Siemens WD14H541NL

Miele WTH130 WPM PWash 2.0 & TDos

• Vulgewicht 7 kg
  • Energieklasse A
  • Geluidsniveau 58 dB (centrifugeren)
Miele WTH130 WPM PWash 2.0 & TDos

Samsung WD70K5400OW

• Vulgewicht 7 kg
  • Energieklasse A
  • Geluidsniveau 73 dB (centrifugeren)
Samsung WD70K5400OW
7,8 (5)

Miele WTZH730 WPM PWash 2.0 & TDos Wifi XL

• Vulgewicht 8 kg
  • Energieverbruik per jaar 1072 kWh
Miele WTZH730 WPM PWash 2.0 & TDos Wifi XL

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

9,4

Keesio 02-07-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
Prima was-droogcombi voorzien van alle gemakken, simpel in gebruik en zelfs een man kan de was doen !

Goed Product 10-06-2014 Product paar dagen in bezit

Super machine, welke beloofd wat hij doet. Vriendelijk en gemakkelijk in gebruik, een echte aanrader.

Smits 70 28-04-2014 Product paar dagen in bezit

We waren toe aan een nieuwe wasmachine onze dealer heeft ons geadviseerd om eens naar de Siemens iSensoric te kijken , we hebben de WM14K260NL gekocht en het resultaat is heel goed w.b . Geluid , droogte van de was en natuurlijk het bedienings gemak .
Wat mij ( 65 plusser ) het meeste van deze wasmachine (WM14K260NL ) aanspreekt is de duidelijkheid en simpelheid w.b. het instellen van de verschillende wasprogramma's , normaal als je iets nieuws koopt moet je een cursus volgen om het te gebruiken , bij deze machine is alles zo opgezet dat iedereen ook de ouderen hem simpel kunnen bedienen ,een kind kan de was doen .
Natuurlijk ben ik ook zeer content met de plussen op het gebied van energie verbruik en uitstraling van de machine , het is een toppertje geworden .

wasmoedertje 01-03-2014 Product paar weken in bezit

9,4
Een wasmachine die je niet teleurstelt, komt er stralend fris uit. Enige waar ik moet wennen zijn de knoppen, die zijn niet gevoelig voor lichte aanraking.