Bosch WTW84562NL

tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht
Droogsysteem
warmtepompdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 121 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTW84562NL op Kieskeurig.be.

8,9

Marjolein 07-05-2017

Stille droger

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Deze droger is een verademing. Aansluiten was binnen 3 minuten gebeurd. Was er in en drogen maar! Was is perfect droog en kan zo opgevouwen en de kast in. Het is een rustige droger en de ruimte wordt niet meer zo warm als mijn vorige. Energiezuinig en verschillende programma's. Stoffilter is makkelijk schoon te maken. Kortom: een aanrader!!

Pluspunten

• Rustig, weinig geluid
  • Droge was
  • Energiezuinig
  • Geen beslagen ruiten
  • Prettig display met tijdsindicatir

Minpunten

• Geen!

Schep 29-12-2018

veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

prijs / kwaliteit is redelijk en met goede geluidstest en er zitten veel mogelijkheden op ook als de inhoud minder is.

Pluspunten

• energie zuinig
  • snel klaar
  • veel mogelijkheden
  • weinig geluid

Minpunten

• prijzig

Iris Scheinck 09-12-2017

Wasdroger BOSCH WTW84562NL

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Een zeer goede wasdroger; moet even wennen aan het legen van de condens bak na elke droogbeurt.
Droogt goed en heeft veel verschillende opties.

Pluspunten

• Veel opties
  • Droogt goed

Minpunten

• Niet muisstil

Mascha 29-01-2019

Goede warmtepomp droger.

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Nadat onze condensdroger het na 17 jaar begaf heb ik gekozen voor deze Bosch warmtepomp droger. Na veel wikken en wegen tussen een ouderwetse afvoerdroger en een warmtepompdroger toch gekozen voor een warmtepompdroger. Wel duurder in aanschaf, maar beter voor het milieu en op de lange termijn ook voor de energierekening. We hebben hem nu 2 maanden in gebruik en zijn erg tevreden. Het standaardprogramma is ideaal, want de droger beslist zelf hoe lang hij nodig heeft. De klok start standaard op 2uur 36 minuten, maar hij is altijd sneller klaar. De was komt er ook lekker zacht uit en er zit een lampje in de trommel. Ideaal. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• energiezuinig
  • maakt goed droog
  • lampje in de trommel
  • zachte was
  • goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• iets duurder in aanschaf

Jeroen 22-01-2019

Goede droger

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Goede droger. Onze oude was kapot. Wilde een zuinigere droger dus kwam deze op mn pad. Droogt de was goed. Vele droogte instellingen waardoor je was altijd 100% droog er uit komt. Is ook makkelijk in bediening en qua onderhoud hoef je alleen de 2 filters schoon te maken in de trommel.
Maakt weinig geluid tov de oude droger. Het ratelen van de condensor waar velen over klagen is niet storend en valt reuze mee. Goede aanschaf geweest en ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Snel
  • Verlichte trommel
  • Grote trommel
  • Dubbele filter, makkelijk te reinigen

Marcel 12-01-2019

Fijne bediening, mooi apparaat.

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Deze droger is precies wat wij zochten. Een mooie betrouwbare droger. Makkelijk te bedienen en een fraai uiterlijk. Deze warmtepomp droger is de juiste, duurzame, keuze voor ons gezin. Aanrader!

Pluspunten

• Duurzaam
  • Mooi uiterlijk
  • Makkelijk te bedienen

Roel 07-01-2019

Degelijke, goede droger voor scherpe prijs

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Wij hebben deze droger gekozen omdat deze als beste uit de test van de consumentenbond van 2016/2017 kwam. De prijs-kwaliteitverhouding was erg gunstig. Ook het feit dat er een zelfreinigende condensor op zit was voor ons belangrijk, omdat dit het onderhoud makkelijk maakt. De droogresultaten zijn tot dusver uitstekend.

Pluspunten

• droogresultaten
  • zelfreinigende condensor
  • prijs/kwaliteit

R. Snijder 05-01-2019

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

gelet op de best geteste droger een keuze gemaakt, onze ervaring tot nu toe is dat hij zeer gebruiksvriendelijk is, geluidsniveau prima is en veiliger voelt. Bij kast droog is het ook echt goed droog dat was bij onze vorige wel anders.

sylvia 03-01-2019

Bosch warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Zuinig apparaat, redelijke duur van de programma's, A++ en A condenswarmte, 9+ kg
Goede prijs kwaliteit, kan door laag verbruik samen op 1 stopcontact met een Bosch wasmachine

Marleen 03-01-2019

Grote ruime droogtrommel

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

We hebben een set gekocht van wasmachine en droger. En wat ben ik blij! De droger maakt weinig geluid. Heeft een ruime trommel. Verschillende programma's voor diverse materialen. Makkelijk te bedienen. En het allerbelangrijkste hij droogt erg goed. Handleiding leest eenvoudig. Goed en makkelijk het stof te verwijderen uit de filters. Je kunt de machine ook aansluiten op de afvoer of je maakt alleen gebruik van het bakje, dat dan geleegd moet worden. Voor mij de beste koop ooit qua machine. Moeders is zo blij als een kind in de snoepwinkel.

