Bosch WTW84562NL - Reviews

tile-Energieklasse
A++ energieklasse
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 96 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Marjolein 07-05-2017

Stille droger

Deze droger is een verademing. Aansluiten was binnen 3 minuten gebeurd. Was er in en drogen maar! Was is perfect droog en kan zo opgevouwen en de kast in. Het is een rustige droger en de ruimte wordt niet meer zo warm als mijn vorige. Energiezuinig en verschillende programma's. Stoffilter is makkelijk schoon te maken. Kortom: een aanrader!!

Pluspunten

• Rustig, weinig geluid
  • Droge was
  • Energiezuinig
  • Geen beslagen ruiten
  • Prettig display met tijdsindicatir

Minpunten

• Geen!

Lief 07-05-2017

Grote inhoud met super resultaat

Super apparaat! Droogt goed en snel. Veel opties. Dubbele filter voorkomt dat meerendeel van de pluizen opgevangen worden.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • Veel instelling opties

Minpunten

• Gesloten deur kan er niet doorheen kijken

Bosch droger 03-05-2017

droger

De droger is geluidsarm en droog goed. Fijn dat een alarm afgaat als de was klaar is. Jammer dat de lamp niet uit gaat als je de droger opendoet. De stekker moet uitgetrokken worden. Slecht voor de milieu en je budget.

Minpunten

• Teveel kreukels
  • Lamp gaat niet uit als de was klaar is

Diana 03-05-2017

Warmtepompdroger

Warmtepompdroger van Bosch WTW84562NL. Zeer tevreden, makkelijk in gebruik, stil, Grote trommelinhoud en de was komt er goed uit.

Pluspunten

• stil
  • grote trommelinhoud

gans 08-11-2017

warmtepompdroger WTW84562NL

Heerlijk om de was weer te kunnen drogen en dat ook nog goedkoop. Topactie waarbij je een stoomstrijkijzer erbij krijgt. Met ons grote gezin hopen wij erweer jaren tegen te kunnen. Voor nu een 10 . Ik hoop van harte over 5 jaar nog . Voornu doet gelijk goed zijn best, goed droog , korter dan het aangeeft (past de tijd aan). Top

Jos 05-11-2017

Droogt relatief snel

Na een slechte ervaring met een ander merk warmtepompdroger gekozen voor de Bosch droger. De eerste indruk is goed. Hij droogt een stuk sneller als onze voorgaande. Ook het geluidsniveau is zeer laag ten opzichte van de vorige. Dichte deur ervaren wij niet als negatief. De pluizenfilter is dubbel uitgevoerd waardoor er minder kans is op pluizen in de techniek van de machine.

Pluspunten

• droogt redelijk snel voor eenwarmtepompdroger
  • geluidsniveau

PBDS 22-09-2017

Zoals je het verwacht van Bosch!

Weer een uitstekend product van Bosch. Na goed voorgelicht te zijn voor deze warmtepompdroger gekozen ivm verminderd energieverbruik en toch de grote hoeveelheid inhoudt. Hij droogt goed en de keuze in het aantal programma's is groot. Ook de extra functies, wel of geen alarm als hij klaar is, zijn prettig en eenvoudig in de bediening.

Sandervr 19-09-2017

Een warmtepomp droger is echt geweldig!

De droger heeft eenvoudige programma keuzes die je helpen de was goed droog te krijgen. De droger blijft zelf altijd redelijk koel, maar de was komt er steeds weer droog uit. Ook als de droger goed vol zit, dan nog komt het er goed droog uit. Het display, de binnen verlichting, het stroom verbruik zijn allemaal perfect!

Inge 03-09-2017

werkt goed

Dit is een fijne droger. Hij heeft veel opties en keuzemogelijkheden. De tijd wordt duidelijk aan gegeven. Hij maakt niet te veel lawaai en maakt de omgeving niet heel warm.

Pluspunten

• tijdsaanduiding
  • energiezuinig

Minpunten

• kleine ratel van de pomp, is normaal.

schouw48 20-08-2017

Wat een goede droger!

Na jaren van een codensdroger van AEG is deze warmtepomp droger een geweldige vooruitgang: sneller droog, betere instellings mogelijkheden, zowel warm als koud luchten,handiger en snel schoon te houden filters, minder lawaai , en vooral.. geen warme wasruimte meer, want beter geisoleerd, en efficienter gebruik van de warme lucht, en... zelfreinigende condensor!!

S. Baukus 31-07-2017

gebruiksvriendelijk, overzichtelijk in gebruik

Dit is ons tweede keer al dat wij voor een was droog combinatie kiezen van Bosch, de eerdere combinatie was feitelijk niet aan vervanging toe, maar de koper van onze woning wilde graag de was droog combinatie bij de koop van de woning.
Nu een dus een nieuwe was en droog combinatie van Bosch. Ondanks de goede ervaringen met de vorige, toch zeker een verbetering t.o.v. van de vorige

Conny 14-07-2017

Wat een verademing: geen condensaanslag in wasruimte meer!

