijn is dat de machine zelf de juiste tijd kiest om te wassen. Als de was schoon, wordt het programma afgerond. Energiebesparend!

Peter 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte wasmachine

Apparaat is stil en de was is mooi schoon
Gebruik is ook zeer vriendelijk vooral Het
Korea programma.
Als je op eco wast kun je tijdbesparen selecteren
En is durum Het een Andre half uur
Milieu vriendelijk en zeer kort

Hessels 14-07-2016 Product kwartaal in bezit

Nette wasmachine

7,6
Was goed, centrifugeerd goed, en is behoorlijk stil. We zijn blij met deze wasmachine, en gebruiken hem vaak. Timer is ook ideaal.

ariaens 25-06-2015 Product paar weken in bezit

We zijn goed te spreken over deze wasmachine. Voldoende programma's, prima wasresultaat en eenvoudige bediening. Ook de inhoud van de trommel is meer dan voldoende voor een gezin met kinderen, d.w.z. een redelijk intensief gebruik.

johny68 24-06-2015 Product paar weken in bezit

Super fijne machine.
Wat ons het meest opviel is het geluid van deze machine je hoort hem niet meer hij is fluister stil t.o.v onze vorige.
Hij was ook een stuk lichter.

sportchopchop 24-06-2015 Product kwartaal in bezit

Een prima wasmachine. Behoorlijk stil en zuinig vergeleken met andere gelijk geprijsde modellen. (Helemaal als je de machine op een dempingsmatje / voetjes zet) In de handleiding staat precies welk programma hoeveel water en energie gebruikt. (Helaas niet te zien op display) Vaak is het langere programma zuiniger. Machine gaat niet aan de wandel bij het centrifugeren. Grote trommel, met grote opening.

h.liefers 22-06-2015 Product maand in bezit

Mooi apparaat met veel wasprogramma's. Veel meer dan je nodig hebt. Het wassen gebeurt stil, maar bij mij maakt het water tappen wel erg veel lawaai. Hij is veel aan het tappen/pompen, wat het geluidsniveau behoorlijk opplust. Ook het centrifugeren is niet zo stil als bij mijn vorige (duurdere) Siemens. Hier word ik 's nachts wakker van ondanks 2 deuren en een verdieping tussen mij en de wasmachine. Dit valt me behoorlijk tegen. Wasresultaat is ronduit goed. Bakje voor het waspoeder is meestal niet goed leeg na de was. Al met al goed apparaat met helaas nog wel aardig geluidsniveau (behalve als alleen de trommel draait).