Siemens WT44E177NL

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Droogsysteem
condensdroger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT44E177NL op Kieskeurig.be.

9,6

Aspie72 28-01-2019

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Enkele weken geleden gekocht en we zijn zeer tevreden.

Gemakkelijk te bedienen en doet wat we ervan verwachten.

HLohuisSchuuring 13-01-2019

Super!

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Was komt er goed droog uit, ook met een was die gecentrifugeerd is op 1400 toeren.
Hij maakt minder geluid dan mijn oude droger, geen piepen wanneer de was droog is, je kunt deze droger dus gerust 's nachts gebruiken.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, zeker voor deze gunstige prijs!

Merel7 17-08-2017

Hele fijne wasdroger voor een groot gezin

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

We hebben de droger nu 2 jaar en hij werkt uitstekend, ik heb 3 kinderen en daarbij ben ik gastouder en heb dus veel wassen te drogen.

jikkelientje 16-10-2015

Super stil en alle programma's werken zoals aangegeven, super blij mee. Goede prijs voor een goed merk.

Houtje 06-04-2017

Simpel in gebruik

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Goede wasdroger, wel op extra droog zetten voor maximaal droogresultaat te behalen. Outdoorfunctie ferfect voor donsjassen.

r0nn1eb 01-10-2018

Lekker stil, droogt goed!

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Mooi, relatief stil apparaat. Droogt goed en heeft voldoende programma's om alles naar wens gedroogd te krijgen.
Jammer dat bij de aankoop van het apparaat nergens specifiek benoemd wordt dat een afvoerslang voor directe aansluiting op de riolering niet meegeleverd wordt. Moest dit alsnog bestellen, waardoor de wasdroger pas 2 dagen later op zijn plek gezet kon worden.....zorgt toch voor een licht teleurstellende ervaring op het moment dat je de droger wilt gaan gebruiken.

J Hettinga 04-02-2018

Snelle jongen met prima droogresultaat!

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Droogt snel en goed. Kan veel was tegelijk aan. Diverse keuze-programma's die overzichtelijk op de display staan. Bediening probleemloos. Mooi apparaat!

Diana 09-11-2019

Prima apparaat voor de prijs

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Even wennen aan werking en beperkte keuzemogelijkheden. Niet zo uitgespeld als bij Aziatische variant. Solide, schoon, industrieel, maar communicatie eromheen kan beter. Heel tevreden verder! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Prima 09-11-2019

Prima droger

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Prima condensdroger met veel mogelijkheden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Condensdroger 03-11-2019

Condensdroger

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Doet wat ie moet doen. Goede handleiding. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

rinxe 31-05-2019

gladde jongen

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Heb 'm een week maar ben nu al heel blij met het resultaat want ondanks dat de trommel slechts in 1 richting draait, komt de was er kreukvrij uit. Maar ik mis wel een belletje als ie klaar is en dat deze niet kan luchten maar deze machine is best stil, mijn vorige machine was net een stationair draaiende straaljager.Ben tevreden met mijn keuze.

Lydia zw 14-09-2018

wasdroger

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

ik heb de droger nu ongeveer 1 1/5 week en tot zo ver een hele fine droger ..wasgoed is erg snel droog ..zeer tevreden..

KevinA 30-12-2017

Geweldig

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Heb de droger nu een week en ben er zeer tevreden over! Een wereld van verschil in vergelijking met onze oude droger!

J Pijnen 29-12-2017

Super prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Echt een top droger voor het bedrag dat je ervoor betaald. Deze droger nu een aantal weken en hij bevalt super. Absoluut geen spijt van.

Pluspunten

• Korte droogtijd
  • Duidelijke layout
  • Geeft aan hoever het programma is

hkleevens 11-11-2017

Precies zo als wij verwacht hadden

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Gisteren gekocht, vandaag geleverd en al 2 keer gebruikt werkt zeer goed. Geen spijt van deze aankoop, een aanrader.

Roy Oldehinkel 10-11-2017

Zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Gebruik nu aantal maanden deze droger, werkt zeer goed. Wel wat lawaaierig, maar prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

AldieHa 09-10-2017

Boven verwachting

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Na een paar weken is het duidelijk. Een geweldige machine m.n. als je let op de prijs/prestatie verhouding.

Agnes8 16-05-2017

Nog niet helemaal blij mee

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

2 weken geleden gekocht maar werkt niet zo als ik wil. Gebruiksaanwijzing ook niet volledig. Staat niet in dat je de eerste droog met handdoeken moet uittesten. Instellen vind ik erg onduidelijk.

zowie1991 05-05-2017

Siemens condensdroger, een uitkomst

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Onlangs samen aangeschaft met een Siemens wasmachine. Nou, een heerlijk duo. Was altijd wat huiverig voor de lange droogtijd van een condensdroger, maar bij deze droger kun je binnen een minuut of 40 al een prima resultaat verwachten. Ook vind ik dat hij er strak uitziet, en zijn bedieningsgemak is groot. Ik zou zeggen, als je dan toch een droger aanschaft, kies dan voor een condensdroger. En voor een Siemens natuurlijk: Duitse degelijkheid voor een aantrekkelijk prijs. Een machine naar mijn hart.

Corrie Stoopen 14-09-2016

handig te bedienen

Geschreven voor: Siemens WT44E177NL

Heb er de was al enkele keren in gedroogd,wat een verademing.onze andere was al oud(15),nu hoop ik met deze ook zolang te doen.