Bosch WTW84562NL - Reviews

Vulgewicht
9 kg

Loukili 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Geen vocht uitstoot geen herrie droogt goed oogt goed en energie zuinig.

M van Duin 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Groot bedieningsgemak. Duidelijke handleiding.

Mijn vorige droger maakte kortsluiting. Hier lag mijn kans om over te gaan op een energiezuinige en dus verantwoorde droger. Deze droger kwam uitstekend uit de tests en reviews. Hij werd door bol.com de volgende dag geleverd en geplaatst voor geringe extra kosten. De aanschafprijs ligt niet laag maar ik verwacht een lange levensduur. De handleiding is duidelijk. Bij de ventilator is soms een hoog resonerend geluid hoorbaar; in de handleiding wordt hier een verklaring voor gegeven. De eerste keren was de was niet geheel droog, maar dit was een kwestie van het droogdoel bijstellen/juist instellen. Heel prettig apparaat dus!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • grote inhoud trommel
  • duidelijke handleiding

Caroline 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel en vulopening

De bediening is even wennen maar heeft veel mogelijkheden en werkt gewoon goed met een heerlijk grote trommel en vulopening

Pluspunten

• grote trommel
  • opening

Minpunten

• geluid

Maria 22-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima Droger , Plug and Play

Deze droger gekozen omdat we geen enkele negatieve review hebben kunnen vinden op het internet en dat wilt toch wat zeggen. Droger is geleverd. Wij hebben gebruik gemaakt van de afvoerslang zodat de condens bak niet meer handmatig geledigd hoeft te worden. Display en bediening is kinderlijk eenvoudig en spreekt voor zich. Vrij stil apparaat en doet wat tie moet doen en dat is zorgen voor een droge was. Over duurzaamheid kunnen wij nog niks zeggen daar we het product pas in bezit hebben maar ga ervan uit dat dit bij Bosch wel goed zit. Vandaar onze score van een 8

• Eenvoudige bediening
  • Grote trommel
  • Vrij stil
  • Waterafvoer via slang is mogelijk

Astrid 20-12-2016 Product paar dagen in bezit

Grote inhoud veel mogelijkheden

Het is een super fijne droger! Uitgebreid programma, gemakkelijke bediening. Doet wat hij belooft. Grote inhoud. Mooi design.

Pluspunten

• Inhoud 9 kg
  • Binnenverlichting
  • Weinig geluid
  • Goede vulopening
  • Bedieningsgemak

Adi 19-12-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit droger

Ik woon in een klein huis waardoor ik niet veel ruimte voor een groot droogrek heb, vandaar mijn keuze voor een wasdroger. N.a.v. verschillende reviews en de test van consumentenbond op deze uitgekomen. Tot nu toe geen spijt. Snel aangesloten, heel gebruiksvriendelijk. Moet nog even wennen aan het goed controleren van de kleding labels maar de handleiding is duidelijk dus geen problemen gehad. Was perfect droog in anderhalf uur, meteen de kast in. Heerlijk, had ik veel eerder moeten doen.

Pluspunten

• Goed droog
  • Gebruiksvriendelijk

I. Damen 17-12-2016

Wasdroger

Apparaat functioneert geweldig goed.
Makkelijk te bedienen en de was komt netjes en droog uit de trommel.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Stevige machine
  • Makkelijke bediening

Jan 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top machine

We hebben dit product gekozen omdat er 9kg was goed in de trommel kan. En een self reinigende condensor heeft.. en omdat we ook een wasmachine in de zelfde serie hebben gekocht

Pluspunten

• Ruime trommel
  • Self reinigende condensor
  • Trommel verlichting
  • Condenswater afvoer via slang op afvoerleiding

Nele 09-12-2016 Product paar weken in bezit

fijne droger

Ik was al fan van de bosch wasmachine en droger. Maar deze nieuwe droger overtreft de oude (die er na meer dan 10 jaar intensief gebruik mee ophield). Hele duidelijke programma's en tijdsaanduiding, grote trommel en de was is goed en gelijkmatig droog! Ik ben er echt heel tevreden mee!

