Siemens WT44E177NL - Reviews

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

jikkelientje 16-10-2015 Product paar weken in bezit

Super stil en alle programma's werken zoals aangegeven, super blij mee. Goede prijs voor een goed merk.

Merel7 17-08-2017

Hele fijne wasdroger voor een groot gezin

We hebben de droger nu 2 jaar en hij werkt uitstekend, ik heb 3 kinderen en daarbij ben ik gastouder en heb dus veel wassen te drogen.

Agnes8 16-05-2017

Nog niet helemaal blij mee

2 weken geleden gekocht maar werkt niet zo als ik wil. Gebruiksaanwijzing ook niet volledig. Staat niet in dat je de eerste droog met handdoeken moet uittesten. Instellen vind ik erg onduidelijk.

zowie1991 05-05-2017

Siemens condensdroger, een uitkomst

Onlangs samen aangeschaft met een Siemens wasmachine. Nou, een heerlijk duo. Was altijd wat huiverig voor de lange droogtijd van een condensdroger, maar bij deze droger kun je binnen een minuut of 40 al een prima resultaat verwachten. Ook vind ik dat hij er strak uitziet, en zijn bedieningsgemak is groot. Ik zou zeggen, als je dan toch een droger aanschaft, kies dan voor een condensdroger. En voor een Siemens natuurlijk: Duitse degelijkheid voor een aantrekkelijk prijs. Een machine naar mijn hart.

Houtje 06-04-2017

Simpel in gebruik

Goede wasdroger, wel op extra droog zetten voor maximaal droogresultaat te behalen. Outdoorfunctie ferfect voor donsjassen.

Corrie Stoopen 14-09-2016

handig te bedienen

Heb er de was al enkele keren in gedroogd,wat een verademing.onze andere was al oud(15),nu hoop ik met deze ook zolang te doen.

stefm 10-11-2015

droogt goed wel mankement

fijne droger droogt goed en niet veel geluid.
alleen vandaag voor de 3 keer handgreep gebrokken.
het ontwerp van de handgreep is gewijzigd maar nog steeds zwak