LG F4WV910P2

tile-Geluidsniveau
71 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10,5 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de LG F4WV910P2 op Kieskeurig.be.

Mies-07 15-11-2019

Lg wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV910P2

LG was bij mij onbekend op de wasmachine markt. Eenmaal uit de doos en geïnstalleerd zie ik een degelijk ogende machine met maar liefst een capaciteit van 10 kg. De ingebouwde waterstop geeft een veilig gevoel. Na een proefwas is de machine klaar voor gebruik. De interface oogt straight forward, desondanks kun je hem precies afstellen zoals jouw wensen zijn. Mocht het programma niet passen bij een specifiek kleding stuk dan kun je zelf ook een programma samenstellen via de App en hierdoor ook op afstand via wifi je programma starten. Eenmaal gestart kom je er wel eens achter dat die sok of handdoek vergeten was. Geen probleem, deze kan tussendoor worden toegevoegd wat de machine uniek maakt. Minpuntje is dat de kleding er af en toe wat gekreukt uit lijkt te komen. Even uitkloppen zorgt voor minder strijk. De centrifuge stand is dan ook krachtig op 1400 toeren. De wasmachine begint dan ligtjes te dansen wat zorgt voor het nodige geluid. Tijdens de nachtstand kun je snachts rustig je wasje draaien zonder dat je er al te veel hinder van ondervindt. Was ophangen en je hebt de gele dag nog voor je.

Waar wij erg blij mee zijn is de mogelijkheid om je dekbed uit te wassen.

Al met al een degelijk apparaat, wat in het hogere segment is qua prijs. Dit merk je ten opzichte van onze vorige machine

Pluspunten

• Grote was capaciteit
  • Stoomfunctie

Rene stolker 15-11-2019

Super mooie stille machine

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Deze wasmachine LG F4WV910P2 Direct Drive is echt een hele goede machine. Wanneer je de machine aanzet word je verwelkomt met een hele gezellige melodietjes wat wassen toch altijd weer een stuk gezelliger maakt. Het design van de machine is heel mooi en futuristisch. De knoppen en programma’s zijn heel duidelijke en overzichtelijk geplaatst op de machine. De machine is heel stil wat zelfs maakt dat je soms denkt dat je hem niet aan hebt gezet. De inhoud die in de trommel kan is 10,5 kilo, waardoor je bijna een hele wasmand in een keer in de machine kan stoppen. Met een jong gezin is dit ideaal. Machine is zeker een aanrader!!

Tijs 14-11-2019

Fijne wasmachine voor wie veel te wassen heeft

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Deze wasmachine is vooral groot. Erg groot. Het lijkt wel alsof er twee keer zoveel was in kan als in onze vorige wasmachine, terwijl dat toch een 7 kg model was.

Hij is echter niet heel stil; er is tijdens het wassen een rammeltje te horen, en ondanks dat hij perfect waterpas staat en niet wiebelt, is 'ie bij het centrifugeren niet altijd stabiel, wat dan weer gedreun oplevert.

De app is tamelijk nutteloos. Het vergt veel meer handelingen om hiermee een was te starten dan gewoon via de knoppen op het apparaat zelf. Het enige wat er eigenlijk écht handig aan is, is de melding dat de machine gereed is.

Er zit een aantal ecoprogramma's op, maar daarvan ben ik niet heel erg gecharmeerd: bij een volle wasmachine duurt een gewoon katoenprogramma in ecomodus bijna vijf uur! Gelukkig kan het ook sneller, door gewoon een non-ecoprogramma te selecteren. Over tijd gesproken: de wasmachine past automatisch de tijdsduur aan de belading aan. Da's wel mooi.

Waar ik ook erg blij mee ben, is de stoomfunctie. Deze werkt veel beter dan verwacht! De was is duidelijk minder gekreukt dan zonder. En ook erg droog, ondanks dat het "slechts" een 1400 toeren machine is.

