Zanussi ZDH8353W - Reviews

66 dB
Energiekosten per jaar
54,05 euro

Irene 24-09-2016 Product paar maanden in bezit

Stil, zuinig, prettig in gebruik

Ik ben erg tevreden over de droger. Na drie maanden gebruik, zie ik geen zichtbare stijging van de energiekosten. Dat was voor mij de belangrijkste reden om deze droger te kiezen. Het koste even wat uitproberen van de verschillende standen tot de was ook naar tevredenheid droog was, maar de instellen zijn eenvoudig genoeg.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Eenvoudige bediening

Onno 24-08-2016 Product paar maanden in bezit

Top wasdroger

Top wasdroger die weinig geluid produceert. Handig is ook het geluidje als hij klaar is met drogen. Was komt er goed droog uit zonder dat het gekrompen is. En lekker zuinig. Aangesloten op de afvoer dus ook geen probleem met het legen van het waterreservoir. Kortom: Een echte aanrader.

Pluspunten

• Aan te sluiten op afvoer.
  • Zuinig in verbruik.

Marielle 18-07-2016 Product paar weken in bezit

Top droger!

Top droger! Hij is handig en gebruik en hij droogt de kleren in een redelijke snel tijdsbestek. Kortom een echte aanrader met een goede prijs - kwaliteit verhouding!

van der Meer 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top droger

Wij hebben de droger nu een paar weken en we vinden het een top droger, lekker still en droogt goed.
Super tevreden.
Groeten van de familie van de Meer

Rutger 10-07-2016 Product paar weken in bezit

een fijne Zanussi droger

het apparaat werkt gemakkelijk en was eenvoudig te installeeren. Het anti kreuk programma zorgt dat de was er behoortlijk kreukvrij uit komt.

Bas 08-07-2016 Product paar weken in bezit

Goede droger, makkelijk in gebruik.

Droger is makkelijk in te stellen, heeft de programma's die nodig zijn en droogt goed. Met de extra set direct aangesloten op de waterafvoer.

Cergeo 07-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kwalitatief goed product

Deze wasdroger is sinds enkele weken in ons bezit en voldoet volledig aan de verwachtingen. Droogt goed, is stil en zuinig. Wij zijn er bijzonder tevreden mee.

Cujo 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Goede wasdroger

Wasdroger voldoet aan onze verwachtingen. Fors laadvermogen, simpele bediening met voor ons voldoende keuzemogelijkheden, stil in gebruik en mooi vormgegeven. Maar bovenal doet-ie waar hij voor bedoeld is! We bevelen m dan ook van harte aan!

Geert Jan 06-07-2016 Product maand in bezit

Prima wasdroger

De was wordt lekker snel, goed droog. Door de eenvoudige bediening kan mijn moeder van 88 er nog steeds goed gebruik van maken. Alle was die uit de wasmachine komt kan er direct in, want de trommel is groot genoeg.
Het geluid valt nogal mee, en dat is fijn in een service flat, waar de wanden relatief dun zijn.

Thea 06-07-2016 Product maand in bezit

Blij met de droger

Ik heb de wasdroger nu ca. 1 maand en ik ben er erg blij mee. Hij doet wat hij moet doen en droogt goed. Mijn oude droger was opeens stuk en Zanussi is een goed merk in mijn ervaring. Bovendien was er een actie dat er € 100,- cashback werd vergoed door Zanussi en dat is toch ook mooi meegenomen. Erg tevreden... Hoe lang hij meegaat is natuurlijk nog afwachten.

I.C.M. 06-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie stille droger

Ik heb de droger nu een aantal weken in huis en ben er erg blij mee. De droger is erg stil, heeft veel verschillende programma's en hij schakelt vanzelf uit. De was komt er heel zacht uit en de filter werkt ook heel goed. Ik raad deze droger zeker aan.

pjf 06-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooie machine die doet wat hij moet doen

Zoals gezegd, een mooie machine die doet wat hij moet doen.
Droogt goed en is vaak sneller klaar als verwacht. En maakt een stuk minder geluid als de oude. en ook veel minderwarmte.

Een klein nadeeltje, soms is er een fluitend geluid bij de deur te horen. maar dit moeten we nog melden bij Zanussi.

MTL 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Zanussi ZDH8353W

Inmiddels de droger een paar weken in bezit. De was komt er goed droog uit, programma's zijn simpel en makkelijk te bedienen. Qua lawaai vind ik het wel meevallen, heb nooit eerder een droger gehad dus heb ik geen vergelijkingsmateriaal. Duurzaamheid is nog een vraag.

Leon 05-07-2016 Product maand in bezit

Goeie wasdroger

7,6
De wasdroger bevalt prima, ik heb de mogelijkheden van het apparaat een 6-je gegeven omdat mijn vorige apparaat meer mogelijkheden had, maar je kan dat natuurlijk ook positief zien. dat de mogelijkheden niet zo eindeloos maar lekker simpel zijn. Hij droogt goed en is lekker simpel te bedienen.

Joh 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer nette droger

Na ongeveer een maand deze droger in gebruik te hebben bevalt hij prima, hij is stil en zuinig. Hij is makkelijk te bedienen. Dus tot zo ver zijn wij erg tevreden!

Mariet 04-07-2016 Product maand in bezit

heel tevreden

Deze wasdroger voldoet aan mijn verwachtingen. Hij is stil, makkelijk te bedienen en zelfs groot genoeg voor een dekbed.
Omdat het water rechtsstreeks in de afvoer gaat kan ik nooit meer vergeten om de waterbak te legen.

Els 04-07-2016 Product kwartaal in bezit

goede droger

Goede droger, zuinig in energie, makkelijk te bedienen,veel mogelijkheden,stelt zelf zijn droogtijd bij als het wasgoed droog is, wel lange droogtijd, daar moet je even aan wennen.

Maarten 04-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne, stille machine!

Wij hebben deze warmtepompdroger sinds een paar weken. In vergelijking met onze vorige (condens)droger een erg aangename verbetering; veel stiller en veel minder warmte in de wasruimte. Voordat we deze droger gingen aanschaffen veel gezocht en reviews bekeken en uiteindelijk voor warmtepomp gekozen; iets duurder in aanschaf maar dat verdien je vrij makkelijk weer terug door de zuinigheid, weinig dB's en (voor ons belangrijk) de draairichting van de deur. Het is een prettige machine die doet wat hij hoort te doen en makkelijk in gebruik is; zelfs zonder manual te lezen geen enkel probleem om je wasje droog te krijgen.

Gerda 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Gerda 4 juli 2016

De machine doet qua drogen alles wat je verwacht. Het enige minpuntje is dat de machine de warme lucht in de ruimte blaast, wordt daardoor nogal warm. Dat werd bij de aankoop niet vermeld. Ik had een afvoer naar buiten.

Robbie 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bevalt goed

Het feit dat een warmtepompdroger niet meer gebruikt maakt van een verwarmingselement stelt mij gerust. Daarnaast ook nog eens energie zuinig.