Siemens WT45H200NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Esther 24-11-2016

Fijne machine

De machine droogt goed, is prettig in het gebruik met een duidelijke display en heeft handige programma's

Pluspunten

• makkelijk
  • droogt goed

gezinvan6 04-12-2016

Siemens Warmtepompdroger

Prachtige machine. Werd gezegd dat het langer zou duren wanneer de was droog zou zijn in vergelijking met een gewone droger. Dit valt echt reuze mee! En ook nog eens superzuinig in gebruik. Top!

Pluspunten

• zuinig
  • mooi
  • grote trommel
  • mooie aanbieding

Minpunten

• tot nu nog niet

SANDERBoV 18-02-2018

Droogt prima

Tot nu toe erg tevreden met de droger. Hebben hem ongeveer 3 weken en blij met het resultaat. Makkelijke programmas en energiezuinig.

ben prins 16-01-2018

mooi design en leuke actie

werkt fantastisch en past precies bij mijn Siemens wasmachine, en goeie service en ik ben blij met de actie

belinda 04-01-2018

mooie machine

mooi apparaat. Werkt goed, is allen wennen dat de droogtijd langer is in vergelijking met een normale droger

Rempie68 03-01-2018

top droger

Top wasdroger gekocht van Siemens
Makkelijke bediening en aansluitbaar op de afvoer ,dus geen gehannes met het legen van het reservoir en doordat dit een warmtepomp droger is bijna geen stofdeeltjes meer in de badkamer .
dus al met al een topdroger

egboos 01-01-2018

geweldige droger

Mijn keuze stond voor de aankoop al vast, heb alle apparatuur in huis van Siemens.
Een storingsvrij hoogwaardig product.

Ferdinand 17-12-2017

Super droger

Na problemen met een samsung condensdroger SDC35701 van 6 jaar oud. Deze Siemens aangeschaft. Inmiddels een klein maandje in gebruik en erg tevreden. In vergelijking met de samsung maakt hij minder lawaai en is het ook een stuk minder vochtig in me badkamer. Je merkt dat hij warmte hergebruikt, want hij blaast veel minder warmte uit. Verder doet hij goed zijn werk, tot nu toe altijd droog. Ook lijkt me energie verbruik al merkbaar minder(op totaal maand t.o.v. vorige jaren). Hopelijk gaat hij langer mee dan 6 jaar.

Pluspunten

• Doet zijn werk, droogt goed
  • Minder vochtige ruimte
  • Is eerder klaar wanneer droog.
  • Makkelijk schoon te maken
  • Afvoerslang meegeleverd

Harbers 29-11-2017

Grote vulopening, makkeleijke bediening en stil

Een zeer goede keus! De droger is stil, zuinig en bepaalt zelf de benodigde droogtijd door de sensor technologie.
De prijs/kwaliteit verhouding is zonder meer goed te noemen, eigenlijk zoals je verwacht bij de aankoop van een Siemens product.

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Stil en zuinig

Minpunten

• Eigenlijk geen

TH17 14-11-2017

Stil en zuinig

Onze 18 jaar oude droger vervangen door dit model - wat een verandering: veel stiller en sneller. Lijkt al meteen ook een stuk zuiniger. Prima.

Jaapz 03-07-2017

Een fijne machine waar veel in past

Ik heb deze machine sinds kort maar ben er zeer tevreden over.
Grote trommel bijna fluisterstil handige bediening kortom een machine waar je wat aan hebt.

Marco 2017 08-05-2017

Professioneel drogen

De werking is perfect overzichtelijk hoe lang een droogbeurt duurt en het reinigen van de filters gaat heel gemakkelijk en het legen van het waterreservoir is een makkie. Ook het extra filter is gemakkelijk te reinigen. Let op je moet wel alle filters en waterreservoir legen anders start droger niet. Is goede bescherming van het apparaat en zal de levensduur ten goede komen.