Pluspunten

• Groot
  • Erg groot
  • Wast en droogt erg goed

Minpunten

• Niet altijd even stil
  • App is tamelijk nutteloos
  • Sommige programma's duren wel erg lang

MMDBB 12-11-2019

Een prima machine waar ik alleen maar tevreden over kan zijn

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Ik heb deze machine nu twee weken in gebruik en ik kan niet anders dan tevreden zijn. Op het kortste programma (dat nog geen uur duurt) toch een schoon resultaat. Ideaal voor de snelle wasjes, die niet echt vuil zijn. Maar ook echt vuile kleding wordt met het juiste programma gewoon schoon. Voor mij niet onbelangrijk met een zoon van 6 die van buiten spelen houdt. Het laadvermogen is enorm, waar ik bij mijn vorige machine wel eens ruimte te kort kwam, heb ik nu ruimte over. Helemaal prettig vind ik dat mijn dekbed (lits-jumeaux) er ook in past. De machine heeft enorm veel programma's, waardoor er altijd wel een passend programma is. Toch kan ik mij voorstellen dat de grote hoeveelheid wasprogramma's voor sommige mensen belemmerend kan werken. Buiten dat de wasmachine uitstekend functioneert, is deze ook nog eens mooi vormgegeven. Hij doet luxe aan. Via de app zijn extra programma's te downloaden, al kan er maar één extra programma per keer in staan. Via diezelfde app is de voortgang van het programma bij te houden en kun je ook zien wanneer de was klaar is. Tijdens het wassen is de machine stiller dan veel van zijn soortgenoten. Ik heb de wasmachine op zolder staan, maar in de slaapkamer hoor ik hem niet. Zelfs niet tijdens het centrifugeren. De machine heeft ook een stoomfunctie die ideaal werkt. De prijs-kwaliteit verhouding van de machine is erg goed en de machine is zijn geld zeker waard!

Pluspunten

• Groot laadvermogen
  • Stille machine
  • Via de app kijken hoe ver de was is

Minpunten

• Veel wasprogramma's

Irene 11-11-2019

Fijne wasmachine!

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Qua vormgeving een mooie wasmachine met een `strak uiterlijk. Maar voor het uiterlijk koop ik geen wasmachine: Het gaat uiteindelijk om het resultaat! Maar voordat ik daarop kom; de machine zelf.
Er zitten veel functies op, welke zelfs nog zijn uit te breiden. Als je de machine aan zet blijkt wel dat alles zichzelf wel wijst, de instructies over de programma’s is eigenlijk bijna overbodig. De extra functies zoals wifi hebben wij nog niet gebruikt omdat het eigenlijk een luxe is die voor ons nu nog niet nodig is (net 2 weken in huis). De trommel is flink groot en er kan veel was in. Ideaal!. Eénmaal in de trommel is het wel lastig te zien hoeveel er in zit doordat het glas van de deur nogal donker is. Maar het ziet er wel mooi uit, zeker i.c.m. de droger van LG. Een fijne bijkomstigheid is dat je nog vrij lang de deur kunt openen om extra was toe te voegen. Als de machine aangaat is hij in het begin zo stil dat je twijfelt of de machine wel aanstaat. Op het moment dat de wasmachine bij het centrifugeren is aangekomen, trilt de machine wel wat harder… Wij hadden hem eerst in een bijkamer staan, waar de machine op een houten ondergrond met daaronder een houten draagconstructie stond. Daar bleek de wasmachine toch niet zo stabiel te staan en trilde de machine aanzienlijk (waarschijnlijk was de oude machine van +15 jaar een stuk zwaarder waardoor we hier eerder niet veel last van hebben gehad). We hebben hem vervolgens op een andere plek gezet met een betere ondergrond en dat scheelde aanzienlijk. Maar het belangrijkste van alles de was komt er goed schoon uit en ook goed droog wat uiteindelijk bij het drogen (of in de droger) weer aanzienlijk tijd scheelt!

Pluspunten

• Goed wasresultaat
  • Was goed droog na het wassen
  • Stoomfunctie
  • Grote was capaciteit