Pluspunten

• goede tijdsaanduiding
  • lampje in trommel
  • droogt heel gelijkmatig

Rosen 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Excellent result

I chose this mashine because of the brand, the combination of self-cleaning and draining systems. It also had a nice design. My old dryer was turning the laundry into one solid ball of textile. Furthermore - the time is much shortened. Really happy with my purchase.

Pluspunten

• Selfcleaning
  • Draining
  • Short time

John 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Droger stuk gegaan en een Bosch aangeschaft

Een prachtig product stil, droogt prima en goedkoper in het energieverbruik. Wel een stukje duurder dan onze huidige droger maar het is het geld waard.

• energieverbruik

A.Romijn 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor een gezin

Heerlijk grote droger die supersnel droogt, meer dan voldoende programmakeuzes, makkelijk in gebruik en onderhoud.

Anita 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

wasdroger, Bosch WTW84562NL

Onze oude wasdroger (geen Bosch) had het na bijna 5 jaar al begeven. Dus op zoek naar een nieuwe. De testen bekeken bij Kieskeurig en de Consumentenbond en daar kwam deze heel goed uit de bus.
Mijn eerste indruk (ik heb nu een paar wassen gedroogd) is heel goed. Als ik met mijn oude droger een dekbed droogde, kwam hij een verfrommeld en half nat uit, dus dat deed ik niet meer. Nu geprobeerd met de Bosch en tot mijn verrassing kwam hij er droog en netjes uit. Alle was is droog. Het is ook lang zo benauwd niet als met de oude droger in de ruimte waar hij staat.
Een goede keus (net als mijn overige apparaten van Bosch)

Pluspunten

• energie zuinig
  • goede droge was
  • vrij snel droog
  • verlichting in trommel
  • programma's aan te passen

Koen1976 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik, stil, grote vultrommel

Na onze huidige droger na 13 jaar de geest had gegeven, kwamen we via diverse reviewsites al snel op deze droger uit.
Nu een paar keer gebruikt en heel blij mee! Hij is zeer makkelijk te bedienen, is erg stil en de grote trommel is erg fijn voor een gezin met 2 kinderen.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk
  • grote trommel

Ankie 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijk apparaat voor mooie prijs

Ik was op zoek naar een wasdroger. Hiervoor nooit een droger nodig gehad. Nu met 1 peuter en een baby op komst, leek mij een droger wel erg handig.
Na een tijdje rondzoeken op internet kwam ik uit op de bosch warmtepompdroger. De nieuwe techniek in combinatie met de prijs spraken mij erg aan. En later zag ik dat deze droger ook nog als beste uit te test kwam, dit was voor mij de doorslag om voor deze bosch te kiezen. '
Gister de droger voor het eerst gebruikt en hij is erg duidelijk, gebruiksvriendelijk en past zijn droogtijd aan de hoeveelheid was in de trommel. Ik ben fan!

Pluspunten

• duidelijkheid
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• pluizen verwijderen

christ 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

grote droogtrommel 9kg

Een hele stille droger. Hij is prettig in gebruik,
Heeft een mooi schermpje en de was komt er mooi droog uit!

Pluspunten

• grote droogtrommel
  • makkelijk te bedienen
  • maakt weinig geluid

Marcel 19-11-2016 Product paar weken in bezit

bedieningsgemak

duidelijke machine en goede uitleg in gebruikershandleiding. ook design van droger is goed. stil, zuinig in stroomgebruik, alles wat men van een Bosch verwachten kan.

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • goede gebruikershandleiding
  • grote vulopening voor was

Arniël Moerman 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Superdroger

Hij is heel stil, en droogresultaten zijn goed. Het wasgoed blijft ook fris ruiken.Makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Wasgoed blijft fris ruiken.
  • Makkelijke display

Moorlag 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat het belooft!

Deze wasdroger doet wat het belooft en doet dat goed! Grote trommel, groot gebruiksgemak en een perfect eindresultaat. Tot nog toe geen minpunten kunnen ontdekken.

Francien 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima droger

Blij met dit energiezuinige apparaat! Gebruikt de helft van de stroom van andere wasdrogers vanwege de warmtepomp,