Full House 02-01-2019

No nonsens wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

De condens afvoerslang is erg kort en moesten we verlengen. In het begin de machine even afstellen om ervoor te zorgen dat alles wel droog wordt (met de standaard afstelling bleef het een beetje klam). Vorige machine was een condensdroger dus wel even wennen aan het feit dat het niet zo heet wordt en dat het veel langer duurt. Tot nu toe tevreden. Kan de duurzaamheid nog niet beoordelen dus ga er maar vanuit dat die voldoende is (op basis van een eerder Bosch apparaat)

Herman 02-01-2019

Mooie en prettige machine

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Het is een mooie en prettige machine tot nu toe. Hij lijkt iets meer lawaai te maken dan de vorige, maar dat is natuurlijk moeilijk om eerlijke te beoordelen. Veel was kan er in (9kg) en de lamp in de machine is ook erg prettig.

Pluspunten

• Display is duidelijk en mooi.
  • Lamp in de machine is ook super prettig

Minpunten

• Programma’s lijken wel eeg lang te duren.

Ard 31-12-2018

Prima keuze, goede kwaliteit/prijs verhouding

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Eenvoudige bediening, duidelijk leesbaar scherm. Voldoet prima op alle programma,s die er op zitten (best veel, je gebruikt er maar een paar). Geluidsniveau prima, niet storend

Jettie 27-12-2018

Grote mooie wasdroger.

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Mooie grote droger 9 kilo past er met gemak in. Droogt de was goed, Geen klam wasgoed. Pluizenfiler goed schoon te maken.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Wasgoed echt droog
  • Pluizenfilter goed schoon te maken.

Esmeralda 23-12-2018

Goede betrouwbare heerlijke warmtepomp droger

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Een goede en fijne wasdroger. Heb het apparaat nu 1,5 maand in gebruik en gebruik hem bijna dagelijks. Het lampje in de droger is echt ideaal. De was komt er droog uit. De droger heeft veel fijne programma's. Bij het drogen geeft de machine soms erg lang aan, maar de machine voelt de was en past dan de tijd automatisch aan en geeft dat dan duidelijk weer op de display. Ik vind de droger snel drogen. Het geluid is in vergelijking met mijn vorige Bosch droger stiller. De droger staat in een kleine ruimte en ondanks dat valt de warmte dan mee doordat ik een klein raampje kan openzetten. Je kunt de slang aansluiten op de afvoer, ook erg fijn en handig. Ik heb bijna 20 jaar gebruik gemaakt van mijn vorige Bosch droger, vandaar dat ik weer voor Bosch heb gekozen. Ik ben erg tevreden met deze droger en raad deze dan ook echt aan. Succes.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Maakt niet teveel lawaai
  • Droogt aardig snel
  • Kan op afvoer worden aangesloten
  • Zelfreinigende condensor

Laura 23-12-2018

Fijne, degelijke droger

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Nadat onze vorige Bosch-droger na 18 jaar er mee ophield hebben we dit model uitgezocht als waardige opvolger. Droger zit degelijk in elkaar, is stil en hopelijk gaat deze minstens net zo lang mee.

• Degelijk
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• not

Margriet 23-12-2018

Heerlijk snel!

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Ik had een 10 jaar oude warmtepomp droger van een ander merk die vervangen moest. Ik heb hem vervangen door deze vanwege de zelfreinigende condensor (bij mijn oude droger merkte ik dat de droogtijd steeds langer werd omdat de condensor vies werd) en omdat ik een keer in een vakantiewoning een Bosch serie 4 droger had gehad die ik erg goed vond werken.
Wat een wereld van verschil!! Ik had deze veel eerder moeten kopen!!
Hij is razendsnel: zelfs als hij aan het begin van het programma zegt dat hij er 3 uur over gaat doen is hij altijd in veel kortere tijd klaar. De was komt er prima gedroogd uit.
Wat ik ook geweldig vind is de pluizenfilter: alle lucht gaat door 2 filters heen. De filter is reuze makkelijk te verwijderen en reuze goed schoon te maken, gewoon onder de kraan.
Ik heb de droger op de wasmachine gemonteerd met een speciaal tussenstuk van Bosch. Dat werkte prima!
Kortom: ik ben tot nu toe 100% tevreden!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

JD 20-12-2018

Mooie eenvoudig te bedienen machine

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Let op: als je een condens droger gewend bent ga je de compressor erg horen bij een wartepompdroger.

Pluspunten

• grote trommel
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• geluid compressor

Lief 07-05-2017

Grote inhoud met super resultaat

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

Super apparaat! Droogt goed en snel. Veel opties. Dubbele filter voorkomt dat meerendeel van de pluizen opgevangen worden.

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • Veel instelling opties

Minpunten

• Gesloten deur kan er niet doorheen kijken

Bosch droger 03-05-2017

droger

Geschreven voor: Bosch WTW84562NL

De droger is geluidsarm en droog goed. Fijn dat een alarm afgaat als de was klaar is. Jammer dat de lamp niet uit gaat als je de droger opendoet. De stekker moet uitgetrokken worden. Slecht voor de milieu en je budget.

Minpunten

• Teveel kreukels
  • Lamp gaat niet uit als de was klaar is