Minpunten

• minder stil bij centrifugeren dan verwacht

Elmo 11-11-2019

Prima wasmachine, maar niet geschikt voor het zware werk

Geschreven voor: LG F4WV910P2

De wasmachine ziet er prima uit. Zo ziet het geblindeerde glas er chique uit, maar waarom het er op zit is mij een raadsel, want door het donkere glas kun je niet in de wasmachine kijken... Dus een dichte deur had ook volstaan. Uiteindelijk gaat het natuurlijk niet om de looks, maar gaat het om het resultaat en dat is wisselend. De eerste wasjes die ik er mee waste, waren schoon. Let er wel op dat je de wasmachine stevig op zijn plek zet, want de eerste keer wandelde de wasmachine door mijn badkamer. Ondertussen staat de wasmachine stevig en valt op dat hij érg stil is. Verder zitten er een boel functies op, wat er in eerste instantie ingewikkeld uitziet, maar uiteindelijk wijst het zichzelf. De extra online functies daarentegen zijn lastiger om uit te vinden en willen bij mij niet werken (maar wellicht ben ik daar te dom voor;). De stoomfunctie die er voor zorgt dat er minder kreukels in de was zit, lijkt goed te werken. De wasmachine centrifugeert op 1400 toeren maximaal en daardoor komt de was er vrij droog uit. Ook handig is dat je nog vrij lang in het programma was kunt toevoegen. Een flinke tegenvaller was de flink bevuilde was na een dag werken in de tuin. Het zand zat nog steeds in de kleding, ondanks de was op 60 graden. Kortom: Voor een stel met een kantoorbaan die wonen in een appartementje is het een prima wasmachine, maar voor het zware werk zou ik deze machine niet aanraden.

• Mooi apparaat
  • Tijdens wassen extra was toevoegen mogelijk

Minpunten

• Ondoorzichtige glazendeur
  • Zwaar vuile was wordt niet goed schoon

Chaartje 09-11-2019

Geen wasmachine maar een WOWmaschine

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Ons dochtertje is nu 7 maanden oud. Wassen hoort tegenwoordig bij onze dagelijkse routine. Met een wasmachine van een vulcapacitiet van 6 kilo nam dit veel tijd in beslag. De LG wasmachine heeft een vulcapaciteit van 10,5 kilo. Wij wassen nu dus bijna 2 keer zoveel en ook nog eens in de helft van de tijd (gem. Rond de 5 kwartier is je programma klaar). Met de app krijg je een melding wanneer het programma is afgerond en kan je hem tevens op afstand laten starten.

De wasmachine heeft heel veel opties en binnen de programma's kan je ook nog eens de temperatuur en het toerental aanpassen. Het vergt even wat tijd om alle opties te leren kennen (en goed in te stellen). Zo kwam ik er later achrer dat je ook niet bij alles de trommel volledig mag vullen.

De wasmachine ziet er heel mooi uit met het geblindeerde glas. Als hij draait is hij ook nog eens muisstil. Je hoort alleen een harde tik op het moment dat hij zich vergrendelt

Het snelprogramma is onze favoriet. Met een baby wordt er nogal eens iets vies en voordat de vlekker erin kunnen blijven wassen wij het meteen. Binnen 20 minnis het programma afgerond.
Wij hebben het alleen al een aantal keer gehad dat hij leek vast te lopen bij het centrifugeren. Wij denken dat de sendor niet goed registreet als de trommel te leeg is.

Wij zijn toch super blii met deze wasmachine. Hij geeft zoveel gemak, echt de moeite waard!!!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Toevoegen wanneer programma is gestart
  • ThinQ app
  • Grote vulcapaciteit

Minpunten

• Alle opties leren kennen
  • Snelprogramma soms nog erg nat
  • Draairichting deur niet aan te passen

Jeroen E. 07-11-2019

Wast prima en is eindelijk 'stil' na reparatie

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Vanaf het begin maakte onze wasmachine een zeer storend tikkend geluid tijdens het centrifugeren. Een wasje draaien terwijl onze kinderen sliepen was niet mogelijk. Dus toch maar gebeld met de service dienst en na een week stond er een monteur op de stoep. Het probleem was gelukkig snel verholpen. Er waren verschillende onderdelen (luchtslang, vlotter, isolatiemateriaal) niet goed geïnstalleerd welke het tikkend geluid veroorzaakte. Gelukkig was de reparatie snel verholpen en nu maakt onze wasmachine een stuk minder geluid. Toch had ik verwacht dat deze machine stiller zou zijn. Onze oude wasmachine van 16 jaar oud is niet veel luider.

