Siemens WT44E177NL - Reviews

tile-Energieklasse
B energieklasse
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

9,6

jikkelientje 16-10-2015

Super stil en alle programma's werken zoals aangegeven, super blij mee. Goede prijs voor een goed merk.

J Hettinga 04-02-2018

Snelle jongen met prima droogresultaat!

Droogt snel en goed. Kan veel was tegelijk aan. Diverse keuze-programma's die overzichtelijk op de display staan. Bediening probleemloos. Mooi apparaat!

KevinA 30-12-2017

Geweldig

Heb de droger nu een week en ben er zeer tevreden over! Een wereld van verschil in vergelijking met onze oude droger!

J Pijnen 29-12-2017

Super prijs/kwaliteit verhouding

Echt een top droger voor het bedrag dat je ervoor betaald. Deze droger nu een aantal weken en hij bevalt super. Absoluut geen spijt van.

Pluspunten

• Korte droogtijd
  • Duidelijke layout
  • Geeft aan hoever het programma is

hkleevens 11-11-2017

Precies zo als wij verwacht hadden

Gisteren gekocht, vandaag geleverd en al 2 keer gebruikt werkt zeer goed. Geen spijt van deze aankoop, een aanrader.

Roy Oldehinkel 10-11-2017

Zeer tevreden

Gebruik nu aantal maanden deze droger, werkt zeer goed. Wel wat lawaaierig, maar prijs kwaliteit verhouding is zeer goed

AldieHa 09-10-2017

Boven verwachting

Na een paar weken is het duidelijk. Een geweldige machine m.n. als je let op de prijs/prestatie verhouding.

Merel7 17-08-2017

Hele fijne wasdroger voor een groot gezin

We hebben de droger nu 2 jaar en hij werkt uitstekend, ik heb 3 kinderen en daarbij ben ik gastouder en heb dus veel wassen te drogen.

Agnes8 16-05-2017

Nog niet helemaal blij mee

2 weken geleden gekocht maar werkt niet zo als ik wil. Gebruiksaanwijzing ook niet volledig. Staat niet in dat je de eerste droog met handdoeken moet uittesten. Instellen vind ik erg onduidelijk.

zowie1991 05-05-2017

Siemens condensdroger, een uitkomst

Onlangs samen aangeschaft met een Siemens wasmachine. Nou, een heerlijk duo. Was altijd wat huiverig voor de lange droogtijd van een condensdroger, maar bij deze droger kun je binnen een minuut of 40 al een prima resultaat verwachten. Ook vind ik dat hij er strak uitziet, en zijn bedieningsgemak is groot. Ik zou zeggen, als je dan toch een droger aanschaft, kies dan voor een condensdroger. En voor een Siemens natuurlijk: Duitse degelijkheid voor een aantrekkelijk prijs. Een machine naar mijn hart.

Houtje 06-04-2017

Simpel in gebruik

Goede wasdroger, wel op extra droog zetten voor maximaal droogresultaat te behalen. Outdoorfunctie ferfect voor donsjassen.

Corrie Stoopen 14-09-2016

handig te bedienen

Heb er de was al enkele keren in gedroogd,wat een verademing.onze andere was al oud(15),nu hoop ik met deze ook zolang te doen.

stefm 10-11-2015

droogt goed wel mankement

fijne droger droogt goed en niet veel geluid.
alleen vandaag voor de 3 keer handgreep gebrokken.
het ontwerp van de handgreep is gewijzigd maar nog steeds zwak