Siemens WT45RV00NL

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT45RV00NL op Kieskeurig.be.

Anoniem 08-01-2020

Zeide zacht

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Mooie machine met laag energie gedruis die doet wat er van verwacht word...! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Jan 11-12-2019

Prima droger! Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Ik heb dit product pas een dag in huis, maar de eerste ervaringen zijn heel goed. Gemakkelijk in te stellen, duidelijke handleiding, degelijke bouwkwaliteit en het geluidsniveau van ~65dB vind ik zeer acceptabel. Ik heb hem niet op de afvoer aangesloten en gebruik dus alleen het condensreservoir. Handig, want zo kun je hem gemakkelijk overal neerzetten.

Het energieverbruik vind ik zeer acceptabel; Beter dan van veel andere (condens)drogers.

Met de droog-programma's moet ik nog wat experimenteren (welk programma werkt voor mij het beste voor hetgeen ik wil drogen), maar vooralsnog ben ik goed tevreden.

Het enige minpuntje dat ik momenteel kan bedenken is: de brommel draait naar één kant. Hierdoor gaat vooral groot wasgoed gemakkelijker in een prop zitten.

Pluspunten

• Degelijke bouwkwaliteit
  • Ziet er mooi uit
  • Energiezuinig
  • Maat relatief weinig geluid
  • Droogt goed

Minpunten

• Trommel draait naar één kant

saliha 04-11-2019

perfecte resultaat een echte aanrader

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

super makkelijk te gebruiken perfecte resultaten zuinig in energie makkelijk korte programma's instellen ik ben zo blij met het product dat ik het de hele familie heb aangeraden

Siemens WT45RV00NL Warmtepompdroger 03-11-2019

Prima wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Prima wasdroger, met een warmtedroger is deze energiezuinig, hij is ook erg stil en met 7kg prima voor een gezin met 2 kinderen.

• Energiezuining
  • Aan te sluiten op afvoer

Minpunten

• Droogprogramma duurt relatief lang

P.Douve 28-10-2019

Superstille, zuinige wasdroger en makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Wat een plaatje om te zien en wat doet deze machine rustig zijn werk met een perfect resultaat. Eenmaal de juiste stand gevonden droogt deze machine uitmuntend en de waterafvoer is zeer makkelijk aan te sluiten op de wasmachine afvoer. Pluizenfilter is zeer goed bereikbaar en de machine hobbelt niet en maakt zeer weinig geluid. Voor ons nooit meer een ander merk

• Zeer stil
  • Gunstig geprijst

P Houben 20-08-2019

Tevredenheidsenquête

Geschreven voor: Siemens WT45RV00NL

Het is een geweldige droger heb nog nooit zo een droge was uit een droger gehaald, dus een prima product voor een goede prijs. 👍👍

Pluspunten

• Lekker droog wasgoed
  • Erg zuinig en weinig lawaai

Minpunten

• Tot nu toe geen