De wasmachine wast erg goed schoon. Waar je vroeger 2 wasjes voor moest doen kan nu in 1 keer gewassen worden. Zelfs ons 2 persoons donzen dekbed gaat met gemak in de machine!
Er zitten een hoop speciale programma's op, maar dan mag je de machine niet maximaal vullen.
Bij het super snelle Turbo Wash 360 programma mag je maar 5kg was laden. De was is dan wel in 39 minuten klaar. Dus handig als je nog snel een wasje moet doen.
Ook de standaard programma's kun je sneller laten wassen door de Turbo Wash functie te selecteren.

Verder zijn er nog opties oa voor intensief wassen, extra spoelen, stomen en kreukvermindering.
Wanneer je de optie stomen selecteert dan is de wastemperatuur minimaal 60 graden. Ideaal voor mensen met een allergie.
Je kunt ook stoom toevoegen tijdens het centrifugeren (functie kreukvermindering). De was komt er dan wel vochtiger uit, maar is wel een stuk minder gekreukt.

De wasmachine heeft Wifi waardoor je gebruikt kunt maken van de Smart ThinQ app. Hiermee kun je de wasmachine op afstand bedienen. Een programma selecteren, eindtijd instellen, een nieuw wasprogramma downloaden, energie verbruik zien en krijg je melding van eventuele storingen. Ik vind het zelf super handig om te zien hoe lang de wasmachine nog moet draaien en je krijgt een push notificatie wanneer de was klaar is. Super handig!

Conclusie: Super tevreden over de opties, vulcapaciteit en het wasresultaat. Wel een beetje teleurgesteld in de bouwkwaliteit van de wasmachine en het geluid tijden het centrifugeren.

Pluspunten

• 10,5Kg
  • Smart ThinQ app
  • Wasprogramma's downloaden
  • Turbo Wash 360
  • Stoom functie

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Geluid tijdens centrifugeren

Benjamin1990 05-11-2019

Top product

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Zeer tevreden over het product. De wasmachine is heel erg zuinig, dat was te merken aan onze slime energiemeter. Vergeleken met onze oudere wasmachine, is deze heel erg stil, dus haast geen geluid, geen trillingen en blijft ook netjes op de plek staan, heerlijk voor als je een kleine in huis hebt die lekker ligt te slapen. De disign is heel mooi, heel erg modern, waardoor het mooi past in onze interieur. De AI DD motor, die het type kleding herkent en het wasprogramma aanpast is ook echt top. De TurboWash360 functie maakt egt het verschil, maak veel beter schoon en je kleding is dan ook droger. SmartThinQ app met Wi-Fi is ook super tof, want je kan kiezen uit veel programma's. Als de wasmachine klaar is, hoor je een leuk muziekje waarbij je weet dat hij klaar is, ideaal gewoon! Om alles te samenvatten, het is een goed product, goede prijs, en werk naar behoren. Geen minpunten gevonden.

Pluspunten

• Zuinig

Marieke85 05-11-2019

Fijne grote wasmachine!

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Wat een fijne grote machine.
Alle was kan er met gemak in. Maar ook kleine wasjes kan ie goed aan. Grote verscheidenheid aan programma‘S, Ik gebruik er een paar heel vaak en sommige specifieke programma’s af en toe (speciale was met overhemden bijvoorbeeld, met stoomfunctie tegen kreukels!). Groot voordeel vind ik dat deze machine zuinig is en heel erg stil. De machine is makkelijk te gebruiken, knoppen op de machine wijzen voor zich. Je kan m ook via de app bedienen. Handig dat je een signaaltje krijgt wanneer de was klaar is, voor de rest gebruiken wij deze functionaliteit nog niet zo erg. De app is wel al een keer vastgelopen en ook de machine hield er halverwege een programma mee op (software storing?). Dat is wel jammer, hopelijk was dat iets eenmaligs!

Pluspunten

• Groot
  • Handig muziekje als de was klaar is
  • Je kan zelf programma’s instellen

Minpunten

• App vastgelopen/ software niet stabiel

Mkorp 05-11-2019

Fantastische wasmachine, echt een aanrader!

