Bosch Serie 6 WTW83462NL

tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WTW83462NL op Kieskeurig.be.

Zusje 07-11-2019

warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW83462NL

Mijn broer gaf een aanbeveling over een warmtepompdroger. dus ik heb nu deze aangeschaft.
De was word goed droog en de droger bevalt mij uitstekend.
Echt een aanrader!

D Noot 31-10-2019

Wat een luxe dit apparaat!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW83462NL

Vanwege klein wonen in Amsterdam en een huisstofmijtallergie waren wij, stel zonder kinderen, al genoodzaakt de natte was niet meer in slaapkamer maar in onze woonkamer te drogen te hangen om vervolgens 3 dagen lang tegen een enorm wasrek aan te kijken. Uiteindelijk is dat laatste de doorslag geweest om eens op zoek te gaan naar een droger die zou voldoen aan de volgende eisen: geen krimpende kleding, geen energievreter, geen vocht afgeven aan de omgeving waar hij staat en vooral gemak ervan te ervaren. We kregen zoveel meer!! Veel frisser ruikende en zachtere kleding, de duur van het droogproces valt reuze mee, minder kreuk dus minder strijken, een zelfreinigend condensator want dat kan een vervelend klusje zijn. En meer ruimte want nooit meer tegen die vervelende wasrekken aankijken in de woonkamer! Wat een luxe! Hadden we jaren eerder moeten doen. Ben we zijn Reuze blij met onze Bosch warmtepomp droger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Ivo 24-10-2019

Stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW83462NL

Droogt goed en is stuk stiller dan whirlpool warmtepompdroger die ik eerst had gekocht. Ziet er ook degelijk uit.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Zuinig

Marieko 20-01-2019

Prima droogautomaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WTW83462NL

Inmiddels is onze nieuwe droger een maand oud en ben helemaal gewend. Uitgebreide programmamogelijkheden en makkelijk in het gebruik. Pluizenfilter werkt fantastisch.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com