Miele T8703 - Reviews

58,19 euro

7,6

Huub Steneker 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima droger

Nu een paar dagen in ons bezit nadat de vorige Miele droger het na 15 jaar intensief gebruik had opgegeven. Ik heb getwijfeld of ik hem wel moest kopen vanwege de negatieve reviews. Toch blij dat ik dat wel heb gedaan! Als ik de negatieve reviews zo lees krijg ik toch heel sterk de indruk dat men de gebruiksaanwijzing niet leest. Bijvoorbeeld de zoemer die niet uit zou kunnen, en de uitlatingen over droogresultaat. Beide zaken zijn te programmeren zoals beschreven in de handleiding! Droogresultaat is hier helemaal goed trouwens. En supersnel klaar!

Supersnel klaar dus de droger gebruikt maar kort veel stroom waar een warmtepomp 4x zo lang minder stroom verbruikt. Per saldo maakt het dus niet uit! (Gecontroleerd met een verbruiksmeter)

Claire 09-02-2016 Product jaar of meer in bezit

4,8
Was is of kurkdroog of te nat! Regelmatig storinkjes. Erg irritant geluidsignaal bij einde programma, is niet uit te schakelen.
Mijn vorige droger was ook een Miele maar wat een achteruitgang nu met deze. Tegenvaller! Volgende wordt geen Miele meer in ieder geval.

aseubers 03-12-2015 Product paar weken in bezit

6,6
onze vorige droger was ook een miele. onze positieve ervaring maakten de keuze voor miele logisch. deze droger droogt echter totaal niet. strijkdroog is zeiknat. kastdroog is niet droog. ben bang dat ook deze miele erg lang meegaat en alleen maar voor veel kopzorg en frustratie gaat zorgen.

Johnboy 29-04-2015 Product paar dagen in bezit

Degelijke droger. Overzichtelijk en eenvoudig te bedienen. Aansluiting luchtslang achterzijde is zo gepiept. Droogt snel. Gemakkelijk te reinigen pluizen filter. Duurzaamheid zal nog moeten blijken. Is wel eens zo zwaar als mijn vorige wirlpool droger die al na 4 jaar kapot ging. Dus nu maar eens een miele proberen.