Jurrien 30-12-2016

Duurzame machine

Tot nu toe draait hij prima. Droogt goed en verbruik weinig energie in vergelijking met onze vorige machine

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Energiezuinig

Minpunten

• Waterresservoir is te groot

V Wijhe 29-12-2016

Goede aankoop

Fijne wasdroger, eenvoudige bediening. Mooi display waarop alles goed is af te lezen. Zeer energiezuinig. Qua prijs/kwaliteit een echte topper!

Pluspunten

• energieverbruik
  • veel droog opties

Leslie 06-12-2016

Makkelijk bedienbaar, grote trommel, droogt goed

De wasdroger heb ik nu een maand in gebruik. Hij is makkelijk bedienbaar, wat ik ook handig vind is dat je zelf het programma kan verkorten en dat er al veel voor geprogrammeerde standen op staan. Ook vind ik hem een stuk stiller dan mijn vorige wasdroger.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Weinig geluid

E Sijperda 04-12-2016

Beste keus voor een droger

Gebruiksvriendelijk, makkelijk in onderhoud(stoffilter, waterbak) en het belangrijkste...droogt goed!

G. Kurvers 02-12-2016

Anders maar goed

Ik heb de droger nu een aantal weken in gebruik.
Hiervoor had ik een Miele en daar was ik erg tevreden over maar helaas als hij niet warm meer wordt mag het geen droger meer heten.
Op zoek naar een nieuwe dus.
Gezien het veel lagere verbruik ging de voorkeur uit naar een warmtepompdroger en vrij snel kwamen we (mede door een aanbieding) bij deze droger uit.
De eerste keer dat ik hem aan zette schrok ik wel even van de tijd...3 uur en 28 minuten stond er op het scherm. Maar aangezien de inhoud van mijn wasmachine kleiner is (5 kg) en de inhoud van de droger 7 kg zat deze lang niet vol dus hij was veel sneller al klaar. Tot nu toe elke keer eigenlijk.
De lucht is lang niet zo warm als bij een "normale" droger, vandaar ook de langere duur, maar dat betekent ook dat er veel meer spullen in kunnen die in mijn vorige droger echt niet konden omdat ze dan gekrompen of anders verpest waren (je kunt de temperatuur wel in 3 stappen hoger zetten indien gewenst). Ideaal dus. En redelijk stille droger ook.
Als ik een minpuntje kan bedenken dan is het dat het geen echte knoppen zijn waarmee je bedient maar een soort van tiptoetsen en ik moet soms wel een keer of vier "drukken" voor hij aan gaat.
Maar vooral positief dus.

Pluspunten

• grote trommel
  • wordt niet heel heet dus veilig voor kleding
  • geen dichte deur dus zicht op was

Minpunten

• tiptoetsen even wennen

PeggyT 28-11-2016

Beste beslissing ooit!!

Na 13 jaar hebben we er eindelijk voor gekozen om een droger aan te schaffen. Na veel beoordelingen te hebben gelezen, zijn we uiteindelijk voor de iSensoric condensdroger gegaan. Onze conclusie: deze hadden we 13 jaar geleden aan moeten schaffen! De droger is gebruiksvriendelijk, geruisloos, veel verschillende opties en de was komt er heerlijk zacht uit! Samen met de iSensoric wasmachine is het dé perfecte combinatie!

lenderink 18-11-2016

makkelijk in gebruik

Na een paar jaar zonder droger weer op zoek gegaan naar een nieuwe. Gezocht naar een energiezuinige droger, met weinig warmte productie in de ruimte. Ideaal dat er een water afvoer naar het putje kan, zodat je niet iedere keer het reservoir hoeft te legen. De was komt er droog uit, en kan zo de kast in. Verschillende programma's zodat de was op de juiste wijze gedroogd kan worden. Een aanrader voor de consument die gemiddeld te besteden heeft.

Pluspunten

• energiezuinig
  • weinig warmte productie in de ruimte
  • keuze voor waterafvoer

Ing. I. Hermens 11-11-2016

Grote opening

Deze droger is gemakkelijk in het gebruik, je weet hoelang de droger nog moet droger voordat deze klaar is, gemakkelijke tip toetsen en erg rustig qua geluid!