Miele TMB140 WP Eco - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

mevr Visscher 29-07-2016 Product half jaar in bezit

ik raad je deze droger af.

5,2
droogt erg slecht!!! Alles komt er vochtig uit!!! Eco stand helemaal niet gebruiken. Wordt zelfs door 3 miele medewerkers afgeraden. Dit is het eerste wat miele zegt als je contact met hen opneemt of als er een monteur langs komt. "U gebruikt toch niet de eco stand?" De ruimte waar hij in staat wordt erg warm! Mogelijkheden te over, alleen deze hebben niet als resultaat dat de machine beter droogt. Vormgeving niet handig. Er past geen wasmand onder als je de deur wilt openen of sluiten. Je moet 3 filters reinigen. Dure machine en een bitter slecht resultaat. Niet van miele verwacht! Vorige drogen heeft meer dan 27 jaar op een boerderij gedraaid. Deze machine is zijn geld niet waard!!!!! Een enorm misbaksel van miele!

Breimer 04-03-2016 Product paar weken in bezit

Wat een verademing t.o.z. van onze vorige warmtepomp droger.(AEG) meer dan vierhonderd euro onkosten in 6 jaar! drie kapotte motors, extreem vochtig in de ruimte waar hij stond. AEG laat je voortdurend in de steek! Deze miele is stil , hoef geen deur meer open te zetten als hij aanstaat, geen vochtaanslag op deuren en ramen! droogt goed.
nadeel dekbed klonterd bij elkaar en is dan niet goed droog. komt omdat trommel maar in een richting draait. hebben alle zuinige warmtepomp drogers volgens de verkoper. is wist het dus vooraf. had ik hier op kieskeurig gelezen. deze Miele kost veel minder dan de AEG gekost heeft aanschaf en reparaties.1100 euro. deze Miele 800 euro dankzij de actie van Miele 100 euro retour.

Jacqueline 09-02-2017 Product paar weken in bezit

Fijne droger

Zeer fijne, stille droger. Standaardprogramma's zijn wel vrij lang, maar je kan ook gewoon alleen warme lucht kiezen en zelf de tijd instellen. Grote vulopening. Uiteraard moet je de pluizenfilter schoonmaken (2 delen) maar die spoel je zo af onder de kraan, simpel.

Pluspunten

• Grote vulopening