Samsung DV9BN8288AW

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DV9BN8288AW op Kieskeurig.be.

Matk 16-09-2019

Coating op de trommel

Geschreven voor: Samsung DV9BN8288AW

Droger in april gekocht en maakte vanaf het begin veel geluid.. Na 3 maanden sloeg de trommel geregeld vast. Dit blijkt te komen door een coating die is aangebracht op de trommel voor demping maar die na van loop van tijd gaat vervormen en zoals bij ons het geval was, zich tegen de water opvangbak vast ging zitten

Gretha 31-03-2019

Schitterende vormgeving

Geschreven voor: Samsung DV9BN8288AW

Prachtige geruisloze machine die voor ons een betere keuze is dan de Miele droger die we altijd hebben gehad.

Jeanette 15-03-2019

Mooi design.

Geschreven voor: Samsung DV9BN8288AW

Mooi design. Heb in dezelfde serie ook de wasmachine. Hier ook zeer tevreden over. Nog maar wasje in de droger gehad, maar droogt zeer snel.

Pluspunten

• Droogt snel

Richard V 05-03-2019

Super Droger!

Geschreven voor: Samsung DV9BN8288AW

We Hebben deze droger in combinatie met de Samsung 9kg wasmachine (WW9BM760NOM/EN). Wat een combinatie is dit. Beide machines zijn heel mooi qua product. De droger maakt de was goed droog als je hem op stand 3 zet. Stand 1 en 2 voelt de was nog een beetje vochtig aan. Verder is de droger heel stil. Hij geeft ook geen warmte naar buiten toe af. De gebruiksvriendelijkheid is goed, ook met de app.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Erg stil
  • Verbruik voor een droger weinig energie
  • gebruiksvriendelijk