Geschreven voor: LG F4WV910P2

We gebruiken deze wasmachine nu een paar weken en zijn erg tevreden. Goed wasresultaat en de was komt al goed droog uit de machine. Hij is mooi om te zien, het oog wil ook wat :). De machine komt erg degelijk over. Duidelijke bediening, eigenlijk geen uitleg over nodig. Je hoort de machine wel, maar zeker niet storend. De grote trommel is ideaal, zeker met bijvoorbeeld beddengoed. Dit vulgewicht kan wel alleen bij de hoofd was programma's gebruikt worden. De machine weegt de was en bepaald dan hoe lang het programma gaat duren, hier sta je wel even op te wachten. De andere programma's zoals sport of turbowash hebben minder vulgewicht, maar wassen ook perfect schoon. Ook blubber uit onze sportkleding gaat er goed uit. Elk wasprogramma kan je nog aanpassen (temp, centrifugeersnelheid, evt intensief wassen etc), de wasmachine heeft echt heel veel functies. De einduitstel gaat op eindtijd, dit was voor ons even omschakelen. Hij voldoet helemaal aan onze verwachtingen, het enige wat we jammer vinden is dat we de smart thinq app niet kunnen gebruiken. De WiFi is niet sterk genoeg op de plek waar de wasmachine staat, dit zal nog aangepast moeten worden. Wel iets om rekening mee te houden bij aankoop dus.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Goed wasresultaat

Minpunten

• Duurt even voordat je weet hoe lang was duurt
  • App werkt bij ons niet

alikruik 04-11-2019

Gaaf design met een grote trommel perfect voor gezinnen

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Fijne machine voor mensen met gezinnen. Door de trommel waarin 10.5kg past, hebben we significant minder wasjes per week. Gelukkig is de wasmachine zelf niet groter geworden, anders zou deze niet in onze kast passen. Verder ziet de machine er erg hip uit met het glas, lijkt wel design! Meerdere programma's zitten er op, maar daar moeten we nog even overkomen wat de mogelijkheden zijn, alsmede de app functie. Al met al een topproduct en ik had niet verwacht dat LG hiermee MIele kan evenaren of zelfs beter is op het gebied van witgoed

Pluspunten

• Grote trommel
  • Standaard formaat

Minpunten

• ik begrijp de appfunctie niet

KatjaFi 02-11-2019

Goede, stille wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Top wasmachine! Heb deze in huis gehaald toen ik mijn oude moest achterlaten in mijn vorige huis. Ik heb twee kinderen van 8 en 6 die gymmen, sporten en smerig worden van het buitenspelen. Met de grote wastrommel van 10,5 kilo ben ik zo door mijn wasgoed heen, ideaal. Fijn aan deze machine is dat 'ie heel stil is. Je hoort eigenlijk vrijwel niets, terwijl de machine praktisch in mijn huiskamer staat. Ook 's nachts is dit prettig; er is een speciaal nachtprogramma wat nóg stiller is, dus geen lawaai van het centrifugeren. Pluspunt vind ik verder de Turbo wash functie waarmee je snel korte wasjes er doorheen kan jassen. Veel keuze in wasprogramma's ook, al heb ik ze nog niet allemaal geprobeerd. Wat ik wel jammer vind is dat het me niet is gelukt om het apparaat met mijn mobiel te koppelen.

Pluspunten

• stil
  • grote wastrommel
  • nachtprogramma
  • turbo wash

Minpunten

• mobiel koppel niet aan wasmachine

V Nieuwe 29-10-2019

grote wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Na wat handmatig geploeter doordat onze wasmachine kapot gegaan was, kwam eindelijk deze wasmachine. Wat waren wij hier blij mee. Lekker veel ruimte in de machine en de vele mogelijkheden. Je kunt zelfs via een app de machine “inprogrammeren” heel handig als je vergeten bent om het aan te zetten. Met de app kun je zien hoever het programma is en er komt bericht als de wasmachine klaar is. Deze wasmachine heeft een stoomfunctie, dus is voor sommige was geen stomerij meer nodig. De anti allergeen functie is ook heel prettig. Bij ons betekend dat net even minder stof- en nieswerk. De vele mogelijkheden met deze wasmachine zijn in het begin een beetje uitzoeken, het is dan wel jammer dat je niet in je display krijgt te zien hoelang een programma duurt. Dit weet je pas als je het programma daadwerkelijk hebt gekozen. Zodra de wasmachine klaar is laat deze een melodietje horen. Geen irritante piep. Juist omdat deze machine zoveel mogelijkheden heeft, zou je denken dat er ook een functie op zou zitten die het deurtje van de wasmachine open zet als het programma klaar is. Deze functie zit er niet op helaas. Maar verder is deze wasmachine echte een aanrader voor grote gezinnen. Maar past ook heel goed bij een gezin die veel outdoor bezigheden heeft.

