Siemens iQ300 WT45RV90NL

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 WT45RV90NL op Kieskeurig.be.

hooij 22-12-2019

Tevreden

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

Tevreden met m'n droger. Is alleen op voorzichtige stand vaak nieg helemaal droog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wieringa 05-12-2019

Een gewone droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

Na 30 jaar een prima ervaring met een Miele condensdroger werd het helaas tijd om deze te vervangen. Deze droger draait helaas maar 1 kant op. Hierdoor wordt het wasgoed één knot. De buitenkant van het wasgoed is dan wel droog maar binnen in die knot is er nog veel vocht. Dus dan maar weer haverwege het programma de droger op pauze zetten en de knot uitelkaar halen. Ook vald het wasgoed telkens op de bovenkant van de pluizenfilter. Hierdoor is er volgens ons meer slijtage aan het wasgoed. Ook het schoonmaken van het pluizenfilter is niet handig.

nico 30-11-2019

goed product

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

doet waarvoor aangeschaft, drogen - resultaat is goed. Geeft wel wat warmte af [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

adrie 26-11-2019

Verre van perfecte wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

Wasdroger is vrij stil en geeft zeer weinig warmte af. Zal daarom waarschijnlijk ook weinig energie gebruiken. Het is een goede droger als er maar één wasje per dag mee gedroogd hoeft te worden. Voor het meeste droge programma geeft de droger een tijd van ca. 3,5 uur aan, maar gebruikt hier in werkelijkheid makkelijk 5 à 6 uur(!) voor. Het touchscreen voor de bediening reageert bovendien vrij slecht. Ook draait de trommel maar één kant op waardoor bijv. lakens en dekbedovertrekken nogal eens in elkaar draaien waardoor deze dan slecht drogen. Zeker geen aanrader.

Pluspunten

• geeft weinig warmte af
  • is vrij stil

Minpunten

• programma's duren veel langer dan aangegeven
  • touchscreen reageert slecht
  • trommel draait maar één kant op

Patrick 01-11-2019

Perfecte droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

na het vervangen van de oude energie vretende condensdroger voor de Siemens WT45RV90 warmtepomp droger hebben wij spijt! Spijt dat we dit niet eerder hebben gedaan :)
We zijn aangenaamd verrast. Hij is stil. Heeft een ruime inhoud. Geeft weinig warmte af. Heeft fijne maar vooral handige programma's. Daarnaast gaat hij ons ook veel geld besparen in de energierekening.
Helemaal top!!!

Pluspunten

• Fijne warmte afgeven in de ruimte

Jan W 31-10-2019

mooi product

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

De droger doet wat van een droger verwacht wordt. Het wasgoed is goed droog . Dat geldt ook voor de verschillende programma's. De droger is redelijk stil.

Minpunten

• de trommel draait maar een richting op.

Els 49 26-07-2019

Resultaat drooggramma

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

Na het eerste droogprogramma al geconstateerd dat de censor werkt en de machine weinig KwH verbruikt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

SBou 10-07-2019

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

Daar ik reeds eerder Siemens producten heb gehad en daar erg tevreden over was, nu tijdens verhuizing opnieuw georiënteerd op siemens producten en weer zeer tevreden uitgekomen. De machine is erg stil en er kan gekozen worden om op de afvoer aan te sluiten of reservoirfunctie te gebruiken. Wat erg handig is, is het rekje dat geplaatst kan worden voor wol, schoeisel e.d.! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ruud46 21-05-2019

Prima machine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

Na ca 20 jaar oude machine vervangen. Wat is er wat verandert in die jaren, moet er nog even aan wennen maar ben blij dat hij er staat.

Herfstpaddestoel 17-04-2019

Super stil

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

Wij hebben deze machine gekocht omdat hij energie zuinig is en mooi past bij de wasmachine van dit merk

siemens wt45rv90nl 09-04-2019

siemens wt45rv90nl

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

prima product. Super stil en de was is prima droog . Ook het bedieningsgemak is mooi eenvoudig en duidelijk.

Pluspunten

• droge was en vooral stil
  • zeer makkelijk bedieningspaneel

O Hovens 04-04-2019

wasdroger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

is een goed product, handig in gebruik, alle knopjes zijn duidelijk. Monteur ook heel kundig en snelle levering en plaatsing
zeer tevreden

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • weinig geluid

EHA63 26-01-2019

Perfecte droger

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

Ik heb dit apparaat vorige maand aangeschaft en ben zeer te vreden.
Droogt uitstekend en heeft geode keuzemogelijkheden.

manmeet 12-12-2018

siemen dry machine

Geschreven voor: Siemens iQ300 WT45RV90NL

SIEMENS is always the best choice. it is not too much noisy. energie saving. easy to use. more drying options