Al flink wat drogers versleten. Dit model nu circa 1,5 maand in mijn bezit. Wat een verademing. Grootste pluspunt is dat in de ruimte waar de wasdroger staat opgesteld nagenoeg geen vocht meer te bekennen is. Geen aangeslagen ramen. Heerlijk!

Pluspunten

• grote droogtrommel
  • mooi display
  • filters gemakkelijk te reinigen
  • zelfreinigende machine
  • verlichting in trommel

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing meegeleverd
  • drogen duurt ietsje langer t.o.v. condensdroger

Joe 04-07-2017

Bosch WTW84562NK

Mooie, ruime, stille en energiezuinige droger! De grote trommel kan ons tweepersoonsbeddengoed makkelijk aan, maar ook de kleinere wassen. Het is prettig dat de droger stopt zodra de was droog is en niet onnodig door blijft draaien.

Marc 03-07-2017

Bosch WTW84562NL

Deze droger is perfect en voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Heb op de consumentenbond vergeleken en deze kwam er ook nog is erg goed uit. maar het alle belangrijkste is dat mijn vrouw het een erg prettige droger vind. Ik blij vrouw bij wat wil je nog meer. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen vandaar dat ik goed heb aangevinkt maar dat zal de tijd uitwijzen.

Pluspunten

• grote trommel van 9 kilo
  • verlichting in de trommel
  • ondanks dat het een warmtepomp droger erg snel
  • condenswater kan op automatische afloop
  • erg stil en zuinig

Minpunten

• geen gevonden

MvdL 02-07-2017

Bosch warmtepompdroger, bijna ideaal.

Het cijfer 10 geef ik uit principe nooit, omdat een 10 aangeeft dat iets perfect is en dat is gewoon niet mogelijk. Deze Bosch warmtepompdroger komt echter aardig in de buurt van perfect en daarom geef ik als uitzondering een 9 als waarde oordeel. De droger oogt mooi, is supereenvoudig in gebruik met instellingen, past de droogtijd keurig aan, geluidsniveau is prima en de zelfreinigende condensor is ideaal.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Zelfreinigende condensor
  • Besparing Kwh
  • Eenvoudige bediening

Floris 01-07-2017

droger bosch

prima wasdroger, slechts kort in bezit, dus nog geen ervaring over langere tijd, hij is stil in gebruik, de was komt goed droog uit de machine. kortom; lijkt goede aankoop

Hans van Vliet 29-06-2017

TOP machine, moet soms luisteren of ie werkt, zo geruisloos

Na de aankoop van de Bosch wasmachine, was de keus voor de droger makkelijk.
Super, en na gebruik werd dit zeker bevestigd.
Kan het een ieder aanraden !

Pluspunten

• geruisloos
  • vele mogelijkheden programma
  • de automatische aanpassing van programma-tijdsduur

Minpunten

• nvt

Alexandra 29-06-2017

Stil en droog

De droger is gekozen vanwege de grote trommel, energiebewust, goede droogresultaten. Het apparaat droogt wel heel erg goed. Ik gebruik nu de stand 'mix' in plaats van 'katoen' met antikreukfase. Dit geeft hetzelfde resultaat als 'katoen' bij mijn oude.

Pluspunten

• grote trommel
  • energiezuinig

Minpunten

• in stand 'katoen' is was erg droog.

Bob 27-06-2017

Top wasdroger!

Een top wasdroger, met veel laadvermogen (9KG), geruisloos, snel en zuinig. Ook de afvoer van het water is prettig, daar wij een condensdroger gewend waren.

Pluspunten

• Laadvermogen
  • Geruisloos
  • Energiezuinig

Minpunten

• De prijs ivm lagere laadvermogens

Gabe 26-06-2017

Stil en zeer gebruiksvriendelijk

Dit is de best geteste volgens de Consumentenbond. Hij is relatief stil en de kamer waarin hij staat blijft goed droog en wordt niet heet. Daarnaast erg fijn dat hij een waterafvoer heeft, zodat je de bak niet hoeft te legen. Ook maakt hij de condensator automatisch schoon. Je hoeft alleen eens in de zoveel keer pluisjes uit een makkelijk te verwijderen filter halen. Wanneer dat moet geeft ie ook nog eens zelf aan. Ideaal

• Gebruiksgemak
  • Energiezuinig
  • Geeft weinig warmte en vocht aan omgeving af

Minpunten

• De deuropening kan niet worden omgedraaid