Pluspunten

• super grote capaciteit
  • gaan zelf uit

Maaike 09-10-2019

Mijn nieuwe vriend

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Super blij zijn we met deze wasmachine. Het is de nieuwe vriend in huis, want hij wast onze bergen was met gemak weg.

De was komt er mijn inziens schoner en minder gekreukt uit dan in mijn vorige wasmachine. Je hebt tal van programma's die je kan selecteren en dat werkt prettig. De draaiknop waarmee je het wasprogramma instelt werkt goed. De temperatuur en stoom etc pas je aan via een touch scherm. Dit werkt ook prima, al vind selectie via de knop prettiger.

Het maakt voor ons een groot verschil dat er in de trommel zoveel wasgoed kwijt kan. Zeker als we het beddengoed wassen, dekbedden,etc hiervoor gebruiken we trouwens het anti allergie programma.

Met het oog op duurzaamheid, vind ik het een prettig idee dat deze wasmachine super zuinig is. Je kan dit zelfs monitoren in een app.

En oh ja, niet onbelangrijk...we ervaren de machine echt als stil. Een van onze meiden slaapt naast het washok en ze slaapt zonder problemen door als we 's avonds wassen.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Zuinig
  • Goede wasresultaten
  • Stoomfunctie
  • VOLUME

Minpunten

• duur wasprogramma is niet vooraf bekend

MV80 09-10-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: LG F4WV910P2

De wasmachine nu een tijdje in gebruik en hij bevalt erg goed! De extra grote trommel voor 10.5 kg wasgoed is ideaal voor een gezin met kleine kinderen. De wasmachine heeft diverse programma's zodat er voor iedere was wel een geschikt programma is. De 'TurboWash360'-optie biedt voor een gemiddelde was een programma van 39 minuten aan en geeft een erg goed wasresultaat. Dit programma gebruiken we hier dan ook regelmatig.
De machine heeft een energielabel van A+++ en is dus energiezuinig en zuinig in watergebruik, bovendien zit er een geïntegreerd waterslot op de aansluiting.

Pluspunten

• veel standaard programma's
  • energiezuinig
  • stil

Bas 07-10-2019

erg fijn product

Geschreven voor: LG F4WV910P2

Gewoon een erg fijn apparaat. Met 10.5 Kg. Capaciteit kan je hier een heleboel in kwijt. Dus voor (grote) gezinnen die vaak wassen is dit een erg fijn apparaat.
Ook als je minder was hebt te doen is dit een fijne machine. Met een Energielabel van A+++ gaat de machine efficient om met energie en water er zit een geïntegreerd waterslot op de aansluiting (handig).

Qua wasprogramma’s zitten er standaard een boel mogelijkheden op. De TurboWash360 biedt voor een gemiddeld wasje een programma van 39 minuten aan met een erg goed wasresultaat. Er is zelfs de mogelijkheid om je eigen programma te programmeren. Hiervoor moet je wel zelf iets doen via de app, maar omdat er zoveel programma keuzes zijn, niet echt nodig.

het AI DD programma is fijn. het enige nadeel is dat de machine na de programmakeuze de was gaat "analyseren" en dan bepaald wat het beste programma is. dus vooraf weet je niet hoelang de machine gaat draaien.

Bediening van de machine is straight forward via de grote draaiknop kan je eenvoudig draaien tot je bij het gewenste programma bent. Via de touch-display functionaliteit kan je additionele wasfuncties kiezen. Kinderslot optie…erg handig!

Deze machine maakt erg weinig geluid. Onze slaapkamer grenst aan de wasruimte…we hebben er echt geen last van. uiteraard hoor je de machine als deze hard staat de centrifugeren, maar dat is meer achtergrond geluid.

Een aantal programma’s biedt een stoomfunctie aan wat drogere en minder gekreukelde was beloofd. Deze belofte komt uit.
Al met al een fijne machine.

Pluspunten

• Geruisloos
  • veel capaciteit
  • diverse standaard programma's
  • optie om je eigen wasprogramma te maken

Minpunten

• AI DD programma geeft geen doorlooptijd